"VALOISAMPAAN TULEVAISUUTEEN":
TV3 Talousuutisten haastattelussa valtiovarainministeri Kalliomäki myönsi, että hallituksen (ja kepun vaalipropagandan) lupaamat 100 000 uutta työpaikkaa ei toteudu. Nyt tavoite on 6-70 000 uutta työpaikkaa. Nämä luvut on pakko saavuttaa, muuten valtiontalous heikkenee merkittävästi ja hyvinvointipalvelut ovat vaarassa, totesi Kalliomäki.
Talousuutiset totesivat haastattelun lopuksi, että tämän hallituksen aikana on hävinnyt jo
30 000 työpaikkaa.
Valtiontalous romahtaa
8
280
Vastaukset
- pitäisi
tehdä ne tarvittavat uudistukset, nythän ne vain "jähmettyvät", niinkuin Lootin vaimo,
kääntyessään katsomaan tuhoutuvaa Sodomaa ja Gomorraa. - Totuus on.
Lipponen ajoi kuralle maan talouden. Myi ja töppäili valtion omaisuuden kanssa. Tosi "valtiomies".
- hallituksessa
=varma lama!
katsokaa historiaa! - Tosiaan
hallituksessa kirjoitti:
=varma lama!
katsokaa historiaa!Maaseudun pojat on myös olleet rakentamassa hyvää Suomea.
- ..kepua
'Tyypillistä kepua: omat töppöilyt pannaan toisten syyksi.
Lipposen-Niinistön jäljiltä oli valtiontalous hallinnassa.
Kolmen vuoden päästä joutuu sinipuna korjaamaan keppuleitten tihutyöt - Erkki Kovanen
Ja haista sinä paska. Kerro nyt, miten Lipponen ajoi maan talouden kuralle, kero, kerro! Et taida pystyä, kun kaikki indikaattorit osoittavat, että Lipponen jätti maan Vanhaselle hyvässä kunnossa. Koeta nyt esittää edes yksi todiste väittämällesi, koeta, koeta! Millainen kepulainen sinä olet, joka et pysty valehtelemaan mitään älyttömän väitteesi tueksi. Kyllä kepulaiset ovat raukkamaisia, kun aina on syy muissa heidän omaan osaamattomuuteensa, mikä näkyy tälläkin saitilla, sekä osaamattomuus että muiden syyllistäminen siitä.
- ja.
Tosiaan kirjoitti:
Maaseudun pojat on myös olleet rakentamassa hyvää Suomea.
kepu on eri asia!
- kova?
Erkki Kovanen kirjoitti:
Ja haista sinä paska. Kerro nyt, miten Lipponen ajoi maan talouden kuralle, kero, kerro! Et taida pystyä, kun kaikki indikaattorit osoittavat, että Lipponen jätti maan Vanhaselle hyvässä kunnossa. Koeta nyt esittää edes yksi todiste väittämällesi, koeta, koeta! Millainen kepulainen sinä olet, joka et pysty valehtelemaan mitään älyttömän väitteesi tueksi. Kyllä kepulaiset ovat raukkamaisia, kun aina on syy muissa heidän omaan osaamattomuuteensa, mikä näkyy tälläkin saitilla, sekä osaamattomuus että muiden syyllistäminen siitä.
mitä helvetin mediaa sinä olet lukenut, kun alat tommoista skeidaa lykkäämään?
T. nöf nöf nöf
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110881"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73603Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483