Että tällaisia vitamiineja !!!

TaikisN

16

205

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tieskukalie

Ehdin ostaa juuri ennen kohua oikein suurpakkauksen, mutta tuossa listassa sitä ei ole.
      Tutkimaton on siis ostokseni tie, ainakin siinä maistuu myös kalaöljy joten jotain luvattua llöytynee. D-3 vitamiinin makua en osaa kuvitella, en liioin E:n.

• Toivotaan parasta :) D-vitamiini kuulemma imeytyy parhaiten öjonkun rasvan kanssa nautittuna, näin ainakin eräs ravitsemusterapeutti vakuutti.

• Näköjään samasta aiheesta puhutaan toisaallakin suomi24:n palstalla, ovat nostaneet sen d-vitamiinikeskustelunaiheen yläpalkkeihin. Mutta en mä tätä aihetta tuosta katsonut, olen tehnyt aloitukseni klo 14.12 ja aiheen nosto on näköjään tapahtunut klo 14.31 No, enivei, deet ei aina ole deetä :)

• koiranleukapommi:)

Naisesta ei näe päällepäin, onko hän vitamiinipommi?

Ei myöskään, onko hän pommin varma, paitsi käytökseltään. Itsevarma.

Mutta hänestä kyllä näkee, onko hän povipommi.

• Asiaa. Tupla Deen tunnistaa - 10 prosentin varmuudella. Toppaukset tai tuhdimpi perperi pakkauksena voivat tosin hämätä. Eikäpä tartte D-vitamiinia oraalisesti. Tai voipi sitä kai silleenkin.

• Aika vaikeaa on millään teltallakaan peitellä, jos mieliruokansa ovat kaloripommeja. Suhteellisen helppo on myös huomata, jos hän on nukkunut pommiin. Seksipommin paljastaminen vaatii taasen pelisilmää!

• Jaahas, täällähän on pojat pommitelleet :)

• Wanhoja wiisauksia: Miksi myyntimiehet ovat pitkiä? Helpompi pissiä asiakkaita silmään!

En käytä a,b,c,d,e,f.....enkä mitään muitakaan lisiä. Miksi pitäisi?

• Mariko Vaara

Tasan minuutti.:)

Mahtavatkohan jopa itseään pettävät pitkät myyntimiehet kärsiä pidätysvaikeuksista? Jos, niin Mariko Vaara menisi ja suosittelisi käyntiä uralogilla.

Mutta noin yleisesti ottaen pienen miehen syndroomastahan Mariko Vaara onkin jo tullut kirjoittaneeksi.

Onneksi Mariko Vaara on saanut syntyä naiseksi. Ei tarvitse kerrata edes kirjoittamiseen oleellisesti liittyviä aakkosia.

• norm.mies.
        Mariko Vaara kirjoitti:

Mahtavatkohan jopa itseään pettävät pitkät myyntimiehet kärsiä pidätysvaikeuksista? Jos, niin Mariko Vaara menisi ja suosittelisi käyntiä uralogilla.

Mutta noin yleisesti ottaen pienen miehen syndroomastahan Mariko Vaara onkin jo tullut kirjoittaneeksi.

Onneksi Mariko Vaara on saanut syntyä naiseksi. Ei tarvitse kerrata edes kirjoittamiseen oleellisesti liittyviä aakkosia.

Naisien ei tarvitse pyllistellä miesten edessä,
        ei yrittää liruttaa silmään,
        kun pissimiset hoituu istumatyönä.

• Mariko Vaara
        norm.mies. kirjoitti:

Naisien ei tarvitse pyllistellä miesten edessä,
        kun pissimiset hoituu istumatyönä.

Ylläpitotyö lienee paljolti istumatyötä, arvelee Mariko Vaara.
        Ja epäilee, että seuraavaksi ylläpito katsoo tarpeelliseksi tiedottaa:

Hei, Suomi24:n käyttäjät!

