Mistä sais sitä kun niin haluttais, mutta sitä ei ole saatavilla Eikä sitä tunnu olevan juuri koskaan saatavilla kun sitä kipeimmin tarvis.
Ai että haluttas
3
466
Vastaukset
- hups
Nainen, poliisi ja taksi, ei niitä koskaan tarvitessa saa, lauloi Simo aikoinaan. Itse harkitsen lypsykoneen ostamista harmi vaan ettei kone pysähdy ennenkuin 20litran säiliö on täynnä, tulee aika pitkä istunto. Kannatan vilpittömästi ilotaloja suomeenkin, koska surutaloja on liikaa.
- houp
sitä mieltä minäkin olen että sitä mitä mieli tekee sitä aina haluttas,
eikä juur koskaan tunnu niin kipeeltä kuin silloin kun sitä mitä mieli tekee ei koskaan ole saatavilla. - arska
Kävi hyvä tuuri aamulla,kun töihin ajellessani kohtasin liftarin.Tämä hehkeä vanhempi naishenkilö tarvitsi kyydin kaupunkiin,oli nääs ollut illalla viihteellä ja eksynyt vieraan miehen matkaan.Nyt sitten piti päästä kotiin,missä oma mies varmaan jo vihaisena odotteli.Tarjosin tietenkin kyydin.Vahva vanhan viinan ja pesemättömän vitun tuoksu leijaili autossani.Kiihotuin siitä ja rouvan lihavuudesta ja paidan alta näkyvien valtavien tissien koosta.Aivan pokkana pyysin häneltä panoa ja nainen hetken mietittyään sanoi,että mikäs siinä,kerran vielä naimista ja sitten kotiin tuomiolle.Ajoin tienreunaan ja sitten se leikki alkoi.Nuolin hänen spermaista tavaraansa(en tiennytkään sen olevan niinkin hyvää,nam),hän imi kaluani kuin pölynimuri.Sitten panimme edestä,takaa ja vähän sivultakin.pari tuntia siinä meni ja minä myöhästyin töistä,mutta kannatti.nainen antoi puhlinnumeronsa,saatan saada illalla lisää!!!nam,nam!!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3536465Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483836Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava01330Riikan vappumiljardin maksavat sairaat, vanhukset ja kuolleiden omaiset
Vappumiljardi, eli Riikan päätös laskea yhteisöveroa kaksi prosenttiyksikköä 18 prosenttiin, vie verotuloja noin miljard01090- 971025
- 52900
- 56866
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,138847- 41830
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v9827