Mistä tietää että mies on ihastunut?

Diina82

Mitkä ovat miehillä sellaisia merkkejä että hän on ihastunut ja haluaa naisen kanssa ystävyyttä enemmän???

74

28857

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 01ks

      vaihtelee miehestä riippuen.

      Yleisin merkki lienee katseleminen. Yksi katse ei vielä mitään merkkaa, mutta kun niitä alkaa tulla usein, niin siinähän se.

      Lisäksi ihastunut mies pyrkii olemaan kontaktissa. Kontakti voi olla jopa hyvinkin neutraali, joten sen sisältö ei vielä itsessään kerro mitään.

      • :o

        Tikusta asiaa, niinkö?


      • Juurnoin

        Juuri näin, tuo että katselee tai vilkuilee enemmän kuin luontaisesti muuten tapahtuis, on hyvä merkki.
        Se onko se merkki kiinnostuksesta vai ihastuksesta - mahdotonta sanoa. Mitä vaikeampaa tuo on, sitä ihastuneempi.

        Jotkut uskaltaa tehdä tikusta asiaa, jos naista tuntee jo etukäteen tai on jutellut jo muuten aiemmin, mutta tuntemattoman kohdalla jää monesti pitkään katseluun.
        Lähestyminen saattaa tapahtua jos kokee naiselta tulevan hyväksyntää, esim. samoja eleitä, hymy tietysti on paras rohkaiseva ele.


      • ........
        Juurnoin kirjoitti:

        Juuri näin, tuo että katselee tai vilkuilee enemmän kuin luontaisesti muuten tapahtuis, on hyvä merkki.
        Se onko se merkki kiinnostuksesta vai ihastuksesta - mahdotonta sanoa. Mitä vaikeampaa tuo on, sitä ihastuneempi.

        Jotkut uskaltaa tehdä tikusta asiaa, jos naista tuntee jo etukäteen tai on jutellut jo muuten aiemmin, mutta tuntemattoman kohdalla jää monesti pitkään katseluun.
        Lähestyminen saattaa tapahtua jos kokee naiselta tulevan hyväksyntää, esim. samoja eleitä, hymy tietysti on paras rohkaiseva ele.

        Hei, tuo oli mielenkiintoinen pointti, että mitä vaikeampaa sen ihastuneempi. Ei siis pidä liikoja kuvitella rohkeasta tuijottamisesta, vaan ennemminkin sellainen hankalampi olo voisi kertoa, että mies on vakavammin kiinnostunut?


      • 14+19
        ........ kirjoitti:

        Hei, tuo oli mielenkiintoinen pointti, että mitä vaikeampaa sen ihastuneempi. Ei siis pidä liikoja kuvitella rohkeasta tuijottamisesta, vaan ennemminkin sellainen hankalampi olo voisi kertoa, että mies on vakavammin kiinnostunut?

        Juu, just noin. Kun ihastus on vahvaa niin lähestyminen on hankalaa. Vaikka kuinka haluaisi antaa naiselle "signaalia" niin ei oikein uskalla lähestyä.


      • 01ks
        :o kirjoitti:

        Tikusta asiaa, niinkö?

        juuri niin. Asia saattaa "selväpäisestä" tuntua vielä erittäin typerältä. Ihastuminen on tavallaan "sairaus". Pahasti ihastunut muistuttaa lähinnä idioottia. Eikä pelkästään muistuta.

        Pahinta on jos ihastunut mies koittaa olla "kohteelleen" hauska. Hohhoijaa, voi sitä myötähäpeän määrää. Tilannetaju ja arviointikyky luokkaa nolla.

        Miesten on huomattavasti helpompi lähestyä sellaista naista, josta hän on "vain" kiinnostunut., sillä silloin vielä järki pelaa.


      • :o
        01ks kirjoitti:

        juuri niin. Asia saattaa "selväpäisestä" tuntua vielä erittäin typerältä. Ihastuminen on tavallaan "sairaus". Pahasti ihastunut muistuttaa lähinnä idioottia. Eikä pelkästään muistuta.

        Pahinta on jos ihastunut mies koittaa olla "kohteelleen" hauska. Hohhoijaa, voi sitä myötähäpeän määrää. Tilannetaju ja arviointikyky luokkaa nolla.

        Miesten on huomattavasti helpompi lähestyä sellaista naista, josta hän on "vain" kiinnostunut., sillä silloin vielä järki pelaa.

        Pakenee se järki naisellakin ;D

        Joskus on vaan niin kovin vaikeaa tulkita, jos toinen on välillä "naama suorana" ja jäyhän oloinen, suorastaan poistuu paikalta, toisinaan taas tikusta asiaa ja iloisempi, katselevampi ja avoimempi asenne.

        Olisin halunnut kutsua treffeille, mutta kun ei ota selvää.. Jos jäyhyys onkin sitä, ettei vaan minusta pidä, ei kemiat nappaa jne.

        Minä pidän ja kemiat puolestani nappaa, mutta saattaahan olla yksipuolistakin. Ei voi tietää.


