viesti jumalalle

johnnyman1

Anna jumala mulle anteeksi luulen että tein syntiä eilen ilalla. Älä anna saatanan viedä mua helvettiin mä pelkään sitä paikkaa. En tajunnut sitä temppua eilen ilalla anna anteeksi.

8

80

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • johnnyman1

      Anna jumala mulle anteeksi luulen että tein syntiä eilen illalla. Älä anna saatanan viedä mua helvettiin mä pelkään sitä paikkaa. En tajunnut sitä temppua eilen illalla anna anteeksi.

    • luoja

      Päätin sittenkin antaa perisynnin anteeksi koko ihmiskunnalle. Jo edesmenneille ja myös tuleville ihmisille. Turhaan enää pyytelette anteeksi tekemisiänne. Jos erehdytte-ottakaa opiksi. Pyrkikää hyvään kaikessa. Aina ei voi onnistua,yritä uudestaan.

    • toivoa on

      Pitikö se tänne kirjoittaa, mitä Jumalalle viestit: ei Jumalan tarvitse tätä palstaa lukea, joten puhu hiljaisuudessa hänelle äläkä kirjoittele tyhmiä täällä...

      Mitään perisyntiä ei ole, siinä mielessä kuin perinteiset kirkot siitä opettavat. On vain ensimmäinen eli alkuperäinen synti, joka teki ihmisestä kuolevaisen ja katoavaisen... ja tästä rangaistuksesta Jumala meidät Herran Jeesuksen Kristuksen kautta pelastaa... ylösnousemuksen toivo ja iankaikkinen elämä: siinä meidän toivomme ja uskomme...

      • 12 3

        Ei sinulla Pentti, ole kovinkaan paljon suhteellisuudentajua jos kuvittelet että sinulla on jokin tehtävä muitten ihmisten ja jumalan välillä.

        Jos kuvittelet että sinulla on, niin kuvittelet jumalasi niin kykenemättömäksi, ettei hän pysty kommunikoimaan suoraan ihmisten kanssa, vaan tarvitsee erään Pentin siihen...

        Tule alas pylväältäsi.

        Muut huomasivat jo että olet naku, sinä ilmeisesti et.


    • jaikal.fi

      Ihminen elää synnissä syntiä harjoittaen koska hän ei usko Jeesukseen Kristukseen. Ihminen saa kaikki tekosynnit anteeksi uskomalla Jeesukseen Kristukseen.

      Käsky tehdä parannus on käsky parannukseen epäuskosta Jeesukseen Kristukseen. Kun ihminen tekee parannuksen epäuskosta Jeesukseen Kristukseen ja uskoo Häneen niin kuin Raamattu Hänestä kertoon, hän kääntyy Jumalan puoleen Jeesuksen kautta. Hän luopuu yksittäisistä tekosynneistään ja tuo ne Jeesukselle Krisukse. http://www.jaikal.fi/113188804

    • Synti on hyvä&usko paha

      Tee syntiä niin paljon kuin vain halajat, kuoleman jälkeen ei ole helvettiä, ei taivasta, vaan vain multaa ja maan matoja!

      • anonymous4

        Pyydän taas syntiä anteeksi. Anna anteeksi mun itsemurha ajatukset en tajunnut taas että elämä voi kääntyä vielä hyväksi. Vaikka silloin tuntui erinlaiselta. Kiitos vielä avusta kun näytitte miten elämä voi olla tärkeä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1395
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      152
      1111
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      84
      947
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      837
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      76
      793
    6. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      291
      730
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      62
      723
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      723
    9. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      718
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      44
      682
    Aihe