Kaisa ja puolisuomea..... eikö kenenkään muun mielestä nainen ole ärsyttävän olonen selittäjä maha pystyssä.
Kaisa ärsyttävä selittäjä ?
3
279
Vastaukset
- Sattumalta nähty
Ihmettelen hänen tapaansa kertoa ihmisten yksityisasioista. Ja sitten haukkuu omia poispotkittuja työntekijöitään asiattomista käyttäytymistä.
- vvvvvvvvv.......
Jokainen ihminen on täällä maapallolla ainutkertainen ja vain raha ja omakehu erottaa meidät toisistamme. Jokainen ihminen on korvattavissa. Ei korvaamatonta ihmistä ole edes olemassa. Apple pärjää hyvin ilman Steve Jobsia. Suomi pärjäsi hyvin ilman UKKta. Venäjä toimii kuten toimii kun Putinin aika on ohi. Jotkut vain kuvittelevat omassa pienessä kuplassaan olevansa parempia kuin muut tai heidän elämä täällä maapallolla olisi jotenkin tärkeämpää ja etuoikeutetumpaa kuin muiden "epä ainesten" elämä. Rahaton on pohjasakkaa niin kauan kunnes voittaa pörssissä tai lotossa miljoonia ja pääsee rahalla arvostettujen joukkoon.
- Asunnonvaihtajaksi
Miksiköhän Kaisalla oli niin paljon toimeksiantoja? Olisikohan ohjelmalla ja työnjaolla jotain tekemistä asiassa?
Kauheita sillisalaatteja nämä ohjelmat, ei hirveästi kiinnosta Tallinnan keikat tai joidenkin rintaliivikutsut...
Mistähän löytyis myös myydyt asunnot?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2097199
- 594692
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434594- 733322
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161975- 301758
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗261737Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹411600- 341499
- 1431277