Äänestäjät.

Muistakaa.

Keskusta on turvallinen ja paras puolue.

Juuri sinä tarvitset Keskustaa.

Keskusta on ihmisyyttä ja onnea.

12

337

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Göbbels

Propagandan ensimmäinen oppitunti: mitä räikeämpi vale, sen helpommin se uskotaan.

• Niin on.

Kieroilun Suomenmestareita.

• "Faxista loppui muste...
        Niin on. kirjoitti:

Kieroilun Suomenmestareita.

"Olen yrittänyt puhua mahdollisimman totta."

"En ollut näitäkään pyytänyt ja ne tulivat minulle yllätyksenä."

"En ole saanut mitään papereita. Minulla on kaksi korvaa, ja olen kuullut kaikenlaista".

• Tosi on
        "Faxista loppui muste... kirjoitti:

"Olen yrittänyt puhua mahdollisimman totta."

"En ollut näitäkään pyytänyt ja ne tulivat minulle yllätyksenä."

"En ole saanut mitään papereita. Minulla on kaksi korvaa, ja olen kuullut kaikenlaista".

Teki kauppoja joihin ei ollut valtuuksia.
        Liitti Suomen koalitioon.
        Anneli teki urotyön ja paljasti Lipposen töppäilyt.

• Erkki Kovanen
        Tosi on kirjoitti:

Teki kauppoja joihin ei ollut valtuuksia.
        Liitti Suomen koalitioon.
        Anneli teki urotyön ja paljasti Lipposen töppäilyt.

Harvoin kukaan voi olla niin tyhmä, ettei joku osoittautuisi vielä tyhmemmäksi. Sinä sen halusit todistaa. Onnistuit! Pitäisikö onnitella vai esittää surunvalittelut? No, tasapuolisuuden vuoksi: onnittelut SDP:lle ja valittelut kepulle.

• Jallu

Kepu yrittää hehkuttaa valoista vaihtoehtoa. Tyypillinen hehkuttajan sanoma yleensä on äänestäjille: Jos on vaikea valita puolue, jota äänestää, niin valitkaa keskusta, koska se on siinä keskellä, siitä on sitten tarvittaessa hyvä siirtyä vasemmalle tai oikealle.
      Että sellainen aatteeton puliveivaripuolue kepu on!!

• Todella.

Ihmisoikeuksia kunnioittava puolue.

• Erkki Kovanen
        Todella. kirjoitti:

Ihmisoikeuksia kunnioittava puolue.

Esimerkkejä, esimerkkejä tuon jalon aatteen periaatteista, saavutuksista ja tavoitteista! Ellei niitä tule, allekirjoitat väittämäni, että kepulaisuus ei ole mikään aate, vaan rikollinen mielenlaatu, joka pitää valehtelua ja pettämistä arvostettavana taitona ja oman edun tavoittelua ahneuden maksimoinnilla johtavana poliittisena periaatteena.

• Erkki Kovanen

...se on kaunis kukkanen, sanoo Vesku Loirikin. Ja sinä olet kyllä humoristi, ei voi muuta sanoa. Mutta parhainkin vitsi menettää teränsä, jos sitä yhtenään toistetaan.

• on, on , on

Kepu on petettyjä vaalilupauksia, kepu on laittanut valtiontalouden ja samalla hyvinvointiyhteiskunnan uhanalaiseksi.

Keppulit ovat roskajoukkio.

Kaikki mitä keppulit tekee menee päin persettä. Kepu pettää aina. Ihan aina.

• kepulaiset

sinä myös olet Kepulainen.

--siis mikä kepulla on mennyt päin persettä?

• Esimerkkejä.
        kepulaiset kirjoitti:

sinä myös olet Kepulainen.

--siis mikä kepulla on mennyt päin persettä?

Yrittävät mitä julmimmilla ja härskeimmillä loukkauksilla valehdella ja ivata sekä alistaa, mutta ei onnistu nykyaikana.

Omaan housuun pojat paskannatte tuollaisilla törkykirjoituksilla.

Muistakaa kaikkein tärkein asia.

Keskusta on kaikkien ihmisten asialla.

Keskusta on sydämellisesti paras.

Ei auta valheetkaan ja paskakirjoitukset, vaan sattuu teidän omaan nilkkaan. Joko kunnallisvaalien häviö noin hermostuttaa.

Keskustalle ennustettu suuri vaalivoitto.

Sisulla ja sydämellä Keskusta on sinunkin puolue.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eroa Orpo! Orpo eroa!

Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa
      Maailman menoa
      109
      2710
    2. Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!

Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava
      Maailman menoa
      62
      1724
    3. SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa

Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän
      Maailman menoa
      15
      1710
    4. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      261
      1591
    5. Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti

Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --
      Maailman menoa
      9
      1552
    6. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      26
      1256
    7. Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä

Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.
      Joensuu
      26
      1135
    8. Kiinteistökauppoja

Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan
      Haapavesi
      41
      1052
    9. RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI

Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä
      Kaste
      404
      1022
    10. Menettämisestä

Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?
      Ikävä
      81
      1015
    Aihe