Missä on Pietarin bordellit, paljonko maksaa ja osataanko englantia. Hotellin tytöt (Moskva) olivat liian kaliita opiskelijan budjetille
Pietarin bordellit
8
6321
Vastaukset
- Pano-Ortopedi
osoitteessa http://www.sihteeriopisto.net
on myös Pietarin huoria useita kymmeniä, englantia osataan myös. Klikkaa kohta oppilaat ja sen jälkeen Venäjän karttaa ja valitset kaupungin. Huomaa kuitenkin, etteivät sivut vielä toimi koska elokuusta lähtien Suomessa on huorien tietojen välittäminen ollut rikos. Odotellaan hetki, niin Sihteeriopisto on myyty ulkomaille ja sivut avautuvat jälleen normaalisti - sanoi Suomen talebanlaki mitä tahansa...- make
www.prostitutki.ru
Toimii englanniksi, saatpahan ainakin käsityksen hintatasosta. Etpähän maksa hotelli hintoja hukkaviivasta.
Osta myös lehtikioskeista Znakomstva lehti, pitäis löytyä sitäkin kautta 55 kW sängyn lämmitin, tattua GOS standart laatua...
- Venäjänkarhu
Oon menossa ens viikonloppuna pietarin reissulle hotellipaikka auki ja naisseurakin ois kivaa kertokaahan kokeneemmat hyvä hotellipaikka ja mikä käytäntö päivystääkö tytöt auloissa vai pitääkö etsiä jostain kulmilta
- Anonyymi
Jalkapallon EM-kisoissa käydessäni tarjontaa tytöistä bordelleissa oli paljon.
50 euroa oli kertalaakin hinta ja euroissa pystyi maksamaan.- Anonyymi
Hahaaa noin tekee epätoivonen kaljatynnyri pikku kikkeli
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hahaaa noin tekee epätoivonen kaljatynnyri pikku kikkeli
Halut ne on kaljatynnyrilläkin.
Mutta munan koossa löytyy eikä huarat siitä asiasta valita. - Anonyymi
Sisältyikö myös suihinotto? Oliko tiukka pillu huoralla/ huorilla?
- Anonyymi
Ja tuokin vain unelmissas onneton eunukki
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk923884Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna922009Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871813- 1441692
- 1671531
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1051530Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651488Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671442Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001354- 861307