Opettaja vs. Oma avopuolisoni

TotallyConfused

Olen perheellinen nuori nainen, 3 vuotta seurustellut ja meillä on yhteinen 1 vuotias lapsi. Jonkin aikaa olen ajoittain tuntenut oloni onnettomaksi meidän suhteen vuoksi, olen usein harkinnut eroa ja millaista olisi elää ilman häntä. Olen riitatilanteissa myös sanonut hänelle että en enään halua jatkaa yhteiseloamme. Ongelmani on se että luulen ettei ero ole mahdollista silloin kuin minä haluan ja hän ei, sillä asun ulkomailla, maassa mistä hän on kotoisin. Äitini ja muu perhe asuu Suomessa ja minä Irlannissa, lapseni ja mieheni kanssa. Hänen perhe asuu todella lähellä meitä joten näemme heitä päivittäin ja me olemme todella hyvissä väleissä, tämä hankaluttaa eron mahdollisuutta entistä enemmän.

Alunperin 3 vuotta sitten muutin tänne opiskelemaan. Nyt on neljäs ja viimeinen vuosi menossa. Lukuvuoteni alkoi 2 kuukautta sitten jolloin mille tuli uusi opettaja. Ensinäkemästäni ihastuin häneen täysin. En voi lopettaa ajattelemasta häntä ja aina kun ajattelen tuntuu että sydän olisi kurkussa ja vatsaa kihelmöi. Tunnen oloni todella surulliseksi kun yliopisto päivä loppuu sinä päivänä kun hän on opettamassa. Ajattelen häntä koko ajan. Yritin ignoorata tunteitani, mutta joka kerta kun näen hänet tunteet vain kasvavat. Hän on max 10 vuotta minua vanhempi, pitkä, komea, ihana hymy, Hän hymyilee minulle ja tuijottaa usein, varsinkin kun olimme kerran kahden juttelemassa projektistani. Sitä päivää muistelen uudelleen ja uudelleen ja mietin aina että miksi hän vain oli hiljaa ja tuijotti ja hymyili, mitä se hiljaisuus tarkoittaa.

AUTTAKAA, mitä teen!? En ole täysin onneton kumppanini kanssa, rakastan häntä ja hän on lapseni isä. Tuntuu vaan että intohimo, jännitys ja kipinä puuttuu suhteestamme täysin. Mutta tämä opettaja ei lähde millään päästäni...

17

711

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • järki käteen

      Ihastuksia tulee ja menee, jopa vielä läjäpäittäin elämäsi varrella. Jokainen ihana mies ei ole sinua varten, etkä voi aina vaihtaa kun alkaa kyllästyttää. Elämä vaan on sellaista, että oleva tilanne alkaa jossain vaiheessa kyllästyttämään ja siihen pitää löytää joku muu ratkaisu kuin ero. ( Tarkoitan siis teidän tilannettanne, en jotain jossa missä mies juo, lyö tai alistaa tms.) Ei kannata pilata suhdettaan, kun kerran siinä tuntuu vielä olevan rakkautta. Myös lapselle on tärkeä kasvaa oman isän seurassa.

      • totallyc

        Kiitos viestistäsi.

        Ei juo ei, eikä lyö, alistaa kyllä. Riitatilanteissa puristaa minut nurkkaan eikä päästä irti ja huutaa päin naamaa... Tekee reikiä seinään muutama ovikin on irronnut ja huutaa lapsen kuullen. Usein ollaan erimieltä kasvatuksesta sun muuta. Olen vain siinä toivossa että kyllä asiat vielä paremmaksi muuttuu...

        Joo tää ihastus ihastus saa mun pään pyörälle ja mietin hulluuksia. en vain voi sille mtn.


    • --------------------

      ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

      • --------------------

        -----------------------------------------------------------------------------------------------------------


      • --------------------
        -------------------- kirjoitti:

        -----------------------------------------------------------------------------------------------------------

        Koitin vaan tuolla tavalla saada ketjun toisaalle.. Ei liittynyt mitenkään erääseen toiseen ketjuun jonka lähellä tämä oli silloin. Ei noilla lähetysajoillakaan ollut mitään merkitystä. Sen kun vaan painoin lähetysnappia kun sain viestin lähetettyä. Enkä liity mitenkään noihin lähellä oleviin ketjuihin.


      • --------------------
        -------------------- kirjoitti:

        Koitin vaan tuolla tavalla saada ketjun toisaalle.. Ei liittynyt mitenkään erääseen toiseen ketjuun jonka lähellä tämä oli silloin. Ei noilla lähetysajoillakaan ollut mitään merkitystä. Sen kun vaan painoin lähetysnappia kun sain viestin lähetettyä. Enkä liity mitenkään noihin lähellä oleviin ketjuihin.

