Mikä näistä on paras 13w/55kg ja 160cm pitkälle pelaajalle, joka tykkää laukoa ranteella ja pelaa hyökkääjänä ( harjoitukset 5krt/vko):
- CCM RBZ light 60 / med 70
- Easton RS int 65
- Easton Mako grip int 65
- Bauer Totalone NXG int 67
- Bauer APX int 67
- Reebok 20k light 60 / med 70
Eastonin RS mailasta on kai tulossa uusi malli. Onko kellään tietoa milloin tulee myyntiin Suomeen ja paljon maksaa?
Mikä maila kannattaa ostaa?
16
1253
Vastaukset
- ei tietenkiäääääääää
joskus ja paljon
- hockkey98
tuleeko ennen joulua? ois kiva saada se joululahjaksi...
- Tami76
Rbz light, ylivoimaisesti paras noista
- nykysin apx
elä vaan osta 20k minulla särky 2viikon jälkeen ei mennyt takuusseen
- Easton-best
Rs2 on paras, olen käyttänyt sitä nyt pari viikkoa ja pakko sanoa, että se on paras maila ikinä!! kannattaa ostaa, itse tilasin paikallisesta urheilukaupasta.
- ....
Reebok 9a.i
- esff
bauer nexus 1000
- ccm u+cl
Eastonin rs mallista on jo tullut uusi malli easton rs2, kattokaa vaikka icehockeywarehousesta nii siellä on halpoja ja hyviä mailoja..
- ofifn
Ostakaa bauer vapor apx limited edition=LE maksaa vain 189€
- Apx LE&APX2
Ostasinko bauer apx le:n vai bauer apx2 joka tulee syyskuussa( siihen on kauan )
Vastatkaa!!!!! - Apx 2
Apx LE&APX2 kirjoitti:
Ostasinko bauer apx le:n vai bauer apx2 joka tulee syyskuussa( siihen on kauan )
Vastatkaa!!!!!Ostin eilen BAUER VAPOR APX 2 mailan! Makso vaan 175e (int)
- erkkilänmutsi
¨REEBOK 20K 85
- nxgtyyppi
Mun mielest sun kannattaa ostaa Bauer Totalone Nxg
- rbz3
rbz kanattaa ostaa
- Hoci
Suosittelen bauer Vapor x1
- 14Vhokari
Jos on paljon käyttörahaa niin suosittelen warriorin tuotteitq mutta noista suosittelisin ribcoria jos on hyvä taittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212586- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292222Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871613Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961546- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379