Iltalehdestä huomasin jo jonkun aikaa sitten jutun, jossa kävi ilmi, että idolsiin yrittänyt jackson Shuudifonya (victorian veli) oli mukana Popstars 2 -karsinnoissa. Ja nyt mainoksesta huoamsin, että myös Idolsin Savoy.-vaiheeseen päässyt Alan Morriskin oli mukana. Oletteko bonganneet muita tuttuja?
Popstars2:ssa TV:stä tuttuja?
7
4315
Vastaukset
- nöösi
huomasin yhessä mainoksessa ton Alanin
- mukana ollut
..on ollut varmasti paljon edellisestä popstarssista tuttuja kasvoja, ainakin mä bongasin muutaman...
- mä kans
mukana ollut kirjoitti:
..on ollut varmasti paljon edellisestä popstarssista tuttuja kasvoja, ainakin mä bongasin muutaman...
Eiks tämä "Fiilaten ja höyläten" -kaveri päässyt jatkoonkin? Näin mä ainakin olin näkevinäni. Ja sit tämä (yhdessä Popstar 2 mainoksessa itki taas) yks tyttö joka Idolsissa itki kun "tuomarit oli niin mänttejä etteivät tajua että hän osaa laulaa vaikka on päässyt koulun kuoroon ja äiti ja isä ovat ehdottomasti sitä miltä että osaan laulaa", vai olenko pahasti väärässä????
- Johanna23
Suuren seikkailun Charliekin oli mukana...eipä tuo osannut laulaa...hehe
- Katy
Ja sit siellä oli ainakin se yx Sanna joka yritti myös viimeksi popstaraksi..Pääs sillonki jatkoon, mut ei kauheen pitkälle..
- plaa
alan morris on niiiiiiiiiiiiiin paras ja se risto asikainen on ihan ***** ku se sanoo et alan pitäis diskata koska se ei muka osaa suomeee!!!!!!!!!!alan laulaa oikeesti parhaiten!!!
- peehonen
rene ja markus esim...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 542248
- 622152
SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p131661- 621482
- 511443
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41875Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit90767Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118747Sotekeskus
Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit33718- 40683