Rääkkääjä ehkä :(

Mietityttää

HEi! Minua askaruttaa yksi juttu mutta en ole aivan varma. :( Siksi kysynkin teiltä:) Niin siis olen seurannut naapuria ja se räääkkää ehkä se tekee niin että se jättää hevosia syöttämättä eli jonkun kuukauden ja sit se ei juota hevosia paitsi joskus. Ei todellakaan hevoset saa päivässä 25 litraa vettä. Ja joskus hän jättää vieläkin yhen hevosen pihallle kun ei jaksa hakea sitä kun ei saa heti kiinni :( Että onks tää hevosen rääkkäystä ainekin minusta näyttäää siltä?? :(

6

264

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • _katherine_

Mistä todella tiedät, että naapuri ei ruoki hevosia? Ota huomioon, että hän voi antaa hevosille ruuat tallissa, joten et pääse näkemään että hän niitä ruokkii. Entä onko hevosilla vesiastia tarhassa?

Jos hevonen ei anna kiinni, on ihan normaalia että sitten se jää pihalle. Ihminen ei hevosta saa kiinni takaa-ajamalla. Yleensä hevonen antaa kiinni myöhemmin. Jättääkö naapuri hevosen ulos hetkeksi vai koko yöksi?

Onko hevoset terveen näköisiä? Sekin kertoo jo paljon.

• Mietityttää

Katherine Olen päässyt monesti katsomaan ja hän ei anna hevosille edes silloinkaan ruokaa. Vesiastia on tarhassa mutta siellä ei ole koskaan vettä Mutta se taitaa johtua siitä että letku on niin hidas niin hän ei jaksa vain antaa. Siis tämä hevonen on kantavana ja hän jättää hevoset pihallle ja ei todellakaan oo terveen näköisiä sellasii raatoja joilla näkyy luut.

• !!!

Tee nimetön eläinsuojeluilmotus tuosta hommasta. c: Luulis vähän jo omistajan heräävän.

• kaitsu

onpa tyhmää rääkätä ei oo mitään tavallista homaa hevonen kärsii

• kaitsu

niin ihminen luulee olevansa aina oikees.Mutta sitten kun kärsii tarpeeks hevonen ja pelastuu tai kuolee niin voi käydä ihmisellekin.

• Kamalaa!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      365
      842
    2. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      100
      842
    3. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      76
      630
    4. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      50
      615
    5. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      65
      605
    6. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      599
    7. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      30
      566
    8. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      129
      551
    9. Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla

Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei
      Kemijärvi
      48
      547
    10. En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä

Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.
      Ikävä
      25
      540
    Aihe