      • Kyl nöin
        ........ kirjoitti:

        Hei, tuo oli mielenkiintoinen pointti, että mitä vaikeampaa sen ihastuneempi. Ei siis pidä liikoja kuvitella rohkeasta tuijottamisesta, vaan ennemminkin sellainen hankalampi olo voisi kertoa, että mies on vakavammin kiinnostunut?

        Just noin se menee. Kunpa ei menisi ;)
        Jos olen vain vähän kiinnostunut, ei oo mitään ongelmaa katsoa ja jopa pyytää treffeille, mutta kun rupee olla ihastunut, ni jo vaan menee ainakin 20 pupua housuun :/


      • N
        Kyl nöin kirjoitti:

        Just noin se menee. Kunpa ei menisi ;)
        Jos olen vain vähän kiinnostunut, ei oo mitään ongelmaa katsoa ja jopa pyytää treffeille, mutta kun rupee olla ihastunut, ni jo vaan menee ainakin 20 pupua housuun :/

        Minusta niitä on 21 pupua sielä housuissa.


      • Kyl nöin
        N kirjoitti:

        Minusta niitä on 21 pupua sielä housuissa.

        Saatat hei olla oikeessa, on siellä niin paljon vaan actionia ja elämää noissa tilanteissa, että voi olla että on kaksi pitkulakorvaa jääny laskennassa huomaamatta ;)
        Kyllä ne puput oikein pursuaa punteista välillä pihalle :p


      • 01ks
        :o kirjoitti:

        Pakenee se järki naisellakin ;D

        Joskus on vaan niin kovin vaikeaa tulkita, jos toinen on välillä "naama suorana" ja jäyhän oloinen, suorastaan poistuu paikalta, toisinaan taas tikusta asiaa ja iloisempi, katselevampi ja avoimempi asenne.

        Olisin halunnut kutsua treffeille, mutta kun ei ota selvää.. Jos jäyhyys onkin sitä, ettei vaan minusta pidä, ei kemiat nappaa jne.

        Minä pidän ja kemiat puolestani nappaa, mutta saattaahan olla yksipuolistakin. Ei voi tietää.

        ei tuo "naama suorana" kerro vielä mitään. Voi hyvinkin olla, että jännitykseltään yrittää vain selviytyä tilanteesta :D


      • Kakkonen jyrää?
        14+19 kirjoitti:

        Juu, just noin. Kun ihastus on vahvaa niin lähestyminen on hankalaa. Vaikka kuinka haluaisi antaa naiselle "signaalia" niin ei oikein uskalla lähestyä.

        Meneekö se sitten niin, että loppujen lopuksi valmista tulee sen toiseksi parhaan kanssa...? Että alun perin se ykkönen eli todellinen rakkaus saa jäädä ja helpompi kakkosvaihtoehto saa sen apukuskin paikan autossa....?


      • Onneton eilinen
        Kakkonen jyrää? kirjoitti:

        Meneekö se sitten niin, että loppujen lopuksi valmista tulee sen toiseksi parhaan kanssa...? Että alun perin se ykkönen eli todellinen rakkaus saa jäädä ja helpompi kakkosvaihtoehto saa sen apukuskin paikan autossa....?

        Kakkosen kanssa ollaan ja ykköstä yhä salaa rakastetaan?
        Ainakin itse olen huomannut tämän :(


      • ihastunutkovasti

        No voi hitsit! Kyseessä on siis nytten jääkiekkoilia. Jääkiekko on mun ihastukselle lähellä sydäntä ja tuntuu että se ei ees kiinostu musta. Mutta, istun samassa pöydässä tämän pojan kanssa, ja kun en juttele hänelle pitkään nii hän tulee juttelee mulle aina jne. Ja en tiedä mitä teen koska tuntuu että se haluaa olla vain kaveri ja että me ollaan niin hyviä "kavereita". Sitten pari viikkoo sitte ku mun pulpetin alle kumi, menin ottamaan sen ja sitte vähän herutin mun pepulla (oon nolo.) Ja sitte se ihastus ja yks poika alko sillee niiku salaa siel takana "lätsimää" mun persettä, siis niiku sillee ilmassa niiku kai te tajuutte:Dd

        ONKO TÄÄ JOKU MERKKI? Pliis helppiä en tiedä mitä teen menin sekaisin..


      • Maria18
        14+19 kirjoitti:

        Juu, just noin. Kun ihastus on vahvaa niin lähestyminen on hankalaa. Vaikka kuinka haluaisi antaa naiselle "signaalia" niin ei oikein uskalla lähestyä.

        Kuitenkin täytyisi
        vaikka yrittää. Naiset aina odottavat miehiltä ensimmäistä askeltä!


