Inhottaa kun jotkut puolitutut lähestyy ihan kaverimielessä ja pyytää jonnekin kahville tms. En koskaan tiedä mitä niille pitäisi puhua, mutta oon ihan otettu että ne on sen verran kiinnostuneet mun surkeasta persoonasta että ne edes kysyy. Mutta tietenkin samalla pelkään että karkoitan ne, koska en osaa puhua mitään järkevää.
Tulen jotenkin helpommin toimeen sellaisten moottoriturpien kanssa, jotka johdattaa keskustelua, ja itse voi kommentoida sillon kun siltä tuntuu. (Tämän takia viihdynkin paremmin hieman isommassa porukassa jossa voin olla hiljaa ja vain kuunnella toisten juttelua.) Mutta sitten jos se toinen on vähänkään moottoriturpaa hiljaisempi, ahdistaa kun pitäisi osata pitää yllä vastavuoroista keskustelua. Kiusallinen hiljaisuus seuraa toistaan.
Onko täällä kellään mitään ideoita, miten saada sanoja suusta helpommin ja siinä "stressissä" keksiä mitään puheenaiheita? Oikeasti haluaisin näiden kiusallisten tilanteiden takia vaan olla tapaamatta ihmisiä, mutten halua olla törkeä toista kohtaan ja kieltäytyä, kun mitään oikeaa hyvää syytä ei ole. Lisäksi pelkään (oonko lukenut liikaa jotain yksinäisyys-palstaa), että juuri tämä ihminen on todella yksinäinen ja yrittää saada minua ainoaksi kaverikseen, ja tavallaan on siten minun "tehtäväni" pelastaa hänet yksinäisyydeltä. (Hankala selittää.)
Mistä jutella ja miten?
Hiljain3n
1
287
Vastaukset 1
- vastaus tämäkin
Yleensä puhutaan säästä jos ei tiedä mistä toinen on kiinnostunut. Siitä sitten voi edetä johonkin toiseen yleiseen aiheeseen ja kokeilla mikä voisi kiinnostaa molempia. Vastuu puheenaiheiden keksimisestä on molemmilla, eli ei kannata murehtia liikaa omaa rooliaan. Jos ei mitään yhteisiä aiheita löydy niin ei siinä oikein ystävyyttäkään synny.
Kahville voi mennä, mutta ketään ei kannata lähteä pelastamaan ellei viihdy hänen seurassaan. Tosin oli se kaunis ajatus :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 741216
Olet nainen ollut vaikein rasti
Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔811109Kuhmolainen opettaja tuomittu vainoamisesta
https://yle.fi/a/74-20248184 ”Kuusikymppinen kuhmolaisnainen piinasi naapureitaan lähes kahdeksan vuoden ajan. Nainen241075Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t129955Elämäni biisi -paljastus: Tänä lauantaina 26.9. nämä julkkikset istahtavat sinisille sohville!
Katsotko Elämäni biisiä? Elämäni biisi on monen suomalaisen suosikki. Vieraslista lauantaina 26.9. tarjoilee vieraita m6908- 60844
Mihin Asiakirjat ovat voineet kunnasta kadota???
LUE kuinka verorahoja haaskattiin Yle: Ähtärin pandalaskelmat salattiin ja hukattiin - Satakunnan Kansa https://share.73714Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen
Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok132672Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen
Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast50652Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille
Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.80632- 48537
Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua90530- 25512
- 36495
Suomen 4. seksikkäin mies Miika Nousiaisen tilalle - Pitääkö olla huolissaan palaa tv:seen
Suosittu keskusteluohjelma tekee paluun. Tällä kertaa panelistina ei jatka enää Miika Nousiainen, vaan hänen tilalleen t11480- 109470
- 43467
- 19436
Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää38425On kyllä tosi surullista
jos kaivattuni (nainen) luulee palstan tyhmien viestien olevan multa. 😔Ei ole mitään syytä, miksi kirjoittaisin sellais68397