viesti jumalalle

johnnyman1

Anna jumala mulle anteeksi luulen että tein syntiä eilen ilalla. Älä anna saatanan viedä mua helvettiin mä pelkään sitä paikkaa. En tajunnut sitä temppua eilen ilalla anna anteeksi.

8

214

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • johnnyman1

      Anna jumala mulle anteeksi luulen että tein syntiä eilen illalla. Älä anna saatanan viedä mua helvettiin mä pelkään sitä paikkaa. En tajunnut sitä temppua eilen illalla anna anteeksi.

    • luoja

      Päätin sittenkin antaa perisynnin anteeksi koko ihmiskunnalle. Jo edesmenneille ja myös tuleville ihmisille. Turhaan enää pyytelette anteeksi tekemisiänne. Jos erehdytte-ottakaa opiksi. Pyrkikää hyvään kaikessa. Aina ei voi onnistua,yritä uudestaan.

    • toivoa on

      Pitikö se tänne kirjoittaa, mitä Jumalalle viestit: ei Jumalan tarvitse tätä palstaa lukea, joten puhu hiljaisuudessa hänelle äläkä kirjoittele tyhmiä täällä...

      Mitään perisyntiä ei ole, siinä mielessä kuin perinteiset kirkot siitä opettavat. On vain ensimmäinen eli alkuperäinen synti, joka teki ihmisestä kuolevaisen ja katoavaisen... ja tästä rangaistuksesta Jumala meidät Herran Jeesuksen Kristuksen kautta pelastaa... ylösnousemuksen toivo ja iankaikkinen elämä: siinä meidän toivomme ja uskomme...

      • 12 3

        Ei sinulla Pentti, ole kovinkaan paljon suhteellisuudentajua jos kuvittelet että sinulla on jokin tehtävä muitten ihmisten ja jumalan välillä.

        Jos kuvittelet että sinulla on, niin kuvittelet jumalasi niin kykenemättömäksi, ettei hän pysty kommunikoimaan suoraan ihmisten kanssa, vaan tarvitsee erään Pentin siihen...

        Tule alas pylväältäsi.

        Muut huomasivat jo että olet naku, sinä ilmeisesti et.


    • jaikal.fi

      Ihminen elää synnissä syntiä harjoittaen koska hän ei usko Jeesukseen Kristukseen. Ihminen saa kaikki tekosynnit anteeksi uskomalla Jeesukseen Kristukseen.

      Käsky tehdä parannus on käsky parannukseen epäuskosta Jeesukseen Kristukseen. Kun ihminen tekee parannuksen epäuskosta Jeesukseen Kristukseen ja uskoo Häneen niin kuin Raamattu Hänestä kertoon, hän kääntyy Jumalan puoleen Jeesuksen kautta. Hän luopuu yksittäisistä tekosynneistään ja tuo ne Jeesukselle Krisukse. http://www.jaikal.fi/113188804

    • Synti on hyvä&usko paha

      Tee syntiä niin paljon kuin vain halajat, kuoleman jälkeen ei ole helvettiä, ei taivasta, vaan vain multaa ja maan matoja!

      • anonymous4

        Pyydän taas syntiä anteeksi. Anna anteeksi mun itsemurha ajatukset en tajunnut taas että elämä voi kääntyä vielä hyväksi. Vaikka silloin tuntui erinlaiselta. Kiitos vielä avusta kun näytitte miten elämä voi olla tärkeä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      97
      950
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      897
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      294
      781
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      139
      586
    10. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    Aihe