    • minä hupsu

      mitä kertoo niin syvä katse että tuntuu kun kaikki muu häipyy ympäriltä ja korvissa vaan humisee ? ;)

      • Ihmetyyppi

        Saan kans "nauttii" tosta tunteesta noin 1-2 kertaa viikos huuuooh joskus mä katon joskus hän, puhekyky tai vähintäänkin äänenvoima katoaa ja vakuuttavasti inisee :_)
        Mä kuolisin sen puolesta, mutta lapsea en antais..
        Koita ny ymmärtää si tällasii tunteita ;D


    • viileä-ville

      Yleensä olen aika viileä, mitä turhia paljastaa omia fiiliksiä, pakit tulee kuiteski.

    • x

      Yksi mies usein punastelee seurassani, en tiedä onko vaan ujo?

    • koktaili

      Kysymys on sinänsä outo ja epärealistinen, koska naiset tietävät kaiken.

      • Eloisa

        Naiset tietävät omasta puolestaan ja omasta näkökulmastaan, nyt kysyttiinkin sitä miehen omaa kokemusta - mitä ei voi yksikään nainen tietää- kun ei ole päivääkään miehenä elänyt :)


    • .................

      Nyt kyllä harmittaa, kun ihana mies melkeinpä kirjaimellisesti teki tikusta asiaa ja ujosti mutta kivasti katseli. Itse menin porukassa ihan paniikkiin, enkä uskaltanut katsoakaan päin...:/ Muutenkin varmaan luulee, ettei kiinnosta, kun muiden kanssa vaan juttelin..

      Kyllä se minullakin menee itse asiassa niin, että mitä ihastuneempi, sen vaikeampaa on ja osaan myös antaa itsestäni varsin kummallisen kuvan..

      • Sinkkunaikkonen

        Kannattaa deittailla monia ihan vain deittailun vuoksi sillä paineet vähenevät sitten ihastuneena eikä ole riippuvainen vain yhden suhteesta. Siis siitä tuleeko jutusta mitään. Vaikka ei tulisi voisi joku muu tuoda elämään ihastusta/rakkautta.


      • N
        Sinkkunaikkonen kirjoitti:

        Kannattaa deittailla monia ihan vain deittailun vuoksi sillä paineet vähenevät sitten ihastuneena eikä ole riippuvainen vain yhden suhteesta. Siis siitä tuleeko jutusta mitään. Vaikka ei tulisi voisi joku muu tuoda elämään ihastusta/rakkautta.

        Mitäpä tarkoitat.?


      • Sinkkunaikkonen
        N kirjoitti:

        Mitäpä tarkoitat.?

        Deittailu avaa silmät sille että se mitä itse hakee toisesta niin toisella on omat tarpeet toista varten. Oma ihastuminen ei riitä siihen että toinen jää seuraan. Deittailu voi avata silmät sille että olet haluttu ja ok, vaikka joku olisi toista mieltä. Deittailu antaa ymmärtää kuinka pieniin asioihin suhde voi töksähtää ja kuinka vaikea on oikeata ihmistä rinnalleen löytää. Deittailu voi myös avata silmät sille miksi joku ihminen ei ollut itsestä kiinnostunut. Silloin on helppo lyödä yrittämiselle nuija pöytään ja antaa periksi. Jatkaa matkaa. Toisiaan voi mennä kymmenen vuotta siihen että löytäisi ihmisen jonka kanssa lusikat yhdistää. Deittailu voi kasvattaa aikuisemmaksi ja kypsemmäksi ihmiseksi.


    • N

      Kerro.

      • Sinkkunaikkonen

        Niin. En ole itse ainakaan löytänyt yhteyttä ihastuneeseen ja itseeni joka olisi johtanut seurusteluun.


    • Ihkulta Naiselta...

      Olen kyllä katseista tosi otettu - olen huomannut kyllä. Väliin mua ujostuttaa niin, etten itse uskalla katsoa takaisin ollenkaan. Hymyilen kuitenkin. Pitkään aikaan ei olla enää nähty sattuneesta syystä, kun vietämme päivät eri paikoissa. Bileissä olen huomannut yrityksiä lähestyä, mutta nykyisin en enää osallistu niihinkään. Olis vaan niin kiva joskus edes jutella kunnolla, mut jos tiemme eivät enää kohtaa, niin on varmaan tarkoitettu menevän, vaikka sydämessäni tiedostan ja tunnen ihan muuta...

    • 2+2

      Oman kokemukseni mukaan sen tietää siitä, että asiaa ei todellakaan tarvitse arvuutella. Jos mies on ihastunut, niin sen nyt tietää ilman että asiaa pitää arpoa. Mies pitää yhteyttä, ehdottaa tapaamisia, viestittelee..ja olemuksesta sen huomaa. Jos taas pitää miettiä että onkohan se nyt ihastunut muhun vai ei, niin tuskinpa se silloin on. Tämä siis sopii vaiheeseen, jossa on jo käyty deiteillä. Nykyään sitten taas yhteydenotto on niin helppoa tekstarilla/meilillä/facebookilla, että luulisi nyt ujoimmankin oikeasti ihastuneen uskaltavan pyytää deiteille, eli jos ei mies tee aloitetta, niin tuskin on ihastunut, ainakaan järin suuresti.

      • No just .....