Koska Lifestyle-palstalla on esitetty tiettyjä olettamuksia ylläpidosta lyhyeksi pätkäistyn puskanimimerkin norm.mies. takaa ja toimesta tuohon tapaan:

"Naisien ei tarvitse pyllistellä miesten edessä,
        kun pissimiset hoituu istumatyönä. "

ylläpito on katsonut tarpeelliseksi ilmoittaa:

Kustu mä en ainakaan ole! Mä oon vaan muuten märkä!

Mariko Vaara esittää luojalleen kiitoksen, ettei syntynyt millään tavoin rinnastettavaksi ylläpitoon.

• Mariko Vaara kirjoitti:

"Onneksi Mariko Vaara on saanut syntyä naiseksi". Thnx God. JiiCee on syntynyt onnellisten tähtien alla mieheksi. Se mitä ja miten nainen ajattelee, jää ikuiseksi mysteeriksi. Vähän niin kuin faaraot tai viikkosiivous.

• norMixille

Onkai ainakin D-vitamiinin hyödyistä terveydelle ja hyvinvoinnille, jopa sairauksien ehkäisylle, julkaistu monia tutkimuksia. Pohjoisen lyhyet kesät ja nykyajan ihmisten vähäinen ulkonaoleminen eivät anna tarpeeksi auringonsäteistä saatavaa deetä. Mutta sinähän tietysti ulkoilet hirmuisesti :)

Muita "kirjaimia" saa ruuasta tarpeeksi, jos syö monipuolisesti ja jos imeytymisessä ei ole häiriöitä.

• judge.cooper kirjoitti:

"Onneksi Mariko Vaara on saanut syntyä naiseksi". Thnx God. JiiCee on syntynyt onnellisten tähtien alla mieheksi. Se mitä ja miten nainen ajattelee, jää ikuiseksi mysteeriksi. Vähän niin kuin faaraot tai viikkosiivous.

Minä oisin halunnut syntyä mieheksi. Olis kaikki niin paljon yksinkertaisempaa !!!

• Mariko Vaara
        judge.cooper kirjoitti:

Ahhh! Miten mä vasta nyt hokasin, mitä sä menit tarkottaan tolla Thnx God-jutulla!

Pauli Aalto-Setälää, tietty!

Joo. On se vielä useimmille pysyny mysteerinä niinku joku autiomaan syvyyksistä esiin juuri kaivettu hiekanpölyinen sfinskiä kuvaava patsas.

Mariko Vaaraa viisaammat ovat tulleet määritelleeksi sfinskin ihmispäiseksi taruolennoksi.

Mariko Vaara päättelee, että jos niin olisi, moista patsasta ei ymmärrettävistä syistä ole vielä ehditty tarpeeksi tutkia: sen historiaa omassa ajassaan tai tässä.

Tai mistä, miten tai miksi se on kaikkinensa rakentunut ja kuinka monen orjuutetun voimin. Eikä sen puoleen ehditty puleeratakaan vielä tarpeeksi tuottavaksi turistinähtävyydeksi, muistoksi muinaisten vallankäyttäjien tekosista.

Mariko Vaara jääkin seuraavaksi miettimään, tarkoittaneeko patsastelu yleisemminkin ottaen konservointia, niinku kestävöintiä tuleviksi vuosituhansiksi Allerin johtoon?

• Möllerin tuplaa oon syöny pienen ikuisuuden.. jossain vaiheessa aloin myös d:tä, magnesiumia, tietty c:tä.. paria muutakin :)
      Aika säännöllisesti, kun ruokailu ja unirytmi epäsäännöllinen.
      D:n lopetan, jos ite haluan, ehkä mietin, jos sen vuoks alkaa tulla ilmoituksia hengenvaarallisuudesta.
      Haluaisin yhden tietyn valmisteen, viimeksi sitä ei ollu, ja nappasin pienen purkin jotain tuntematonta. Ens kerralla etsin sen 'vanhan tutun'.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      241
      2508
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1868
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      74
      1816
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      82
      1318
    5. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      65
      1238
    6. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      1198
    7. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      16
      1068
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      90
      1060
    9. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      914
    10. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      71
      913
    Aihe