Elämmekö ns. lopunajassa? Jos elämme, niin missä ovat he jotka tekevät tunnustekoja ja ihmeitä? He, jotka tulevat Jeesuksen Kristuksen nimessä?
13. Ja se tekee suuria ihmeitä, niin että saa tulenkin taivaasta lankeamaan maahan ihmisten nähden.
14. Ja se villitsee maan päällä asuvaiset niillä ihmeillä, joita sen sallittiin tehdä pedon nähden; se yllyttää maan päällä asuvaiset tekemään sen pedon kuvan, jossa oli miekanhaava ja joka virkosi.
(Ilm. 13:13-14)
FIRE!
Onko tässä sitten se lopunajan herätys, jossa antikristus tekee ihmeitä ja merkkejä ja villitsee niillä maan päällä asuvaiset?
7. Sillä laittomuuden salaisuus on jo vaikuttamassa; jahka vain tulee tieltä poistetuksi se, joka nyt vielä pidättää,
8. niin silloin ilmestyy tuo laiton, jonka Herra Jeesus on surmaava suunsa henkäyksellä ja tuhoava tulemuksensa ilmestyksellä,
9. tuo, jonka tulemus tapahtuu saatanan vaikutuksesta valheen kaikella voimalla ja tunnusteoilla ja ihmeillä (2. Tess. 2:7-9)
Antikristukset, väärät Kristukset eli väärät Voidellut ja väärät profeetat tulevat Jeesuksen nimessä ja eksyttävät lopunajassa monta Raamatun mukaan. Missä he ovat tänä päivänä? Eikö Raamattu ja sen kirjoittajat ole olleet totuudessa, kun ovat varoituksen sanoja puhuneet?
5. Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen Kristus', ja he eksyttävät monta.
(Jeesus Raamatussa)
6. Monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä se olen', ja he eksyttävät monta.
(Jeesus Raamatussa)
11. Ja monta väärää profeettaa nousee, ja he eksyttävät monta.
(Jeesus Raamatussa)
23. Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
24. Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin. (Jeesus Raamatussa)
22. Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät tunnustekoja ja ihmeitä, eksyttääkseen, jos mahdollista, valitut.
23. Mutta olkaa te varuillanne. Minä olen edeltä sanonut teille kaikki.
(Jeesus Raamatussa)
Kristus on voideltu suomeksi! Olen nähnyt jopa lehti-ilmoituksia, joissa kerrotaan estradilla olevan Jumalan voidellun. Useita meitä on myös varmaan houkuteltu johonkin halliin ja sanottu: "siellä on Voideltu (Kristus), tule mukaan!" Mistä tietää, että nämä eivät ole juuri heitä?
Missä ovat väärät profeetat?
4
253
Vastaukset
- Esa T
Sana sanoo hedelmistä puu tunnetaan.
Jos profeetan teot kasvaa hyvää hedelmää, se ei ole väärä.
Jeesusta syytettiin, että hän tekee ihmeitä paholaisen voimalla.
Hän vastaa, jokainen joka kääntyy itseään vastaan kuhoutuu.
Antikristuksen voimateot tuhoaa elämää, tai se kääntyy itseään vastaan.
Väärän profeetan pitää tulla. Se koettelee todellisen uskon, mikä on oikeasti Jumalasta, mikä taas ihmisten keksimää. ( Jumala ei ole pahan kiusattavissa ).
Henkilökohtaisessa elämässä ennen vapautusta joudutaan kohtaamaan monta höynäytystä.
Lopun aika on juuri ennenkuin ongelma ratkeaa, ja silloin paha menettää otteensa.- olli olematon
no voi hyvänen aika, niitä on vaikka kuinka paljon
vääntelevät ja kääntelevä pyhää kirjaa mielin määrin. niin kuin tuo uusi käänös
- Gonzales
"Jos silloin joku sanoo teille:Katso täällä on Kristus, tahi; Tuolla, niin älkää uskoko."
Ketkä näilläkin palstoilla julistavat, että täällä tai tuolla.
Vääriä profeettoja? Ajattele itse!
Etsi kristusta itsestäsi, hän on sinussa. - raimo
että maailmalla on parannettu vuosikymmenien ajan
ihmisiä vaikka minkälaisista sairauksista Jeesuksen nimessä ilman Pyhän Hengen osallisuutta.
Kaava on aina sama: Ihmisen puolesta rukoillaan
ja laitetaan käsi otsalle ja monesti ihminen kaatuu ja myös paranee, mutta parantaja ei millään tavoin julista lakia synnintunnon tähden, eikä armoa syntejänsä katuvalle Jeesuksen tähden eikä paranemisessa olekaan mukana Jeesuksen verihaavat. Ei käydä sisälle ahtaasta portista!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552523Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462352Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1011039- 64881
- 63789
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274707Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18697Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85690Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202668Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22648