Startatessa starttimoottori pyörittää reippaasti mutta ei lähde käyntiin kun vasta neljännellä yrityksellä. konepellin alta ja pakoputkesta tulee valkoista savua. pa letkuissa pieniä kuplia jotka vähitellen häviävät. käynnistyksen jälkeen käy hyvin. lämpimänä käynnistyy hyvin. hehkutulpat vaihdettu. pa suodatin vaihdettu. Voiko olla että hehkut ei saa tarpeeksi virtaa? hehkutulppien kiskoon tulee kaksi johtoa. testasin sähkömittarilla hehkuttaessa 10 ah toisessa mutta vain 3 ah toisessa johdossa. mistä alhainen virta voi johtua? Huomasin myös että huohottimesta on päässyt imusarjan pohjalle öljyä. Huohottimen ympärillä öljyvuotoa.
Seat toledo 1999 käynnistyy huonosti
heikki18
0
196
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823168
- 922895
- 532142
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201595Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..61369- 151369
- 191334
Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131321Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein141307Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin251249