        Kun ei aina tiedä edes nimeä, niin laita siinä,sitten viestiä.


    • hereigoagain

      Syyntakeeton hymy ja senat sakoavat. Sanoo ainakin tämä mies.
      Tohon aloitteettomuuteen voi olla aivan päteviä syitäkin. Jos molemmat osapuolet voivat ikäänkuin "puolueettomasti" ilmaista ensin tunteensa, niin suhteen eteneminen on usein paljon kivuttomampaa ja luonnikkaampaa...oli lähtötilanne mikä tahansa. If u know what i mean!

      • "syytön"

        "Puolueettomasti" Mitä tarkoitat?


      • Jokuihanmuu2222

        Itse ainakin miehenä olen liiankin helposti tulkittavissa, se harmittaa välillä. Siis jos oikeasti on ihastunut.
        Katsoo usein, ehkä jopa usein silmiin
        Hakeutuu lähelle
        Kyselee kuulumisia
        Sanat sekoaa
        Vähä yrittää kiinittää mitä päälleen laittaa

        Mutta tuo kuulumisten kyseleminen on todella kakspiipunen juttu, koska jos itse olen aina se kyselevä osapuoli jään jossain vaiheessa kokeilemaan kuuluuko siitä toisesta mitään, jos ei kuulu niin jatkan matkaa vaikka se pahalta tuntuisikin.
        Sekin on joskus ihmetyttänyt kun monet naiset etsivät todella hauskaa seuraa ja kellä on paljon juttuja mutta itse ainakin saatan mennä aika sanottomaksi ensi taapamisilla, tuntuu kun kaikki nollattaisiin hetkeksi. Näin 2 kertaa elämässäni tapahtunut. Siis silloin on ihan korvia myöten ihastunut

        Jos en ole juurikaan ihastunut ja "kokeilen" vain, niin juttua tulee, en näytä tunteita ollenkaan päälle ns järkinon mukana ja olen vaikea saalis.


      • Rauhallisen
        Jokuihanmuu2222 kirjoitti:

        Itse ainakin miehenä olen liiankin helposti tulkittavissa, se harmittaa välillä. Siis jos oikeasti on ihastunut.
        Katsoo usein, ehkä jopa usein silmiin
        Hakeutuu lähelle
        Kyselee kuulumisia
        Sanat sekoaa
        Vähä yrittää kiinittää mitä päälleen laittaa

        Mutta tuo kuulumisten kyseleminen on todella kakspiipunen juttu, koska jos itse olen aina se kyselevä osapuoli jään jossain vaiheessa kokeilemaan kuuluuko siitä toisesta mitään, jos ei kuulu niin jatkan matkaa vaikka se pahalta tuntuisikin.
        Sekin on joskus ihmetyttänyt kun monet naiset etsivät todella hauskaa seuraa ja kellä on paljon juttuja mutta itse ainakin saatan mennä aika sanottomaksi ensi taapamisilla, tuntuu kun kaikki nollattaisiin hetkeksi. Näin 2 kertaa elämässäni tapahtunut. Siis silloin on ihan korvia myöten ihastunut

        Jos en ole juurikaan ihastunut ja "kokeilen" vain, niin juttua tulee, en näytä tunteita ollenkaan päälle ns järkinon mukana ja olen vaikea saalis.

        Ratkiriemukas on olemukseni, joten ei toisen tarvitse olla, kuten jotenkin mukana pysyy, ja loput sietää.. ;)


    • XXYY

      No tuohon on helppo vastata.
      Mies on on ihastunut kun "viisari" näyttää kello kolmea tai yhdeksää.

    • Tsoko

      Monet miehistä on ihan nössöjä jossei ne oo kännis!

    • Mää vaan

      Tää on se ikuisuuskysymys joka vaivaa ainaki mua joka kerta.. Tulee mieleen erittäin hyvä esimerkki.. Mul on sellanen puoltuttu mies kaverina mitä nään joku 5 krt vuodes ja tässä on vierähtäny kymmenen vuotta. Ikinä ennen ei oo mitään yrittäny. Tämä mies on erittäin ujo mut mua häiritsee miks siinä meni yli kymmenen vuotta ennen ku mitään yrittää? Ja tää tapahtus ihan yhtäkkiä, kaikki oli niin ku ennenkin. Meneekö se kännin piikkiin? Nyt tuntuu et se kattoo mua jotenki eril taval. Tai sit mä vaan kuvittelen :D Ainaki se hymyilee enempi mulle. Numeroa ei oo pyytäny eikä muutenkaan oo yrittäny yhteyttä ottaa..

    • Tekstareita

      Antaa sulle munaa ja laittaa tekstareita usein!

      • tavisvuo

        Olipas rakentavaa tekstiä..


