http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288509392603.html?ref=rss
Jos nuo kivet todella joku on sinne tarkoituksella raahannut, niin lienee joku mielenterveyspotilas taas irrallaan. Voihan niitä kiviä tippua kuormistakin, mutta uutisessa ei sellaista mahdollisuutta edes pohdittu.
Tuo on taas niitä tapauksia, joita ei voi ennalta arvata mitenkään ja nopeuden sovittaminen olosuhteiden mukaiseksi on mahdotonta, jotta voisi pysäyttää ajoneuvon ajoissa. (Eikä edes se pilkulleen määräysten mukaan ajaminen onnistu muutenkaan kyllä keneltäkään, nopeuksia ei käytännössä pysty sovittamaan lain edellyttämällä tavalla kukaan).
Onhan noita tapauksiakin ollut, että ei edes rekan perävaunua ole ajoissa havaittu vesisateen ja pimeyden vuoksi, taisi kerran olla oikeudessakin juttu, jossa rekkakuski tuomittiin, kun autoilija oli törmännyt tien sivuun jätettyyn kärryyn ja kuollut.
No, kivestä nyt ei vaurioitunut kuin auto, mutta jos kvien jättäjä saadaan kinni, niin aiheellista olisi tuomita hänet murhayrityksestä, ellei sitten ole taas näitä syyntakeettomia.
Isoja kiviä tiellä
6
53
Vastaukset
- Syyllinen on
Late Lapista.
- runttaaja.
Ei se haittaa, jos ajaa tarpeeksi kovaa.
- -61330-
Seinäjoki :- no tuo nyt sopii meidän pohjalaiskusipäiden työksi - kyllä sitä vaikka hampaat irvessä jaksetaan kiusaa tehdä...siis oletan ns. terveen ihmisen olleen asialla.
- KivenpyörittäjänKylä
Mikä on NIINSANOTTU terve? Kyllä minun mielestäni ihminen on joko terve tai sairas, mutta hän ei ole niinsanottu.
- -61330-
KivenpyörittäjänKylä kirjoitti:
Mikä on NIINSANOTTU terve? Kyllä minun mielestäni ihminen on joko terve tai sairas, mutta hän ei ole niinsanottu.
Sinänsä hyvä kysymys..tarkoitin vain, että kyseessä todennäköisesti oli normikansalainen ei kä psykiatrian potilas.
Pirullisuus ja ilkeys ovat terveen ihmisen ominaisuuksia - niille ei ole tautiluokitusta.
Oliko muuten Breivik terve vai sairas?
- 1@1
Niin, tai sitten tietyltä alueelta saapunut kulttuurinrikastaja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921836- 851282
- 1101133
- 761017
- 106931
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57853- 36762
- 47761
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48721- 33683