Miten iso homma on asentaa tuo opetuspoljin? Käykö sama poljin kaikkiin autoihin vai onko ne merkkikohtaisia tms.? Löytyisikö jostain netistä opetuspolkimen asennusohjeita?
Opetuspolkimen asennus -isokin homma?
4
7235
Vastaukset
- Ei ikinä enää
Valitsin helpoimman tavan ja menin merkkihuoltoon. Ne poras reikiä ja pani polkimen kiinni. Sitten toisessa päässä tuli tenkkapo, kunnei ne osannut laittaa vaijeria kiinni jarrupolkimeen. Puolen tunnin tuumauksen jälkeen ne luovutti ja käski asentaa itse. Ei onneksi laskuttaneet.
Sain sen vaijerin sitten itse asennettua, mutta autoon piti kyllä porata reikä jarrupolkimen kohdalta konehuoneen puolelle. Oli ahtaat paikat.
Eräs hitsaustaitoinen tuttava rakenteli oman autonsa lattialle sellaiset kehikot, mihin sai polkimen ja vaijerinpään kiinni, mutta se sopi sitten vain siihen autoon.
Onko kova homma, riippuu ihan asentajan luovuudesta ja taidosta. Mutta jos asiaa pitää kysellä, se luultavasti tulee olemaan kova homma. - kokeiltu on
Mitä vanhempi auto ja vähemän eristeitä, eli ohuempi pohja, niin sitä helpompi asentaa. Uudemmissa mitä kummallisempia harmeja.
- ajattaja
Ei toista poljinta ole vaikee asentaa. Se onnistuu myö uusiin autoihin. Hieman näppäryyttä se vaatii.
- jukka
ajattaja kirjoitti:
Ei toista poljinta ole vaikee asentaa. Se onnistuu myö uusiin autoihin. Hieman näppäryyttä se vaatii.
polkimia Vaasassa.Se kestää noin 1,5 h riippuen autosta.Älkää maksako mahottomia, mulla se on asennettuna 80 erkkiä, sisältäen polkimen peilin ja kolmion.P. 0405462458
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all241885Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔551723- 301440
- 701116
- 521059
- 54900
Yksi viesti häneltä ja ottaisin takaisin
Mutta ei sitä tule. Ja ehkä parempi niin, tein jo valintani. En saanut häneltä tarpeeksi, kaikki muu meni minun edelle j22885- 49873
- 24864
Keskisarjan puheet
Onko kansanedustajan sopivaa puhua tuollai vai pitäisikkö potkia pois eduskunnasta?176847