Jokerit organisaatio ja lopullinen naula arkkuun=Ben Amor

juha82friikki

Jokerit kuvittelee pelottelutaktiikalla voittavansa.
Se on nähty jo kauan eikä se toimi, ei etenkään nykyaikana jolloin helpommin ajaudutaan jäähyboxiin.
Se ei toimi.
Myös olen havaitsevani Jokereiden pelaavan liikaa pystysuuntaan.
Jokerit voi tosin voittaa mestaruuden tai Pronssia esim koska heillä on niin huikea kokoonpano, mm Filppula ja Karlsson sekä Ruutu(silloin tosi tärkeä kun ymmärtää pysyä pois boxista ettei ota liikaa tyhmiä jäähyjä).
Valmennus toimii osittain mutta enemmän menee MOLLISSA.
Mm täydellinen esimerkki tämä Ben Amorin käskytys.

3

100

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lääkitys....

Jaahas, vai että sellaista tänään.....

• Esim voisin nähdä Bluesin, Kärppien tai Kalpan kiekottelevan jokerien ja Hifkien pudotuspeleissä kun nää Hesan "pellet" uskoo erilaiseen, vanhanaikaiseen lätkään mut tosin Hesalaisten etuna on huikea kokoonpano.
      Heikommalla materiaalilla nää tiimit ois pahnan pohjalla.

Toki jääkiekko ei ole niin yksiselitteinen peli.
      Eli se välillä riippuu vastustajasta millaisella taktiikalla pitää pelata heitä vastaan.
      Esim jos tulee korkealta prässäävä joukkue niin se lyödään helpoiten nopeilla hyökkäyksillä siten että pakki avaa nopean syötön kauempana, vastustajan selän takana olevalle hyökkääjälle koska tätä prässäävää joukkuetta vastaan ei ehkä kannata pelata hitailla lähdöillä koska vastustaja on laittanu sellaisen ansan ja eritoten jos kiekkokontrollitiimillä ei oo tarpeeksi taitoa niin se on riskialtista pelata sillä tyylillä prässijoukkuetta vastaan.

Suomi on usein Jalosen aikana lyönyt Venäjän koska meidän kiekkokontrollipelitavan takia mut esim Ruotsia ja Kanukkeja vastaan ollu ongelmia koska ollaan pelattu heitä vastaan kiekkokontrollilla mikä ei ole välttämättä paras taktiikka prässijoukkueita vastaan, jotka pelaa ns pystysuuntaan mut esim Ruotsi osaa käyttää myös kiekkokontrollitaktiikkaa samaan aikaan kun prässää korkealta.

Lääkitys on jokseenkin kohdillaan.
      Mitä nyt joskus tulee multa hieman vihaisia kommentteja, mut harvemmin nykyään. (=

• mut on mentävä muuten kiekkokontrollilla.....hitaat lähdöt ei kannata kaikkia vastustajia vastaan välttämättä.
      välillä hyvä keep it simple myös....
      oon oppinu vuoden aikana enemmän jääkiekosta... se ei oo pelekkää kiekkokontrolliakaan vaikka usein höpötän siitä väsymiseen saakka.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      85
      3250
    2. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      92
      1859
    3. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      87
      1703
    4. Nuorempi mies

Olen tänään ajatellut sua paljon, miten toimittaisiin makuuhuoneessa jne! 😏🔥
      Ikävä
      140
      1533
    5. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      65
      1458
    6. Miksi teillä meni...

...välit poikki kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      162
      1413
    7. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      167
      1331
    8. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      93
      1329
    9. Jos siis saamme

Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j
      Ikävä
      100
      1274
    10. Onko sinulla

Joku nyt huonosti? :(
      Ikävä
      86
      1247
    Aihe