    • piippiip2

      Onko mies kiinnostunut vai muuten vain ystävällinen? Hän katsoo aina suoraan silmiin kun tulen tai hän tulee tauolle. Hän myös aina katsoo silmiin mua, jos mulle joku juttelee. Aina vastaan tullessakin katsoo suoraan silmiin. Hän on myös tullut kaveriksi auttamaan minua omassa hommassani, vaikken pyytänytkään ja tästä hommasta selviää yksinkin. Hän myös sanoin että hän voi tehdä sen jutun mun puolesta kun odotin, että itse voin tehdä. Hän myös teki toisenkin jutun ja sen jälkeen jäi nojailemaan läheisyyteeni, kun jatkoin hommiani, hetken hän siinä nojaili kädet ristissä nojaten. Kyselee välillä jos ei ole porukkaa tai olemme kahden, mm paljonko pakkasta tai jotain töihin liittyvää, muiden aikaan on hiljaa mua kohtaan. Kerrankin tuli katsomaan yhtä juttua, vaikka hänen omat hommat oli kesken. Mitä tämä nyt on?

      • .......

        On kiinnostunut.


      • ....

        Kiinnostunu on:)


      • piippiip2
        .... kirjoitti:

        Kiinnostunu on:)

        Oiskohan toi noin? :) Itsellä vähän rupesi hälyttimet soimaan, kun tuli kaveriksi ilman pyyntöä ja teki samalla kaksi muuta juttua puolestani, sen jälkeen sit jäi nojailemaan. :) Ja sit kun aina katsoo suoraan silmiin.


    • totallyconfused
    • pesälle

      Mies pyrkii aktiivisesti PESÄLLE ?

    • summoner3

      Apua! Mitä voi tehdä kun ei tiedä mitä mies tahtoo viestittää eleillään? Tämä tietty mies on avulias, hymyilevä ja puhuu samoista intresseistä kanssani yms. Itse en ole tiettävästi rohkaissut häntä millään tavalla (eli kohtelen samalla lailla kuin muitakin miehiä...eli todella huonosti) ja nyt alkoi ahdistaa. Miehessä ei ole mitään vikaa, mutta...tulee hiemän tätimäinen ole kun hän on nuorempi. Jos ikäeroa ei olisi voisin flirttailla huvikseni ja antaa mennä...mutta puumaksi minusta ei ole. Ystävyys olisi ok jos se on hänen tavoitteensa.

    • 1+1

      Mistä tietää, onko mies kiinnostunut muustakin kuin pillusta?
      Ollaan tapailtu jonkin aikaa, ja päästiin "itse asiaan" tässä 3vk sitten. Sitä ennen pidin tyypin tiukasti kaverilinjalla - ja mies sinä aikana ehti tutustua kavereihini, tuli yötämyöten kestäviin läksyiltoihin (olen kielitieteilijä, tyyppi on insinööri, jos sillä on väliä) ihan vapaaehtoisesti, hengasi baareissa, haki minut baarista kun kunto oli perse pystyssä, käveli kotiin kanssani iltojen päätteeksi ja kääntyi pyytämättä ennen ovea, jutteli joka päivä ja vastaili salamana viesteihin... No, vaikeampikin tyttö tuollaisesta kohtelusta olisi imarreltu ja otettu, joten sitten erään illan päätteeksi päädyttiin hänen asunnolleen.

      Kerran viikossa nähdään niissä merkeissä (eli 3krt). Halailua, pusuttelua, kiusoittelua ja muuta kyllä löytyy niinä iltoina, järjestipä tuo meille leffaillankin murtuneen ranteensa kanssa - oli sohvat levitetty ja pedit sitten siinä, vaikkei pitänyt jäädä edes yöksi, mutta ihan vai "jos neitiä alkaa nukuttaa, niin tännekin saa jäädä".
      Tässä on nyt viikko ollut yhteydenpidossa hiljaiseloa. Viestejä kyllä lähettelee, muttei kovin innokkaasti. Välillä väännetään aiheesta kuin aiheesta puoliväkisin juttua, välillä saatetaan vain kysyä mitä kuuluu ja miehen oma vastaus jää laittamatta. Joinakin päivinä sanallinen anti on hyvin kehnoa, rajoittuu yhteen sanaan tai hymiöön, kysyin sitten mitä vain.
      Onko tämä nyt tämmöistä kokeilua, että pidänkö minä yhteyttä vai haluaako hän vähän etäisyyttä? Nimittäin muutos on ollut viikon aikana aika radikaali... Toki pitää aina laskea sellainen henk.koht viututs yms hankalat tilanteet, mutta kuitenkin :D

      Nainen on korviaan myöten ihastunut, ja vaikkei vielä seurustella haluaisikaan, olisi enemmän kuin onnellinen jos "juttumme" jatkuisi, eikä halua missään nimessä mokata mitenkään :D

      • No tartu syöttiin

        Olisi jo varmaan luovuttanut jos olisi pelkästään pillusta kiinnostunut. Hän ehkä ajattelee, että on ollut liikaakin yhteydessä yms yms suhun ja haluaa ottaa hieman etäisyyttä, että et ahdistuisi tai jotain muuta..?

        Ota asiat puheeksi ja tutustu häneen paremmin.


