Jeesus rakastaa teitä kaikkia! :]]
Vastaukset 13
- homo32
Minä olen homo
Jeesus rakastaa ja veljensä Che Quevara.
- Makunsa mukaan
No sehän on kiva. En tosin itse heteromiehenä tarvitse tuota miesrakkautta, mutta jokainen makunsa mukaan, en tuomitse.
- Mikko Alajyrkkä
Mutta raamattu tuomitsee homot ja lesboilut, se on osittain itse aiheutettua ja muut liittyy vanhempien kasvatukseen, todisteita löytyy esimerkiksi niiltä jotka ovat luopuneet tästä, joita on tuhansia.
- No ei millään pääse
Tosimies tulisi ihan itse kertomaan.
Mutta eipä ole ukkoa koskaan missään näkynyt.
Mutta nyt ei siis millään pääse, kun on vähän kiirettä tässä pitänyt 2000 vuotta? - Tulon kokenut
No nythän se selvisi, mistä sain vatsataudin:Jeesuksen spermassa vatsatautibasilleja tai sitten olen raskaana, vaikka olen mies!
- ...
Tiedoksi että "tosimies" oli se hyypiö joka kaappasi sen pikkutytön ja on nytten vankilassa,
- sefef
"Jeesus rakastaa teitä kaikkia! :]]"
Ja tuosta rakkaudesta hän vieläkin rankaisee naisia siitä että jokin naikkonen haukkasi omenaa 8000-vuotta sitten eikä enää halunnut juosta ympäri alasti.
Tosi rakkautta kuvailee myöskin se että lapset saavat syövän. - kljkytjh
Tosi rakkautta kuvailee myöskin se että lapset saavat syövän. "
Vanha veto, mistä syöpä tulee, ettei vain saasteilla olisi merkitystä ?- ...
Kristittyjen mukaan mitään ei synny tyhjästä joten syöpä on Jumalan luoma.
- ansioton rakkaus
Kaikkia kuten:
- Itsemurhapommittajat
- Murhaajat
- Itsepaljastelijat
- Hitler - ansioton rakkaus
Öljytty penis, Jeesuksen rakkaus poskilleni leviZ :]]
- just saying
Taas tätä Lentävä-Spagetihirviö-olkoon-siunattu- ja sinuun-minä-uskon-ilman-minkäänlaisia-konkreettisia-todisteita-ja-sitten-siunaan-muita-sinun-nimeesi- muminaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100832
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361820- 76630
- 50615
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599- 65595
- 30566
En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25540Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48537Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27532