Popstars2:ssa TV:stä tuttuja?

karhu

Iltalehdestä huomasin jo jonkun aikaa sitten jutun, jossa kävi ilmi, että idolsiin yrittänyt jackson Shuudifonya (victorian veli) oli mukana Popstars 2 -karsinnoissa. Ja nyt mainoksesta huoamsin, että myös Idolsin Savoy.-vaiheeseen päässyt Alan Morriskin oli mukana. Oletteko bonganneet muita tuttuja?

7

4224

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nöösi

      huomasin yhessä mainoksessa ton Alanin

      • mukana ollut

        ..on ollut varmasti paljon edellisestä popstarssista tuttuja kasvoja, ainakin mä bongasin muutaman...


      • mä kans
        mukana ollut kirjoitti:

        ..on ollut varmasti paljon edellisestä popstarssista tuttuja kasvoja, ainakin mä bongasin muutaman...

        Eiks tämä "Fiilaten ja höyläten" -kaveri päässyt jatkoonkin? Näin mä ainakin olin näkevinäni. Ja sit tämä (yhdessä Popstar 2 mainoksessa itki taas) yks tyttö joka Idolsissa itki kun "tuomarit oli niin mänttejä etteivät tajua että hän osaa laulaa vaikka on päässyt koulun kuoroon ja äiti ja isä ovat ehdottomasti sitä miltä että osaan laulaa", vai olenko pahasti väärässä????


    • Johanna23

      Suuren seikkailun Charliekin oli mukana...eipä tuo osannut laulaa...hehe

      • Katy

        Ja sit siellä oli ainakin se yx Sanna joka yritti myös viimeksi popstaraksi..Pääs sillonki jatkoon, mut ei kauheen pitkälle..


    • plaa

      alan morris on niiiiiiiiiiiiiin paras ja se risto asikainen on ihan ***** ku se sanoo et alan pitäis diskata koska se ei muka osaa suomeee!!!!!!!!!!alan laulaa oikeesti parhaiten!!!

    • peehonen

      rene ja markus esim...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 185
      2058
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      1962
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1588
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      149
      1563
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1334
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1217
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      11
      1184
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1138
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      11
      1137
    Aihe