En tiedä onko ihan tyhmää yrittää löytää sua tätä kautta, mut jäit mieleeni. Bussissa tuijotit mua ja jopa käännyit istumaan sivuttain. Missasin pysäkkinikin sen takia. Jäit samalla pysäkillä ja ajattelin rohkaista itseäni sanomaan edes moi, mutta menin puihin ja pakenin paikalta. Silti olet pyörinyt mielessäni tämän päivän, kuka olet?
Turku
7
1354
Vastaukset
- Käyttäjätunnuksen pi
En tiedä enää itsekään.
- Anonyymi
...
- Anonyymi
Tuli ikävä pitkän ajan jälkeen? 😊
- Anonyymi
varmaan hän matkustaa joku päivä samassa bussissa uudestansa. Älä murehdi liikaa. Rohkeampikin ihminen menee lukkoon jos toinen tuijottaa napittaa puolen metrin päästä suoraan silmiin niin pitkään että voi veljet. Kerää rohkeutesi.
- Anonyymi
Mutta muista, että tuosta ensitapaamisestanne tulee kohta kuluneeksi jo 10 vuotta. Jos olet nainen, niin ulkonäkösi on saattanut muuttua noista ajoista peruuttamattomasti. Mies puolestaan on saattanut unohtaa sinut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta muista, että tuosta ensitapaamisestanne tulee kohta kuluneeksi jo 10 vuotta. Jos olet nainen, niin ulkonäkösi on saattanut muuttua noista ajoista peruuttamattomasti. Mies puolestaan on saattanut unohtaa sinut.
Eiköhän kumpikin ole jo unohtanut... Täällä vain nostellaan aika ajoin ikivanhoja aloituksia esille. :)
- Anonyymi
Ai jaa
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek195183Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5502633Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.192352Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1512220- 242007
- 821654
- 1461535
- 1271241
- 128946
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik40899