Popstars2:ssa TV:stä tuttuja?

karhu

Iltalehdestä huomasin jo jonkun aikaa sitten jutun, jossa kävi ilmi, että idolsiin yrittänyt jackson Shuudifonya (victorian veli) oli mukana Popstars 2 -karsinnoissa. Ja nyt mainoksesta huoamsin, että myös Idolsin Savoy.-vaiheeseen päässyt Alan Morriskin oli mukana. Oletteko bonganneet muita tuttuja?

7

4303

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nöösi

huomasin yhessä mainoksessa ton Alanin

• mukana ollut

..on ollut varmasti paljon edellisestä popstarssista tuttuja kasvoja, ainakin mä bongasin muutaman...

• mä kans
        mukana ollut kirjoitti:

..on ollut varmasti paljon edellisestä popstarssista tuttuja kasvoja, ainakin mä bongasin muutaman...

Eiks tämä "Fiilaten ja höyläten" -kaveri päässyt jatkoonkin? Näin mä ainakin olin näkevinäni. Ja sit tämä (yhdessä Popstar 2 mainoksessa itki taas) yks tyttö joka Idolsissa itki kun "tuomarit oli niin mänttejä etteivät tajua että hän osaa laulaa vaikka on päässyt koulun kuoroon ja äiti ja isä ovat ehdottomasti sitä miltä että osaan laulaa", vai olenko pahasti väärässä????

• Johanna23

Suuren seikkailun Charliekin oli mukana...eipä tuo osannut laulaa...hehe

• Katy

Ja sit siellä oli ainakin se yx Sanna joka yritti myös viimeksi popstaraksi..Pääs sillonki jatkoon, mut ei kauheen pitkälle..

• plaa

alan morris on niiiiiiiiiiiiiin paras ja se risto asikainen on ihan ***** ku se sanoo et alan pitäis diskata koska se ei muka osaa suomeee!!!!!!!!!!alan laulaa oikeesti parhaiten!!!

• peehonen

rene ja markus esim...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Heh, Riikka runnoi Suomen BKT:n miinukselle

Suomi on Riikan irvistysten ansiosta ainoa negatiivisen talouskasvun maa EU:ssa. Ei tästä ainakaan EU:ta voi syyttää, ku
      Maailman menoa
      77
      5481
    2. Erään T miehen viimeinen aloitus tänne

Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel
      Ikävä
      35
      3265
    3. Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa

Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova
      Maailman menoa
      123
      2383
    4. HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta

Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a
      Maailman menoa
      121
      1982
    5. Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois

Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v
      Maailman menoa
      23
      1909
    6. Minkä lempinimen olet

antanut kaivatullesi?
      Ikävä
      111
      1840
    7. Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit

https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen
      Maailman menoa
      6
      1509
    8. Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen

Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.
      Ikävä
      71
      1482
    9. Björn Wahlroos ykkösaamussa nautittavaa kuunneltavaa

Ehdottomasti viisaimpia ja tietävämpiä ihmisiä mitä Suomesta koskaan tullut. Naureskeli viherpiipertäjille jotka ihan p
      Maailman menoa
      297
      1445
    10. Nyt meni maku vas.liittoon, kun vaativat minimituntipalkkaa lakiin

Sehän tarkoittaa samalla myös maksimituntipalkkaa, koska kun laki on kerran laadittu, niin sitä on vaikea muuttaa. Työma
      Maailman menoa
      54
      1300
    Aihe