    • tinttinen89

      Mä tapasin viime vkloppuna baaris yhen kiinnostavan miehen .. itse olin kyllä selvinpäin baarissa.Eräs Mies alkoi katsella minua välillä, vaikka hänen ympärillään oli muita naisia. katselin häntä myös takaisin.. Nyt löysin hänet facebookista, enkä tiedä uskallanko laittaa viestiä hänelle..:).. apuva mitä teen? :D

    • jjgjvluj.vhfvljhfuy

      VITTU

    • vaapulla

      Tai sitten on mies, joka ei kyllä yleisellä paikalla anna minkäänlaista huomiota..katsetta , hymyä tai mitään muutakaan...Työpaikasta johtuen joskus "joutuu" tervehtimään.. sekin on vain jonkinlainen murahdus.
      Kiinnostus tulee viestinä tai piiiiitkänä puheluna.... Ihan salaisesti kahdestaan...

    • GggG

      Paneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

      • pojilla hauskaa ?

        Joopa joo..


    • n@k

      Ja sitten on mies joka vihjailee kuuluisasta valokuvasta,suutelevasta parista tai elokuvista joiden nimessä on rakkaus.

      • Nama2008

        Kun katseemme kohtaavat, sähköinen värinä tuntuu kehossani ja sydän jättää lyönnin väliin tai rupeaa hakkaamaan villisti ja vatsanpohjassani tuntuu jännitystä. Nämä oireet tulevat minulle jopa , kun vain ajattelen hänen katsettansa. Voiko tälläinen olla kokemus olla yksipuolista vaikka niin voimakkaasti olen tuntevinani välillämme olevan sähkön? Kertokaa miehet :)


    • n@k

      Naisena voin sanoa, että kyllä näitä sähköisiä olotiloja esiintyy itse kullakin. ;-)

    • nama2008

      Siis vaikkei vastapuoli ole kiinnostunut...?

    • n@k

      Aina ei ole selvinnyt että onkohan 1- vai 2-puoleista, sähköistä voi ollasilti.

    • cami95

      Se on se tietty katse. Jää tuijottamaan ja katsoo sinua samalla tavalla kuin hän tuijottaisi jotain hyvää ruokaa. Sen näköisenä, että haluaisi syödä sinut ;)

    • tyttö.

      Mitä tää mies tahtoo: viime keväänä vilkuilua oli puolin toisin, se kahto aina mua kun kävelin ohi, istuin lähellä ja nyt se ei ota ollenkaan katsekontaktia, vaikka käveliski lähellä, se on tullut luokassa (on siis lukioikäiset kyseessä) istumaan mun taakse. Wat?:(

      En pysty oikein luottaan omiin tulkintoihin enää, kun tuntuu että ylianalysoin.

      Niin ja kerran, se tuli ottamaan jotain pöydältä joka oli viistosti mun eessä ja se nojas muhun vähän kylellään. Oliko tää sitten tietoista toimintaa vai onko tää taas mun ylianalysointia.

      • 1+10

        Minua kohtaan eräs mies toiminut juuri samoin; katseli ahkerasti jonkin aikaa sitten, nyt ei enää oikeastaan. Minä olen tainnut itse antaa ujoudellani viestiä, että hän ei merkitse minulle mitään, mutta tosiasiassa käytän liikaa aikaa hänen ajattelemiseensa.

        Olen itse myös käyttäytynyt samoin, eli en enää uskalla juurikaan ottaa ylimääräisiä katsekontakteja häneen - etten paljastaisi liikaa, ja toisaalta, etten ihastuisi liikaa itse. Olen siis nolo ja käyttäydyn kuin kokematon teini-ikäinen neito, vaikka olen keski-ikää lähestyvä täti ja äiti-ihminen. :D

        Ehkä sinun tilanteessasi miestä (=poikaa ;)) ujostuttaa, jos tunteet ovat kasvaneet. Monesti voi lukea näistä keskusteluista samaa, että kun ihastuu enemmän, ei aina enää uskallakaan katsoa toista, niin nurinkurista kuin se onkin.


    • taasvietiin

      No, kyllä nainen sen aistii jo ennen, kuin mies tietää itsekään ihastuneensa/rakastuneensa.

    • Eveeee3

      Hellurei!

      Kerron vähän omasta kokemuksestani. Ainakin koulussa poika kattoo mua koko ajan ja, kun katon takasin niin se alkaa hymyilemään. Joo tiiän se poika tykkää musta ja mä siitä. Kaikki sanoo et mun pitää tehä alote. Miks? Onko pojat muka niin nynnyi ettei voi ite alottaa. Juu ärsyttää. Voin mäkin sen tehä jos musta tuntuu siltä, mutta ei kiitti ihan heti.


      Poika kattoo sua ja vilkuilee vähä koko ajan jos se tykkää susta. Sit se tulee puhuu sulle ja haluu olla sunakaa vähä koko ajan.

    • 11+12

      Kun hänen kanssaan juttelee, hän ei huomaa muita ihmisiä huoneessa, ellei pommi räjähdä aivan vieressä, jos sittenkään. Vain ihastuksensa huomioi. Varma juttu.

