Noh, tässä pikku kysymys?

"legolas"

Tehdäänlö siitä Hobitti sinne ja takaisin-kirjasta elokuva? Koska oishan se tosi kivaa nähä Bilbon seikkailevan siellä lohikäärmevuorella. Ja tulispa semmoinen osa jossa olis vähän siitä kuolemattoman maan elämästä. Eikös kirjan lopussa lukenutkin että Legolads rakensi laivan ja lähti Gimlin kanssa kuolemattomille maille? Ja eikö Merri ja Pippin kuollukki Gondorissa, kun ne oli tapaamassa Aragornia? Kuinka monta kertaa Sam valittiin pormestariksi. Nuita asioita en kunnolla muista koska siitä on jo aikaa kun luin kirjan.

7

527

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • katsu

      Mä en tiedä, että tehdäänks siitä Hobitista se elokuva. Ainakin Peter Jackson olis kiinnostunu ohjaamaan sen. Joo gimli ja legolas rakensi jonkun lautan ja purjehti kuolemattomille maille. Pippin ja Merri kyllä kuoli mun muistaakseni Gondorissa, mutta sitä en muista kuoliks ne sillon kun ne oli Tapaamassa Aragornia

      • just me....

        toivon todella ettei hobitista tehtäisi elokuvaa, koska se kirja on muutenkin hiukan tylsähkö...(ei pahalla...;) ja viellä enemmän toivon ettei sormusten ritareitten loppuvaiheista tehdä leffaa...!!! antakaa mielikuvituksen lentää ja kuvitelkaa itse mitä tapahtuisi, ei siihen leffaa tarvita. Sitä paitsi se leffa olisi muutenkin aik masentava kun kaikki kuolis lopus...!:/

        ja joo, gimlin ja legolasin väitettiin lähtevän kuolemattomille maille kahdestaan jollakin laivalla ja pippin ja merri kuoli Gondorissa vieraillessaan aragornin luona, tosin muistaakseni aragorn kuoli ennen heitä..?no jokatapauksessa pippin ja merri on kai haudattu lähelle aragornin hautaa jos oikein muistan...


      • kontu
        just me.... kirjoitti:

        toivon todella ettei hobitista tehtäisi elokuvaa, koska se kirja on muutenkin hiukan tylsähkö...(ei pahalla...;) ja viellä enemmän toivon ettei sormusten ritareitten loppuvaiheista tehdä leffaa...!!! antakaa mielikuvituksen lentää ja kuvitelkaa itse mitä tapahtuisi, ei siihen leffaa tarvita. Sitä paitsi se leffa olisi muutenkin aik masentava kun kaikki kuolis lopus...!:/

        ja joo, gimlin ja legolasin väitettiin lähtevän kuolemattomille maille kahdestaan jollakin laivalla ja pippin ja merri kuoli Gondorissa vieraillessaan aragornin luona, tosin muistaakseni aragorn kuoli ennen heitä..?no jokatapauksessa pippin ja merri on kai haudattu lähelle aragornin hautaa jos oikein muistan...

        tehdään se elokuva joskus vuosien päästä. Minusta kirja oli hauska, olisi kiva jos elokuva tehtäisiin, saisi nähdä kaikki kääpiöitten hauskat kommellukset,smaugin ja bilbon nuorena.Eikä tarina ole niin synkkä kuin sormusten herra. Siinä monia hauskoja kohtia.=)



        olen samaa mieltä kanssasi siitä että ei pidä tehdä mitään sormuksen ritareitten loppuvaiheista, se pilaisi kaiken..


      • Nenya
        kontu kirjoitti:

        tehdään se elokuva joskus vuosien päästä. Minusta kirja oli hauska, olisi kiva jos elokuva tehtäisiin, saisi nähdä kaikki kääpiöitten hauskat kommellukset,smaugin ja bilbon nuorena.Eikä tarina ole niin synkkä kuin sormusten herra. Siinä monia hauskoja kohtia.=)



        olen samaa mieltä kanssasi siitä että ei pidä tehdä mitään sormuksen ritareitten loppuvaiheista, se pilaisi kaiken..

        Kyllähan se olisi varmaan kiva jos joskus kuvattaisiin se Hobitti, kunhan Peter ohjaisi sen...Olisihan se kiva nähä Bilboa[ja muita]nuorena yms...

        Siitä olen myös aivan samaa mieltä "konnun"(ja muidenkin)kanssa, että mitään sormustenritareiden "jatko-osaa" ei pitäis tehä! Se vain jotenkin pilais kaiken..kun kaikki vaan kuolisivaisit siinä.[itse varmaan itkisin koko ajan..]


    • heebo

      Muistaisin että juttu meni jotenkin näin:

      Sam valittiin 7 kertaa pormestariksi, Merri ja Pippin haudattiin Arskan oikealle ja vasemmalle puolelle ja loppu viimeks kai Samkin (ainakin niin vihjattiin) lähti Valinoriin.
      Ja Gimli ja Lexu lähti sinne myös, Gimli ensimmäisenä ja todennäköisesti viimeisenä kääpiönä.

      Korjatkaa jos muistan väärin.

    • Gródi

      Moi! Hobitin filmaamisesta on ollut kyllä puhetta, juu... Mut aatelkaa, kuinka vaikeeta olis maskeerata yli kymmenen kääpiötä joka päivä? Siinä vasta homma. Mut olishan se ihan tajuttoman upeeta nähdä Hobitti joskus valkokankaalla.
      Sam valittiin seitsemän kertaa pormestariksi, eikö niin ollut?

    • hei

      kirja,kaikki noi on tsh:ssa eikä hobitissa,mutta joo onhan Jacksonilla joku viritys siitä käynnissä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4815
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3056
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1777
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1591
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1451
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      18
      1218
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1189
    9. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1157
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1147
    Aihe