        Tai ainakaan omasta puolestani ei liittynyt siihen ketjuun.. Muista en tiedä. Eikä aloitus ollut tosiaankaan minun (se eikä tämä).
        Öitä..


      • totallyconfused
        -------------------- kirjoitti:

        Tai ainakaan omasta puolestani ei liittynyt siihen ketjuun.. Muista en tiedä. Eikä aloitus ollut tosiaankaan minun (se eikä tämä).
        Öitä..

        täh


    • joopa joo

      Tiedän sen open, tumma, tanakka partasuu, ihana hymy ja oi sitä ääntä. Kaikki tytöt on ihastuneet siihen. Viihtyy kuulemma baareissa ja iskee ikäisiään naisia, vanhempia siis. Liity rohkeasti joukkoon kirjavaan mut ei ainutlaatuiseen.

      • TotallyConfused

        Ei ole tumma, partasuu kyllä. Skeittariki vielä... Ja ei en usko että "kaikki tytöt" Se on todella omaperäinen tyyppi. Ja ei viihdy baareissa kun hän ei käytä alkoholia. Kyseessä ei siis perus Suomalainen juntti juoppo :D


      • Sosiologi2012
        TotallyConfused kirjoitti:

        Ei ole tumma, partasuu kyllä. Skeittariki vielä... Ja ei en usko että "kaikki tytöt" Se on todella omaperäinen tyyppi. Ja ei viihdy baareissa kun hän ei käytä alkoholia. Kyseessä ei siis perus Suomalainen juntti juoppo :D

        Perus suomi juoppo vs. Perus irkkujuoppo= 98% sama asia. Pubeissa vedetään pitkää kummassakin maassa nenä retiisin värisenä. Ai joo ja makkara maistuu yhtälailla. Ja yliopisto opet on aina vaan komeampia kummaskin maassa. Onhan akateeminen vähän eri kuin perus juoppo.


      • totallyc
        Sosiologi2012 kirjoitti:

        Perus suomi juoppo vs. Perus irkkujuoppo= 98% sama asia. Pubeissa vedetään pitkää kummassakin maassa nenä retiisin värisenä. Ai joo ja makkara maistuu yhtälailla. Ja yliopisto opet on aina vaan komeampia kummaskin maassa. Onhan akateeminen vähän eri kuin perus juoppo.

        Voi olla että "Perus suomi juoppo vs. Perus irkkujuoppo= 98% sama asia" hän on onneksi Englantilainen.


      • Sosiologi2012
        totallyc kirjoitti:

        Voi olla että "Perus suomi juoppo vs. Perus irkkujuoppo= 98% sama asia" hän on onneksi Englantilainen.

        Just niin, englannissa aikaani viettäneenä voin sanoa, että englantilainen mies on parhaimmillaan upea herrasmies, mutta pahimmillaan verkkopaidassa viihtyvä kisoja telkusta katseleva mies, ai niin ja makkara maistuu, taisin unohtaa.

        Parhaimmillaan suomalainenkin sivistynyt akateemikko osaa olla perin ihana. Yksi mahtava professori saa itselläni hormonit hyrräämään, hän on tosin about 25v itseäni vanhempi, mutta nam nam nam nam!

        Maalla tuskin väliä oikeasti, ihmisiä kaikkialla, vikojeen ja kaikkineen. itsellä kokemusta myös venäläisestä, hollantilaisesta, saksalaisesta, sekä suomalaisista. Miehiä ne vaan on, sukkahikineen päivineen. Ja joskus tulee aika, kun saat pestä ne sukat, tehdä ruokaa ja rakastaa huonossa ja hyvässä. Ou jee!

        Parasta hankkia rakastaja italiasta. Ne tekee ruokaa, kantaa viinit ja rakastaa. Mutta jos naimisiin meet, niin saat pestä hänenkin sukka ja juosta koko suvun kera kirkossa sunnuntaisin ja mies valitsee aina ensin äitinsä, ei sinua.

        Avioliitto on aika vaikea instituutio, parhaankin kamraatin kanssa. Siinä joko ollaan tai ei olla.


      • Sosiologi 2012
        Sosiologi2012 kirjoitti:

        Just niin, englannissa aikaani viettäneenä voin sanoa, että englantilainen mies on parhaimmillaan upea herrasmies, mutta pahimmillaan verkkopaidassa viihtyvä kisoja telkusta katseleva mies, ai niin ja makkara maistuu, taisin unohtaa.

        Parhaimmillaan suomalainenkin sivistynyt akateemikko osaa olla perin ihana. Yksi mahtava professori saa itselläni hormonit hyrräämään, hän on tosin about 25v itseäni vanhempi, mutta nam nam nam nam!

