Nukahdin Radio Dei:n Come Home -ohjelmaan. En muista että heräsin sammuttamaan.
Joku sulki radioni
3
243
Vastaukset
- Onko tää trolololli
Trolli?
- Selityksiä löytyy
Onko radiosi vanha ja simppeli malli, jossa on mekaaniinen on/off -nappula, vai onko se modernimpi malli? Uudempi malli voi sulkeutua sähkökatkon aikana, tai siinä voi olla aikakatkaisu, kuten nykyaikaisissa televisioissakin. Vanhemman mallin ollessa kyseessä olet luultavasti sulkenut sen itse, etkä vain muista sitä.
- LuxSolaar
Jumala ei halunnut sinun kuuntelevan kyseistä kanavaa ja sulki radiosi kun oli ensin vaivuttanut sinut uneen.
Tämä tapahtui itselleni niin useasti että lainasin ystävältäni videokameran selvittääkseni mitä oikein tapahtuu nukahdettuani.
En saanut ihmettä kuvattua koska jumala viisaudessaan sammutti ensin valot.
Sen verran kuitenkin sain kuvattua että voin todistaa jumalan luoneen itseni hänen näköisekseen. Amen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä761454Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2511358Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1551132Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2551108- 51805
- 65784
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em62757Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui39738Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44711- 30657