Popstars2:ssa TV:stä tuttuja?

karhu

Iltalehdestä huomasin jo jonkun aikaa sitten jutun, jossa kävi ilmi, että idolsiin yrittänyt jackson Shuudifonya (victorian veli) oli mukana Popstars 2 -karsinnoissa. Ja nyt mainoksesta huoamsin, että myös Idolsin Savoy.-vaiheeseen päässyt Alan Morriskin oli mukana. Oletteko bonganneet muita tuttuja?

7

4329

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nöösi

huomasin yhessä mainoksessa ton Alanin

• mukana ollut

..on ollut varmasti paljon edellisestä popstarssista tuttuja kasvoja, ainakin mä bongasin muutaman...

• mä kans
        mukana ollut kirjoitti:

..on ollut varmasti paljon edellisestä popstarssista tuttuja kasvoja, ainakin mä bongasin muutaman...

Eiks tämä "Fiilaten ja höyläten" -kaveri päässyt jatkoonkin? Näin mä ainakin olin näkevinäni. Ja sit tämä (yhdessä Popstar 2 mainoksessa itki taas) yks tyttö joka Idolsissa itki kun "tuomarit oli niin mänttejä etteivät tajua että hän osaa laulaa vaikka on päässyt koulun kuoroon ja äiti ja isä ovat ehdottomasti sitä miltä että osaan laulaa", vai olenko pahasti väärässä????

• Johanna23

Suuren seikkailun Charliekin oli mukana...eipä tuo osannut laulaa...hehe

• Katy

Ja sit siellä oli ainakin se yx Sanna joka yritti myös viimeksi popstaraksi..Pääs sillonki jatkoon, mut ei kauheen pitkälle..

• plaa

alan morris on niiiiiiiiiiiiiin paras ja se risto asikainen on ihan ***** ku se sanoo et alan pitäis diskata koska se ei muka osaa suomeee!!!!!!!!!!alan laulaa oikeesti parhaiten!!!

• peehonen

rene ja markus esim...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      155
      2540
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      148
      2377
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      102
      1062
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      891
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      65
      829
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      274
      717
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      717
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      700
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      203
      680
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      658
    Aihe