Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Uiminen armeijassa

sarpö

Onko tuo uiminen pakollista ja entä jossei osaa uida?

7

434

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • N

      Toiset opettelevat.

    • 3+6

      Jos ei osaa niin on siellä uimakoulu. Ei sielläkään ole pakko oppia jos ei millään opi, merkkaavat vaan papereihin suoritetuksi, thats it.

      Itse en oikeasti millään opi uimaan ja oli ihan sinällään että pääsin uimakouluun - en oppinut sielläkään uimaan, mutta sillä välin kun muut tetsasivat täydessä varustuksessa 25-30 helteessä hiekalla, itse pääsin pulikoimaan ja saunomaan ja vetämään munkkia sotkuun.. Höhö.
      Sen jälkeen uimataidottomia rupes ilmaantuun lisää yllättäen..

    • Kelluntaupseeri

      Meillä se oli ihan ohjelmaan merkittyä palvelusta ja mikäs siinä. Normaaliin armeijan menoon verrattunahan uinti on silkkaa lepolomaa.

    • 9kkwllpå

      kertokaas lisää intin uimisjuttuja.

    • Öbis

      Omia kokemuksiani merivoimista
      - 25 ja 200 metrin uimataitotestit (ei merkitystä ajalla tai tekniikalla, kunhan saa suoritetuksi)
      - Uinticooper
      - Rynkkyviesti, sukelletaan muovinen rk altaan pohjasta ja uidaan sen kanssa
      - Pelastusuinti- ja hyppytekniikat
      - Totuttelemista meressä selviytymiseen, myös kylmässä vedessä

    • tkkbfg

      kertokaa lisää uintijuttuja

    • vanha gona

      Meillä oli aikoinaan vekaralla käytäntö, kun seistiin altaan reunalla rivissä, tuli käsky että uimataitoiset askel eteenpäin , jokainen sai päättää mitä tekee.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      70
      2307
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2103
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1718
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1536
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1520
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1447
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1419
    8. 52
      1288
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      64
      1226
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe