Guzenina ei tuo lupauksensa mukaisesti esiin yotodistustaan?
Maria ei näytä todistustaan
18
100
Vastaukset
- näin käy ylioppilas
Guseliinan arvostelija on kävelevä katasroofi menee pommiin joka paikassa!.
- Kaikki valehtelee
Me demarit hyväksymme ministerimme valehtelun, koska olemme samanlaisia.
- kale.
pois pakkoruotsi
Vaikka miten päin asiaa tutkii, niin on omituista että lehdistö ei ole päässyt esittelemään Maria Guzeniinan yo-todistusta. Tietääkseni kaikkien muiden todistukset ovat olleet reposteltavana. Mistä tämä johtuu?
- faktaa kehiin
Pundit: Tietääkseni? Esitätkö tietosi meillekin. Muu ei sitten riitä, kuin että
näytät niiden todistukset tällä saitilla, kuten MGR vaaditaan tekevän. Ehkä
palstan operaattori pystyy sen tekemään, koska melko mahdotonta on hänen
itse se tulla tänne näyttämään.
Ja: ei taatusti ole sellaista luvannut tehdä.
Mutta pundit nimimerkki on nyt todistusvelvollinen kaikkien muiden ministereiden
todistuksista! - jestas sentään demut
faktaa kehiin kirjoitti:
Mutta pundit nimimerkki on nyt todistusvelvollinen kaikkien muiden ministereiden
todistuksista!Miten niin ei voi muka itse tulla sitä tänne palstalle näyttämään.
Tottakai voi, vai onko niin tyhmä ettei osaa edes skannata?
Olisipa joku kansanedustaja niin fiksu ja rohkea, että kysyisi Guzeniinalta suoraan asiaa, vaikka eduskunnan kyselytunnilla.
Sen näkisi heti, valehteleeko vai ei.
ihmeellistä salailua tuonkin asian tiimoilta.
Heinäluomahan myöskin isotteli koulutustaan, enkä usko että nuo kaksi ovat ainoita demupiireissä, jotka valehtelevat/ovat valehdelleet kansalle opintojensakin suhteen.
Demrit pitäiskin nimetä uudelleen, Suomen valehtelijoiden toveripiiriksi. faktaa kehiin kirjoitti:
todistuksista!Minä en ole vaatinut Maria Guzeniinaa esittelemään todistustaan täällä. Minä olen ihmetellyt sitä, että sitä ei ole julkisuudessa toimittajienkaan taholta kaivettu esiin, vaikka kaikki muut poliitikot tuntuvat olevan vapaata riistaa.
Edellisen hallituksen kaikkien ministereiden todistukset on esitelty. Mielestäni myös aikaisemmin on säännöllisesti esitelty ministereiden yo-todistusarvosanoja. Myös tämän hallituksen ministereiden todistuksia on esitelty, mutta ei Maria Guzeniinan todistusta. Luulisi, että ainakin hänen todistuksensa esitetään, kun kenenkään muun ministerin todistukseen ei ole vastaavaa mielenkiintoa kohdistu.
Nettilehtiversioihin ei kaikkea paineta, mutta muistan silmäilleeni tuota kesäkuun 2012 numeroa.
http://jaskanpauhantaa.blogspot.fi/2010/06/poliitikot-koulunpenkilla.html
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012060215660347_uu.shtml
Nyt kun tästä melkein kaikkien tiedot löytyvät, niin olisikohan vaikka sinun vuorosi toimia...- faktaa kehiin
pundit kirjoitti:
Minä en ole vaatinut Maria Guzeniinaa esittelemään todistustaan täällä. Minä olen ihmetellyt sitä, että sitä ei ole julkisuudessa toimittajienkaan taholta kaivettu esiin, vaikka kaikki muut poliitikot tuntuvat olevan vapaata riistaa.
Edellisen hallituksen kaikkien ministereiden todistukset on esitelty. Mielestäni myös aikaisemmin on säännöllisesti esitelty ministereiden yo-todistusarvosanoja. Myös tämän hallituksen ministereiden todistuksia on esitelty, mutta ei Maria Guzeniinan todistusta. Luulisi, että ainakin hänen todistuksensa esitetään, kun kenenkään muun ministerin todistukseen ei ole vastaavaa mielenkiintoa kohdistu.
Nettilehtiversioihin ei kaikkea paineta, mutta muistan silmäilleeni tuota kesäkuun 2012 numeroa.
http://jaskanpauhantaa.blogspot.fi/2010/06/poliitikot-koulunpenkilla.html
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012060215660347_uu.shtml
Nyt kun tästä melkein kaikkien tiedot löytyvät, niin olisikohan vaikka sinun vuorosi toimia...Tämä IL:n juttua tuskin on tehty siten, että ko. henkilöt ovat toimittaneet
todistuksensa lehden toimittajalle, vaan tavalla tai toisella kysytty esim.
avustajalta tms. Ei tuo Niinistön paperi kovin viralliselta vaikuta, että ei se
kyllä mistään kopio ole. Jokin lehden oma pohja.
