Kerrankin palvelu joka toimii

Sain viime viikolla puhelimeen tekstarin, jossa mulle ilmotettiin, että olisi tulossa tänään paketti. Viestiin pyydettiin vastaamaan vain kirjaimella A, B tai C, mikä koski paketin toimitusaikaa kotiin. Vastaamiseen oli aikaa vain tunti. Vastasin ja sain kuittauksen, että kiitos, tuomme lähetyksen sovittuna aikana. Mietin mielessäni, että mikä tämä palvelu oikein on, onko se oikeasti palvelu? Sovittu aika tuli ja minulle tosiaan tuotiin tuo paketti, jonka olin tosiaan unohtanut, että olin edes tilannut jotain. Palvelu toimi!! Olin utelias ja otin selvää, mikä juttu tämä on. Viestin lopussa oli *iSMS.fi. Menin osoitteeseen ja huomasin, että siellä oli oikeasti palvelu, jonka kautta pystyn hallitsemaan matkapuhelimeeni tulevaa viestintää. WOW. Samaa juttua käyttää myös Vianorin rengaspalvelu ja Finskin check-in. Tämähän on aivan mahtava juttu, että vihdoinkin saan kaikki jutut mun kännykkään eikä mun tarvitse käyttää muita aparaatteja.

7

2924

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • poppi6

      Jooo, mä oon saannut Finskin check-in viestejä. Must ne toimii ja ovat palvelua kerrakseen. Ton tekstarin jälkeen ei tartte ku pudottaa laukku droppiin ja mennä tullin läpi. Bon Voyage : ) Näis tekstareissa oli kans isms - kävin tsekkaaa. Palvelua kerrakseen. Hieno homma.

      • hvetin mainokset

        Sain jonkun mainosviestin kans kyseiseltä firmalta. Muistutti ketjukirjettä: "Lähetä tämä viesti kuudelle muulle????"
        Tiedättekö edes, mitä joudutte maksamaan viestistä?
        Tänään luin jutun jossa Jesse Ruottu joutui maksamaan 220 € mainostekstiviesteistä!
        Mulla on salainen puh no, mistä ne onkii salaiset numerot?
        Olen tympääntynyt mainoksiin sekä TV:ssä että puhelimessa.
        Kohta ihmisiltä huijataan rahaa olemattomilla palveluilla. En edes tiedä, mikä BootKIT tai iSMS on?


      • prk mainokset
        hvetin mainokset kirjoitti:

        Sain jonkun mainosviestin kans kyseiseltä firmalta. Muistutti ketjukirjettä: "Lähetä tämä viesti kuudelle muulle????"
        Tiedättekö edes, mitä joudutte maksamaan viestistä?
        Tänään luin jutun jossa Jesse Ruottu joutui maksamaan 220 € mainostekstiviesteistä!
        Mulla on salainen puh no, mistä ne onkii salaiset numerot?
        Olen tympääntynyt mainoksiin sekä TV:ssä että puhelimessa.
        Kohta ihmisiltä huijataan rahaa olemattomilla palveluilla. En edes tiedä, mikä BootKIT tai iSMS on?

        Jatk. Kirjoitusvirhe, piti olla BooKIT eikä BootKIT. Virus tuo jälkimmäinen.
        Mainoksista vielä:
        Nuo jotkut mainokset tekee ihan hulluksi!
        Esimerkkinä Sarasvuomainos, joka tosi iso ja synkkä, ja pyöri joka ohjelmakatkolla.
        Ja nyt toi nelosella pyörivä mainos. Noi jo vaikuttaa kielteisesti ihmisten psyykkeeseen!...Jotkut ova suorastaan ällöttäviä, niinkuin se pesuainemainos, jossa pikkupoika ui limalätäkössä.
        Yksikin mainos on sellainen että käännän TV:n äänettömälle kun se tulee.
        Ja jotkut niin kulahtaneita, kuin se IFin mainoskin.
        Kun olen pistänyt mainoskiellon postilaatikkooni, miksi en voi kieltää sitä myös TV:stä, vaan joudun pistämään äänettömälle, tai äänittämään ohjelmat ja kelaaaan mainoksien yli.


      • kimmokekkonen
        hvetin mainokset kirjoitti:

        Sain jonkun mainosviestin kans kyseiseltä firmalta. Muistutti ketjukirjettä: "Lähetä tämä viesti kuudelle muulle????"
        Tiedättekö edes, mitä joudutte maksamaan viestistä?
        Tänään luin jutun jossa Jesse Ruottu joutui maksamaan 220 € mainostekstiviesteistä!
        Mulla on salainen puh no, mistä ne onkii salaiset numerot?
        Olen tympääntynyt mainoksiin sekä TV:ssä että puhelimessa.
        Kohta ihmisiltä huijataan rahaa olemattomilla palveluilla. En edes tiedä, mikä BootKIT tai iSMS on?

        Kyllä tämän palvelun keksijään voisi liittää sanat: munat ja hirttäminen. Varmaan sata viestiä omassa puhelimessa missä neuvotaan tekemään sitä ja tätä ja kaikki on lisämaksullista plaa plaa, tulen jatkossa välttämään ihan kaikkea DHL:n käyttöä kyllä niin paljon ärsyttää, tämä maailman hankalin ja hitain isms-kakka...eikö sen paketin voisi vaan saada kotiovelle josta joku ystävällinen ihminen soittaa etukäteen sopiakseen jakoajasta :(


    • suosittelen---välttämään

      isms.fi:n käyttämää tekstiviestin lähettäjän numeroa on oletettavasti manipuloitu.

      SMS spoofing voi muuttaa lähettäjän numeron tilalle vaikka tekstiä.
      Tässä lähettäjäksi on voit muuttaa tavallisen näköinen matkapuhelinnumero.

    • NoISMS

      Minulle tuli ISMS -tekstari klo 23.10 ja herätti minut tietenkin. Kyllä raivostutti, sillä olin juuri päässyt uneen, mutta tekstari tietty vei unet pitkäksi aikaa.

      Numeroni on salainen. Mistä ISMS on sen saanut?
      Miten voin estää, ettei sieltä tule taas herätysviestejä myöhään illalla tai yöllä tai koskaan?

      Kiitos neuvoista.

    • Eikiitostekstareita

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      60
      5887
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3727
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      229
      2008
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      1809
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1246
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1229
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      289
      1037
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      980
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      909
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      858
    Aihe