        Maalla tuskin väliä oikeasti, ihmisiä kaikkialla, vikojeen ja kaikkineen. itsellä kokemusta myös venäläisestä, hollantilaisesta, saksalaisesta, sekä suomalaisista. Miehiä ne vaan on, sukkahikineen päivineen. Ja joskus tulee aika, kun saat pestä ne sukat, tehdä ruokaa ja rakastaa huonossa ja hyvässä. Ou jee!

        Parasta hankkia rakastaja italiasta. Ne tekee ruokaa, kantaa viinit ja rakastaa. Mutta jos naimisiin meet, niin saat pestä hänenkin sukka ja juosta koko suvun kera kirkossa sunnuntaisin ja mies valitsee aina ensin äitinsä, ei sinua.

        Avioliitto on aika vaikea instituutio, parhaankin kamraatin kanssa. Siinä joko ollaan tai ei olla.

        Ja hei, olen oikeastaan samaa mieltä kuin alla oleva kirjoittaja, toosa jakoon vain. Kas, se mitä miehesi ei tiedä, ei sattua häntä. Mutta toki sinulta vaaditaan aikamoista kykyä pitää pokkasi, kuten harvinaislaatuista ymmärrystä itsestäsi ja muista. Eli naiivisti tai dramaattisesti ei kannata ryhtyä, se satuttaa vain muita. Omantunnon tuskia ei saa tulla, koska silloin usein kertoo kaiken puolisolle.

        Itse menisin ja nauttien intohimosta.. Mikä sen parempaa! Rakastuminen on ihanaa.


      • TotallyC
        Sosiologi2012 kirjoitti:

        Just niin, englannissa aikaani viettäneenä voin sanoa, että englantilainen mies on parhaimmillaan upea herrasmies, mutta pahimmillaan verkkopaidassa viihtyvä kisoja telkusta katseleva mies, ai niin ja makkara maistuu, taisin unohtaa.

        Parhaimmillaan suomalainenkin sivistynyt akateemikko osaa olla perin ihana. Yksi mahtava professori saa itselläni hormonit hyrräämään, hän on tosin about 25v itseäni vanhempi, mutta nam nam nam nam!

        Maalla tuskin väliä oikeasti, ihmisiä kaikkialla, vikojeen ja kaikkineen. itsellä kokemusta myös venäläisestä, hollantilaisesta, saksalaisesta, sekä suomalaisista. Miehiä ne vaan on, sukkahikineen päivineen. Ja joskus tulee aika, kun saat pestä ne sukat, tehdä ruokaa ja rakastaa huonossa ja hyvässä. Ou jee!

        Parasta hankkia rakastaja italiasta. Ne tekee ruokaa, kantaa viinit ja rakastaa. Mutta jos naimisiin meet, niin saat pestä hänenkin sukka ja juosta koko suvun kera kirkossa sunnuntaisin ja mies valitsee aina ensin äitinsä, ei sinua.

        Avioliitto on aika vaikea instituutio, parhaankin kamraatin kanssa. Siinä joko ollaan tai ei olla.

        Sä tavallaan piristit mun päivän. Olet hauska ja puhut totta! :D Mähän en tällä hetkellä muuta tee ku pesen sukkia kaikki muut kotityöt. Kyllästyttää arki ja kaipaan vaan nähän jännitystä elämään. Perjantaina taas nään hänet. Ihanaaaaa. Nyt ainakin voin sanoa että flirttailu on molemmanpuoleista. En jaksa odottaa.


    • toosa jakoon

      Annat vaan pimpsaa sille opettajalle, etkä jää vätystelemään turhia.

    • VTM96

      Kirjoitat järjettömän huonoa suomea, sinä ketjun aloittaja. Käyttämäsi englanninkieliset lainasanat eivät olet sivistyssanoja vaan erittäin huonoa suomea. Akateeminen koulutus on aivan rappiolla nykyisin, tuollaisilla kielioppi- ja yhdyssanavirheillä ei olisi vielä 15 vuotta sitten opiskeltu yliopistossa.

      • TotallyConfused

        Oletpas sä tyhmä. A. Tää on foorumi jossa mä saan ihan vapaasti kirjoittaa miten haluan. Tämä ei ole mikään vitun koulu työ. B. EN OLE Suomalainen vaikka siellä 14 vuotta asuinkin ja C. Mä en opiskele yliopistossa suomeksi vaan englanniksi, aivan niinkuin lukiossa ja yläasteella opiskelin. Joten meeppä 96 urpo jonnekki muualle nysväämään.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      328
      2816
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      100
      2114
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1610
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1154
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      1022
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      983
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      950
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      146
      908
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      842
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      40
      744
    Aihe