Missä on Pietarin bordellit, paljonko maksaa ja osataanko englantia. Hotellin tytöt (Moskva) olivat liian kaliita opiskelijan budjetille
Pietarin bordellit
8
6218
Vastaukset
- Pano-Ortopedi
osoitteessa http://www.sihteeriopisto.net
on myös Pietarin huoria useita kymmeniä, englantia osataan myös. Klikkaa kohta oppilaat ja sen jälkeen Venäjän karttaa ja valitset kaupungin. Huomaa kuitenkin, etteivät sivut vielä toimi koska elokuusta lähtien Suomessa on huorien tietojen välittäminen ollut rikos. Odotellaan hetki, niin Sihteeriopisto on myyty ulkomaille ja sivut avautuvat jälleen normaalisti - sanoi Suomen talebanlaki mitä tahansa...- make
www.prostitutki.ru
Toimii englanniksi, saatpahan ainakin käsityksen hintatasosta. Etpähän maksa hotelli hintoja hukkaviivasta.
Osta myös lehtikioskeista Znakomstva lehti, pitäis löytyä sitäkin kautta 55 kW sängyn lämmitin, tattua GOS standart laatua...
- Venäjänkarhu
Oon menossa ens viikonloppuna pietarin reissulle hotellipaikka auki ja naisseurakin ois kivaa kertokaahan kokeneemmat hyvä hotellipaikka ja mikä käytäntö päivystääkö tytöt auloissa vai pitääkö etsiä jostain kulmilta
- Anonyymi
Jalkapallon EM-kisoissa käydessäni tarjontaa tytöistä bordelleissa oli paljon.
50 euroa oli kertalaakin hinta ja euroissa pystyi maksamaan.- Anonyymi
Hahaaa noin tekee epätoivonen kaljatynnyri pikku kikkeli
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hahaaa noin tekee epätoivonen kaljatynnyri pikku kikkeli
Halut ne on kaljatynnyrilläkin.
Mutta munan koossa löytyy eikä huarat siitä asiasta valita. - Anonyymi
Sisältyikö myös suihinotto? Oliko tiukka pillu huoralla/ huorilla?
- Anonyymi
Ja tuokin vain unelmissas onneton eunukki
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72528- 1211801
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1241513Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill391497Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1741327Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1611302- 1481275
- 521208
- 591148
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.651091