      • syvällesattuu

        tota kun ajattelee omalla kohdallaan niin noin se on! Useamman kerran olen jälkikäteen "pelästynyt" että hokasiko joku, että oon aivan lääpälläni ko. naiseen. Kun näin hänet, en enää muita huomannutkaan tai muille juuri puhunut.


    • höhhhtteh

      höh

    • TyttönenVaan..

      Moi täällä kirjottelee eräs 12-vuotias tyttö.

      Tulen nyt kysymään teiltä aikuisilta yhden jutun :)
      Minä ja parasystäväni hengataan usein kahden pojan kanssa.
      Olen huomannut että poika katselee minua vähän väliä ja kun katson häntä hän hymyilee, se on aika outoa :D
      Minullakin on alkanut tuntua siltä että olen ihastunut häneen..

      Onko hän ihastunut minuun? Jos on niin miten saisin hänet poikaystäväkseni koska pidän hänestä myös :)

    • 17vpoika:)

      Tyttönenvaan..., en ole aikuinen vaan 17-vuotias lukiolaispoika, toivottavasti vastaukseni silti kelpaa :)

      Kertomasi perusteella ainakin vaikuttaisi siltä, että poika olisi kiinnostunut/ihastunut, ainakin itse kun olen tälläkin hetkellä ihastunut yhteen uskomattomaan ihanaan tyttöön lukiossa, niin yritän saada hänen kanssaan katsekontaktin mahdollisimman usein esim. ruokalassa tai käytävällä, ja kun sen saan niin hymyilen oikein iloisesti hänelle ja se oma iloinen ja mahtava fiilis on aitoa, koska sen ihastuksen näkeminen saa aivan mahtavalle tuulelle! Vielä upeampaa on se, että kun ihastukseni vastaa katseeseeni hän hymyilee yhtä iloisesti takaisin, ja se fiilis on aivan upea silloin! :D

      Eli katse- ja vielä varmemmin hymy sen mukana viestivät aika varmasta kiinnostumisesta/ihastumisesta, toivottavasti auttoi sinua tämä vastaukseni :)

    • soini1

      Rakkauden ensihenkäys, on järjen vimeinen. Siittähän tässä on kysymys..

    • love

      Hei olen 17 vuotias tyttö. Ja mulla on kysymys: Onko poika oikeasti rakastunut jos se lupaa että soittaa mutta ei soita, no täss on nyt se ongelma että se asuu mexicossa mutta silti. Auttakaa mä rakastan häntä kyllä mutta en tiedä hänestä vaikka hän sanoo samaa.

    • Love

      Siis tarkoitan nyt sitä että sillon kun tavattiin en tykännyt hänestä, hän yritti iskeä mua ja rupesin vasta silloin rakastumaan hänee, no me oltiin kuntosalilla aika myöhään kaksisteen sitten hän vain yhtääkkiä möläytti tiedän että sinä rakastat minua, ja minä haluan suudella sinua kun katon silmiisi ja sinulla on kauniit hiukset sano se vielä muutakin, ja sitten hän vain yhtääkkikä suuteli miniä no sinä päivänä olin vähä hämilläni ja seuraavana päivänä aloin tykästyä häneen päivä päivältä enemmän, no ollaa sitten jutelyätu facebookissa jonku verran hän kyllä vastaa muttaminä puhun iha liikaa ja ikyselen ja hän sanoo aina välillä anteeksi rakkaani on ollu kiireitä töissä ja minä ikävöin sinua ja tarvitsen sinua tänne ja mitä kaikkea, sen lisäksi hän sanoi ettei hänellä ole perhettä mutta annas olla kun hän juttelee vanhempieni kansa ki vanhempani möläyttää että hänellä saattaa olla perhe,no minärakastan häntä kyllä ja olen sanonut sen, ja hänkin on sano uit sen mutta en oikein tiedä en haluaisi luopua hänestä, vaikka on tietenkin vaikea soittaa kun toinen asuu mexicossa joka on lähes toisella puolen maapalloa. Auttakaa en oikeasti haluais luopua hänestä.

    • so in lööv ;3

      Mulla on pieni ongelma. Luokallani on eräs poika, joka on alkanut vaikuttaa ihastuneelta minuun. Itsekin olen häneen ihastunut. Emme tunne toisiamme juuri lainkaan, koska ollaan yläasteella 7.luokalla ja eri kouluista.

      Katseemme on alkanut kohdata epätavallisen usein. Hän punastelee voimakkaasti seurassani. Hän pyrkii aina mahdollisimman lähelle. Räpsyttelee silmiään. Emme ole koskaan jutelleet. Kuuntelee hyvin tarkkaan kun puhun. Räplää hiuksiaan. Sanat sekoittuvat. On hyvin vaivautunut ja hermostunut seurassani.

      Mielestäni kyse on vahvasta ihastuksesta, ellen ole ihan värillä vesillä. Miten voisin häntä lähestyä kun olen hyvin ujo???

