Open, mies, etunimi alkoi E:llä, ja hän keräili iltaisin nuorisoa (poikia) kämpilleen. Open asema oli kummallinen, hän oli roikkunut siellä vuositolkulla ilman pätevyyksiä, ja juoruja oli ihan hirveästi (no ainahan niitä Savossa...). Mitähän ukolle loppujen lopuksi tapahtui?
Vastaukset 4
- olisko?
http://www.iisalmensanomat.fi/uutiset/yla-savo/hyvä-sää-tekee-hyvän-säväyksen/147548
Olisko ollut tämä henkilö?- alber1
Kiitti. Kyllä oli, miten löysitkään.
- utelias uljas
Oliko pedojuttuja liikkeellä, vai mitä tarkoitat huhuilla?
- zore82
muistan itsekkin tämän herran.asui opettajien asuntolassa,samassa rakennuksessa jossa eräs nimeltä mainitsematon jätkä laitto kylmäksi matikan opettajan 1990 alussa.
itse asuin lapsuuteni juankoskella ja muistan tämän E M nimisen herran.lapsena leikin kyseisessä talon pihassa.ei minulla ollu mitään tätä herra kohtaan ja ei ikinä minua pyytänyt kylään.
juankoskella on kyllä ollut huhua tästä miehestä mutta liekkö pitää paikkansa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 551109
Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle
Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust551023Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍1131014Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi
Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,7910- 90851
Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?
Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.5725Sinulle jota kaipaan!
Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista25655Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?
Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it191652- 73617
- 58609