Minä tekisin näin (voi kunpa..)

voikunolistotta

Kun miljoonasumma pamahtaisi tililleni, kustantaisin minulle, vanhemmilleni ja sisaruksilleni kuukauden lomamatkan amerikkaan. Siellä kävisimnne Gracelandissa - se on se tärkein! Sitten, koska miljonääri kun olen, kävisimme kaikilla muillakin nähtävyyksillä esim. Grand Canyonilla ja Disneylandissa ainakin, ja niin, onhan sinne tullut se Potter-aiheinen teemapuisto, sinne mennään ainakin. Hawaijille menisimme rantalomalle viimeiseksi viikoksi vähintään.

Kävisin isäni kanssa joka vuoden elokuussa Elviksen muistotapahtumassa Amerikassa.

Maksaisin myös opiskelijalainani takaisin, ja ostaisin kauniin omakotitalon itselleni Etelä-Suomesta.

Vaatekaappini olisi täynnä vain kauniita ja laadukkaita vaatteita, kun olisi rahaa.

Etelä- Suomeen muutan siksi, koska sielläpäin on lähempänä erikoislukioita esim. ilmaisutaidonlukio. Itselläni ei ollut varaa valita, koska paikkakunnallani lukioita oli yksi enkä halunnut siinä vaiheessa vielä lähteä pois kotoa. Etelä-Suomesta käsin omat lapseni voivat helpommin lähteä esim. johonkin taidelukioon jos niin haluavat.

Maksaisin vanhempieni talolainan ja laittaisin kummankin tilille ainakin aluksi 20 000€. Antaisin sitä vähän väliä etteivät rahasta huumaannu. Palkkaisin vanhemmilleni henkilökohtaiset hoitajat silloin kun he eivät jaksa enää pitää huolta itsestään, ja he saisivat asua kotona loppuun asti. Maksaisin myös remontin koko taloon, ja uudet huonekalut koko taloon.

Laittaisin talteen 20 000€ vanhempieni hautajaisia varten, ettei sisaruksieni tarvitse normaalituloisina kustantaa kumpaakaan.

Jokaiselle sisarukselleni 10 000 €.

Alkaisin maksaa omat puhelinlaskuni. Vanhempien ei tarvitse kustantaa enää yhtään mitään.

Laittaisin 10 000 € talteen häitäni varten.

Laittaisin väh. 30 000€ talteen max. 3 tulevaa lastani ja heidän koulutustaan varten.

Ostaisin auton. Mazda 6:n - autokoulun auto. Sisältävä säädettävät sisäikkunat - ooh ja aah, mitä ylellisyyttä. Ei sillä että sitä koko ajan ajelisin, jos asun lähellä kaupunkia varmaan sitä kävellenkin pääsee. Mutta jos ostaisin sen kauniin omakotitalon vähän syrjemmältä, kauniilta maaseudulta järven rannalta, sitten ajelisin sillä koko ajan.

Menisin risteilylle sillä Titanic- laivan kopiolla, mikä on parhaillaan rakenteilla jossain päin maailmaa jos en aivan väärin muista uutisista lukeneeni.

Menisin Venäjälle katsomaan Tsaariperheen asuinsijoja, Talvipalatsia ja mitä muita niitä oli.

Kävisin ulkomaanmatkoilla väh. kerran vuodessa. Ottaisin mukaan ainakin kaksi nuorinta sisarustani - itse en ole vielä tähän ikään mennessä käynyt missään ulkomailla, niin he pääsevät sitten ainakin matkustelemaan minun kanssani ettei paha pääse kiertämään.

Muistaisin kaikkia sisaruksiani ja heidän lapsiaan jokaisena syntymä- ja nimipäivänä.

Hankkisin tulevilleni lapsilleni täydellisin Disney-klassikko kokoelman, Tove Janssonin- muumikirjat ja muut lastenkirjaklassikot. Ostaisin läjäpäin dubloja ja Playmobil- kartanon, jota minä en pienenä saanut. Tyttöä varten ostaisin 2 erilaista englantilaistyylistä nukkekotia - sellaisia ison kokoisia ja pikkukartanon näköisiä, tiedättehän. Ostaisin Disney-pehmoleluja läjäpäin.

Noin muuten jatkaisin normaalia elämää, tekisin töitä normaalisti. Varmaan kaverini huomaisivat, että elelen aika tuhlailevasti, mutta en aio koskaan myöntää yhtään kenellekään että olen miljonääri, perhettäni lukuunottamatta. Ja ikinä en tunnusta jos joku tulee sitä kysymään. Pikkusisaruksilleni sanon, että saavat vapaasti kertoa minun olevan miljonääri. Kyllä sitä kelpaa sanoa - eipä kukaan minun tuttuni ole miljonääri! Mutta sisaruksilleni en muuten anna sen 10 000 euron lisäksi mitään rahaa, enkä heidän ja heidän kavereidensa elämää kustanna. Jos joku alkaa heidän turvallisuuttaan uhmaamaan, hankin heille turvavartijat.

Mikäli en ole löytänyt sitä elämäni rakkautta, lähden viimeistään 50-vuotiaana joko luostariin tai loppuelämäkseni isovanhempieni vanhalle kotipaikkakunnalle. Se on pieni ja ihana kylä, siellä saan sitten olla rauhassa, eikä kukaan usko että sinne on muuttanut miljonääri.

Vai onkohan minulla rahat jo loppuneet jossain vaiheessa?

3

129

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Giga on iso raha

Kyllähän tosta vielä joku sata milliä pitäis jäädä tilille keikkumaan.
      Ja ei niitä Venäjän kartanoita noilla rahoilla mennä kattoon vaan shoppailemaan.

• voikunolistotta

• alfahda
        voikunolistotta kirjoitti:

Tuskinpa ne mitään Talvipalatseja yhtään kellekään myy. Mut tää vois olla kiva: http://englishrussia.com/2008/03/10/abandoned-wooden-miracles/
        jos vähä kunnostais... ja kummittelukaan ei haittais, ku en venäjää ymmärrä.

olisi upeaa ajaa ajokortti ja omistaa mm koira ja elaa 7 parisuhdetta 1. marika. 2. sini 3. tiia 4. laura 5. marianne 6. jonna 7. annika ja seurustella annikan kanssa. ja sinin kans lomailisimme puolassa:-( wroclaw. gdansk. varsova. gdansk. gydenia. ja portugalissa algarve. praia. ja espanjassa lanzarote. ja mm ruotsissa goteborg

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa

Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu
      Maailman menoa
      90
      7424
    2. Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa

10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö
      Maailman menoa
      222
      7285
    3. K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä

vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon
      Maailman menoa
      135
      5020
    4. Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen

Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos
      Maailman menoa
      120
      4663
    5. PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT

* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *
      Maailman menoa
      39
      4530
    6. Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin

Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko
      Maailman menoa
      85
      4245
    7. Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt

viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta
      Maailman menoa
      111
      4040
    8. Ootko sä nainen suuttunut

jostain? Harmi jos tullut väärinkäsityksiä.
      Ikävä
      158
      1684
    9. Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää

Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.
      Ikävä
      9
      1449
    10. Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen

Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell
      Maailman menoa
      232
      1300
    Aihe