Olen vuosien ajan kuunnellut Juicen musiikkia ja viime vuosina olen myös lukenut Juicen runokirjoja ja vähän muitakin hänen kirjojaan. Tykkään molemmista erittäin paljon. Tiedän, että Juice myös kirjoitti moniin lehtiin kolumneja. Olen yrittänyt niitä netistä etsiä. En kuitenkaan ainakaan Googlen kautta ole onnistunut niitä löytämään. Olisi kuitenkin kiva lukea niitäkin. Onko täällä kellään tiedossa, mistä Juicen kolumneja ja mahdolisia muitakin lehtikirjoituksia voisi löytää? Olisin hyvin kiitollinen vastauksista.
Onko Juicen kolumneja jossain luettavana?
Ahtahi
1
192
Vastaukset
- Kylähullu (the last)
Juicen kolumnit ovat kyllä kieltämättä kiinnostavaa luettavaa. Itseltäni löytyy noita melko paljon, mutta eipä noita ole missään koottuna julkaistu. Suosittelen siis etsimään kaiken maailman divareista vanhoja lehtiä, kuten Hymyä ja Soundia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?
Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-196015Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"
Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite865644Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin993639- 1253634
- 1231386
- 571327
Miksi miehen on hankala ymmärtää
Että hänen on tehtävä aloite. Niin sen kuuluu mennä luonnollisesti.1301252- 381049
- 451043
- 261019