Mikä näistä on paras 13w/55kg ja 160cm pitkälle pelaajalle, joka tykkää laukoa ranteella ja pelaa hyökkääjänä ( harjoitukset 5krt/vko):
- CCM RBZ light 60 / med 70
- Easton RS int 65
- Easton Mako grip int 65
- Bauer Totalone NXG int 67
- Bauer APX int 67
- Reebok 20k light 60 / med 70
Eastonin RS mailasta on kai tulossa uusi malli. Onko kellään tietoa milloin tulee myyntiin Suomeen ja paljon maksaa?
Mikä maila kannattaa ostaa?
16
1297
Vastaukset
- ei tietenkiäääääääää
joskus ja paljon
- hockkey98
tuleeko ennen joulua? ois kiva saada se joululahjaksi...
- Tami76
Rbz light, ylivoimaisesti paras noista
- nykysin apx
elä vaan osta 20k minulla särky 2viikon jälkeen ei mennyt takuusseen
- Easton-best
Rs2 on paras, olen käyttänyt sitä nyt pari viikkoa ja pakko sanoa, että se on paras maila ikinä!! kannattaa ostaa, itse tilasin paikallisesta urheilukaupasta.
- ....
Reebok 9a.i
- esff
bauer nexus 1000
- ccm u+cl
Eastonin rs mallista on jo tullut uusi malli easton rs2, kattokaa vaikka icehockeywarehousesta nii siellä on halpoja ja hyviä mailoja..
- ofifn
Ostakaa bauer vapor apx limited edition=LE maksaa vain 189€
- Apx LE&APX2
Ostasinko bauer apx le:n vai bauer apx2 joka tulee syyskuussa( siihen on kauan )
Vastatkaa!!!!! - Apx 2
Apx LE&APX2 kirjoitti:
Ostasinko bauer apx le:n vai bauer apx2 joka tulee syyskuussa( siihen on kauan )
Vastatkaa!!!!!Ostin eilen BAUER VAPOR APX 2 mailan! Makso vaan 175e (int)
- erkkilänmutsi
¨REEBOK 20K 85
- nxgtyyppi
Mun mielest sun kannattaa ostaa Bauer Totalone Nxg
- rbz3
rbz kanattaa ostaa
- Hoci
Suosittelen bauer Vapor x1
- 14Vhokari
Jos on paljon käyttörahaa niin suosittelen warriorin tuotteitq mutta noista suosittelisin ribcoria jos on hyvä taittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun453141Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5081917Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171900Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si781690- 181502
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431388- 261322
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?901319Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1161157UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa
Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa1101123