Liiallinen rintafetissi!

Tissien vanki

Naisten rinnat ovat aina kiihottaneet, mutta vuosi vuodelta kiihotus on muuttunut enemmän fetissin suuntaan. En saa tarpeekseni rinnoista, haluan katsella ja koskea niitä koko ajan, mistä naiseni aluksi nauttikin paljon, herkkärintainen kun on.

Vähitellen rinnat ovat kuitenkin vallanneet yhä enemmän alaa seksuaalisuudestani. Viimeisen vuoden aikana on alkanut tuntua siltä, että en oikeastaan edes välitä pilluun panemisesta, vaan haluan melkein aina naida pelkästään rintojen väliin tai hyvällä ja imeä rintoja masturboidessani. Kiihotun hetkessä rintoja katsellessani tai ajatellessani, mutta vähemmän enää muista jutuista.

Mistä on kyse, kun ei pilluun paneminen enää kiinnosta? Tuskin olen homo, koska miehet eivät kiihota yhtään, mutta rinnat saavat mut aivan hulluksi himosta. Pienet, isot, ihan sama, ja oman naisen rinnat etenkin saa mut aivan kiimaiseksi melkein 24/7.

Mikä avuksi? Miten naiset suhtaudutte tähän? Onko kohtalotovereita?

10

1295

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kmnbvccvbnmm

Kuulostat aivan omalta mieheltäni, jolla on suuret himot tissejä kohtaan. Tuntuu ettei mikään muu kelpaa, ja jos olisin leijuva tissipari niin se riittäisi vallan mainiosti. Inhaa, kun tuntuu että mies inhoaa pillua, ei halua koskea sinne kuin peniksellä seksin aikana. :(

• Tissien vanki

Vaikea sanoa miksi ei erityisemmin enää innosta kosketella, panna eikä etenkään nuolla pillua. Tai no paneminen on joskus ihan ok, mut suuseksin antaminen on kyllä jäänyt kokonaan pois. Toisaalta en nauti siitäkään, jos nainen imee kaluani tai runkkaa sitä. Etenkin suuseksiä en halua vastaanottaa enää ollenkaan.

Tissejä ajattelen 24/7 mut muuten ei seksi enää pahemmin nappaa.

• Samaa vikaa

Täällä samaa "ongelmaa." Tosin ei se ole ongelma, kun oppii asiaa käsittelemään. Antaa naiselle sen mitä hän haluaa, niin saa palkkioksi tarvitsemansa.

• hlnrt

No mistähän tuollainen mies löytyis :/
      Mulla on tähän asti ollu yks mies, joka on oikeasti tajunnu sen, että mulle rintojen imeminen on KAIKKEIN tärkein asia koko maailmassa :D
      Siis oikeasti. Harva mies sitä käsittää. Useimmat jaksaa puoli minuuttia näprätä nänninpäitä ja sitten käsi onkin jo pimpsassa.

No, tasan ei käy onnen lahjat näköjään :/

• Tissien vanki

Miten suhtauduit siihen, kun se yksi mainitsemasi mies katseli lakkaamatta muidenkin naisten rintoja? Tai siihen, kun miehet katselevat esim. kadulla rintojasi? Minä en pysty ollenkaan pitämään silmiäni irti naisten rinnoista esimerkiksi kaupungilla kulkiessani, en etenkään kesäaikaan. Yritän olla tuijottamatta epäkohteliaasti, mutta huomioin jokaiset vastaantulevat rinnat ja jos nainen ei näe, katselen niitä pidempäänkin.

• Anonyymi

Täällä olisi! Voisin olla tissien kimpussa 24/7

• Anonyymi

Olisi ihanaa omistaa tuollainen nainen.m56v

• bigboob

tissifetissi hmmmm...sitä parempi jos hän on pukeutunut vaikka nukeks tai joku Maid tai jotain. teen mitä vaan jos sul on isot tissit honey

• Aina tissit mielessä

Vähän samaa vikaa täällä. Ajattelen rintoja ihan lakkaamatta ja kun olen ulkona, katselen joka ikisen naisen rintoja, jonka vaan näen. Ja kotona heti kun tulee jotain pientäkin luppoaikaa niin katson tissikuvia netistä. Jos katson elokuvaa jossa tulee joku kuva missä rinnat on erityisen hyvin esillä on pakko panna pause päälle ja vaan ihailla niitä hetken. Ja yleensä olen jo ennen elokuvaa googlannut naispääosasta kuvia yläosattomissa tai muuten vaan rintoja korostavissa asuissa.

Onhan tää nautinnollista mut samalla rasittavaa kun ei mitään muuta pyöri mielessä kuin tissit.

• Anonyymi

Olisipa ihanaa, jos sinun kaltainen mies kohtaisi kaltaiseni naisen. Unelmoin miehestä, joka voisi pitkin päivää olla tissillä, muutaman tunnin välein🥰
      Kaikkein mieluisin fetissi mulla on ollut viimeiset ~5 vuotta, että saisin aikuisimettää miestä niin, että alkaa lopulta myös maitoa herua. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      145
      8760
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2558
    3. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      42
      2359
    4. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      28
      2357
    5. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      97
      1807
    6. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      194
      1803
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      22
      1680
    8. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      109
      1187
    9. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      33
      1171
    10. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1116
    Aihe