Alla kuitenkin MGR:n todiste, joka on skannattu YO -matrikkelista.
Tuossa Mäkelänrinteen Iltalukio -nimen alla on hänen nimensä muodossa:
Lindell os Stieren (oli tuolloin naimisissa John Lindellin kanssa).
http://i3.aijaa.com/b/00024/8900131.jpg
- Vaihtaisit levyä
Entä sitten? Kai tässä valtakunnassa nyt isompiakin ongelmia on kun sen idioottiämmän yo-todistus. En ole itse mikään demufani mutta alkaa jo ottaa aivoon tuo jatkuva jäkätys ämmäkkeen yo-todistuksesta kuin tämä olisi jokin kymmenen käskyn lakitaulu.
Silti kukaan todistuksen kyselijä ei näytä pistävän merkille, että jos haluaa vedota Kuseniinan mahdolliseen valehteluun todistuksen suhteen, se on voitava itse todistaa. Kuseniinalla ei ole velvollisuutta todistaa puhuvansa totta.
Tähän saakka häntä on syytetty todisteina vain tuo todisteiden puute.- valeyo
Guzenina lupasi toimittaa todistuksen julkisuuteen, mutta ei ole tehnyt sitä. Tarvitsetko enemmän näyttöä valehtelusta.
- sama5
valeyo kirjoitti:
Guzenina lupasi toimittaa todistuksen julkisuuteen, mutta ei ole tehnyt sitä. Tarvitsetko enemmän näyttöä valehtelusta.
On tietysti huomattava, että hänellä ei ole mitään pakkoa toimittaa sitä julkisuuteen.
Jotkut ihan konkreettiset todisteet kelpaisivat. Tuo järkeily on sitä, että todisteiden puute on todisteena. Vähän kuin "Taidat olla amishi kun en koskaan ole nähnyt sinua kännissä."
Joka tapauksessa tämä on niin marginaalinen juttu tämä yo-todistus, että ihmetyttää miten ilmeisesti aikuiset ihmiset jaksavat siitä vääntää kuukausikaupalla. Tapahtuu tässä maassa merkittävämpiäkin asioita. Itseäni ei oikeasti kiinnosta että onko Kuseniina yo vai ei.
- miksi...
Miksiköhän hän on luvannut sitten näyttää tämän yo todistuksensa jo puolitoista vuotta sitten. Mutta ei vaan ole missään lehdessä näkynyt. Se vaan on outoa.
- no ei vielä
Kirjoitukset taitavat olla vielä hieman vaiheessa.
- Luonnollinen selitys
no ei vielä kirjoitti:
Kirjoitukset taitavat olla vielä hieman vaiheessa.
Todennäköisesti lukion kursseja puuttuu. Hänet on ilmoitettu ylioppilaaksi hieman hätiköidysti. Pelkkä kirjoitusten suorittaminen ei riitä vaan tarvitaan lukion päättötodistus.
- heikoin lenkki vek
Guzeninan tapauksessa yo-todistus on oleellinen, koska on väittänyt äänestäjille olevansa yo parantaakseen mahdollisuuksiaan saada ääniä. Väite on ilmeisen valheellinen, koska ei muiden poliitikoiden tapaan tuo todistustaan esiin. Mitäpä muuta osaamattomalta ja tietämättömältä, sinne tänne poukkoilevalta Guzeninalta voisi odottaakaan.
- arhi haisee
Ei voi esittää todistusta, koska sitä ei ole.
- myös hukassa
Asellin AMK lopputyö
- kysy Aselilta
myös hukassa kirjoitti:
Asellin AMK lopputyö
Ketä kiinnostaa Aselli?
Kuseniinan todistusta täällä kysellään eikä Asellin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut
– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti30536453Särkynyt sydän
Teit sitten selväksi ettet ole kiinnostunut. Kiitos siitä! Nyt on turha enää yrittää mitään, lähestyä tai edes jutella s885515Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..
Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos294844Tiedättekö naiset, että miehelle kannattaa antaa vasta...
Kun hän on jo kiintynyt teihin. Naisilla erittyy oksitosiinia sek.sin yhteydessä, mikä saa meidät rakastumaan heihin mel2584042Queen of Fucking Everything jakaa mielipiteitä - Mitä tykkäät sarjasta, kolahtiko?
Tiina Lymin käsikirjoittama ja ohjaama tv-sarja on varmasti yksi tämän vuoden puhutuimmista. Mitä tykkäät mustaa huumori1033324Jos haluat tietää miksi tykkään sinusta
Niin siksi, koska sinusta huokuu sellaista lempeyttä ja seesteisyyttä ja olet lisäksi komea ilmestys. Jotenkin olet myös193109Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!
Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta632744Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi512201En suuttunut missään vaiheessa
Oon vaan herkkä ja tuskastunut. Mies se ei ole henkilökohtaista sinulle. Ei mitenkään päin. Sinä herkkänä vaan satut näk122074Trump on jo ihan seonnut...
Nato maa uhkailee toista Natomaata....Amerikan tuho näyttää toteutuvan Trumpin kaudella 100 varmasti.4661791