    • autaminua!

      moii! oon 16v. ja olen ihastunut poikaan joka täytti juuri 17. Mielestäni kyseinen poika on ihastunut minuun ja niitä merkkejä on se että: puhuu minulle aina kuin on mahdollisuus, hymyilee, on kohtelias jne huomasin jo piiitkä aika sitten että hän katsele mua koko ajan! tunnilla/ruokalassa vilkkuilee koko ajan! ja muutenki kun hän näkee minut ku kävelen ohi hän melkee pompahtaa seisomaan jos hän istuu kaikki merkit täsmää siihen et se ois minuun ihastunut! hänen kaveritkin on tullu mulle puhumaan et miten sulla menee sen pojankaa ja oon iha ??? et menäh ollaan vaan kaverieta! mutta sen pojan kaverit väittää et se poika on ihastunut minuun mut se ei sitä myönnä! hän kuuleman pelkää jotain suihteissa, mutta kyllä mä sen ymmärrän! ja jos se ei haluis seurustella nii ei tarvii tyytyisin siihenki et vaan oltais kuhan vaan se tunnustais siitä että tykkää tai on ihastunut! kaverini kerran kysyi häneltä et tykkääkö musta nii tulos oli: ei oo ihastunut, kiinostus mua kohti on ja alkaa ehkä pikku hiljaa tykäistymään muttei myönnä sitä! ja itse kuin menin ihan suoraan kysymään et onko ihastunu muhun ja hän vastasi ettei oo! olen mooonta kertaa tätä samaa aihetta alkanut puhumaan senkaa mut väittää ettei ois...sanoo ettei ois koskaan ollu tunteita mua kohtaan...ja mua pitää vain kaverina siitä lähtien kun aloimme olee kavereita..mitä mä teen joskus tekee vaan mieli suudella sitä kun ollaan kahdestaan mut tiedän etten voi tehdä sitä koska saatan menettää sen sillä se saattaa säikähtää ja en tiiää sen käyttäytyminen on sellainen et on ihastunu muhun mut toisaalta et se yrittää välttää mua..ainaki pari kertaa.....joo auttakaa mitä kannattais tehä! pitäskö mun luovuttaa ja antaa sen olla? vai pitääkö yrittää sitä keinolla millä hyvänsä jos joo nii millä tavalla? kiitos etu käteen ja oisin todella iloinen jos saisin kunnollista apua! Help me ! muija 16v:)!!!!!!!!

      • lovePhilosopher

        Kun pojalta kysyy onko tämä ihastunut niin vastaus on aina ei mutta minkälainen oli pojan reaktio kun kysyit asiaa? Jos vastaus oli nopea ja poika halusi äkkiä pois tilanteesta on mahdollista että tämä on sinusta kiinnostunut (kysymys on näet miehelle ahdistava sillä miehen/pojan/jätkän on ensin kotona pohdittava vastausta ennen kuin voivat kunnollisen antaa). Jos vastaus taas tuli kierrellen ja kaarrellen niin poika ei ole varma tunteistaan jolloin sanotaan ei jottei loukattaisi toista osapuolta. Jos taas poika antoi vastauksen ei ja alkoi vähän ajan päästä nauraa tai hymyilemään tajuaa hän että sinä olet kiinnostunut hänestä jonka jälkeen pojan täytyy vain kerätä rohkeutta osoittaaksen ihastumisensa sinua kohtaan (tässä saattaa mennä aikaa joten älä hoputa tai lähetä montaa kertaa kavereitasi kysymymään häneltä onko hän ihastunut sinuun sillä poika voi näin ihastua kaveriisi sillä ajattelee että tämä haluaa olla hänen lähellään etkä sinä).

        Hyvänä vihjeenä kannattaa ottaa selvää pojan harrastuksista ja paikoista joissa hän käy jos poika vaikka pitää jääkiekosta kannattaa mennä katsomaan peliä vaikkei se itseä välttämättä kiinnostaisi ja antaa pojan huomata sinut siellä (ei silti kannata heti mennä juttelemaan pojalle vaan käy katsomassa peliä muutamia kertoja ja ole sitten huomaavinasi poika ja vaihda muutama sana ja muista ÄLÄ valehtele pojalle jos hän kysyy miksi olet katsomassa peliä, voit vaikka sanoa että tuli tylsää ja ajattelin tulla katsomaan peliä tai voit sanoa että toivoisit tapaavasi mukavan pojan siellä tms. mutta älä sano pojalle että tulit hänen vuokseen sinne, lisäksi jos et ole kiinnostunut asiasta jota poika tekee niin kannattaa etsiä jokin muu asia josta olisit itse vähän kiinnostunut). Älä siis luovuta pojan suhteen heti vaan anna hänelle aikaa (ja paljon).


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14881
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      Yleistä iskelmämusiikista
      0
      3069
    3. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3066
    4. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3065
    5. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3065
    6. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3064
    7. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3064
    8. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3060
    9. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3054
    Aihe