HOUSUUN KAKKAAJAT

housuun

Hei onko kukaan aikeissa kakata housuun nyt?
Minulla tuli tunne,että tänään teen sen, laitoin kahdet pikkuhousut päällekkäin ja kohta annan tulla....

37

5959

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hoivailua päälle

      Mites olis vaippa? Ja siihen kakkiminen.

      • housuun

        Minua ei oikein vaipat sytytä omiin housuihin on paljon parempi,oli muuten kiihottava sessio äsken,kun annoin lastin tulla kokonaan housuihin ja sitten istuin kylppärin lattialle ja oikein hieroin lattiaa vasten.....


      • matskuvihje
        housuun kirjoitti:

        Minua ei oikein vaipat sytytä omiin housuihin on paljon parempi,oli muuten kiihottava sessio äsken,kun annoin lastin tulla kokonaan housuihin ja sitten istuin kylppärin lattialle ja oikein hieroin lattiaa vasten.....

        Kokeile muovi tai kumihousuihin kakkaamista!! Koklaa vaikka ekaksi muovisia sadehousuja jos et halua vielä uhrata paljoa rahaa kokeiluihin.


      • housuun
        matskuvihje kirjoitti:

        Kokeile muovi tai kumihousuihin kakkaamista!! Koklaa vaikka ekaksi muovisia sadehousuja jos et halua vielä uhrata paljoa rahaa kokeiluihin.

        Hei oletko sinä kakannut kumihousuihin,miltä tuntui? kerro lisää kokemuksiasi


      • Anonyymi

        minä kakkasin tänään ripulit housuun ja ne olivat niin isot että melkein turposi ulos housuistani ja isäni tuli huoneeseeni ja haistoi huonettani ja sanoi että täällä haisee kakka ja kysyi "onko sulla päässyt housuun vähän kakkaa?" ja nyökkäsin ja me menimme vessaan ja kun hän näki sen hän sanoi että hän käy kaupassa ostamassa vaippoja ja nyt käytän seuraavan vuoden vaippoja.
        (olen 9 vuotias poika)


    • Normiykä

      Minä paskoin naapurin ukon housuihin ja se ei edes huomannu mitään erikoista vaikka paskaläjä oli alushousujen ja välihousujen välissä. Mulla lensi paskamälli. Olen normaali,

    • Sorry, en ymmärrä

      Syö pa***!

    • toinen kakkapöksy

      Ei tartte kun menee kaks kierrosta niin on taas jotkut idiootit esittämässä omia "viisauksiaan". Ei täällä enää voi vaihtaa mitään ajatuksia tai kertomuksia. Jos "housuun" haluaa kakata pöksyihinsä ja se tuntuu hyvältä niin antakaamme hänen nauttia siitä. Jos se ei joitakin miellytä, niin pysykää poissa. Nyt ryhdyn nauttimaan siitä samasta hommasta.

      • Ei haittaa!

        No kotona saatte tehdä mitä haluatte, mutta kaupunkiin ihmisten ilmoille ei pas**t housuissa tartte tulla! Sitä varmaan moni tarkoittaa!


      • ????

        Oletteko nähneet koskaan naista kakat housussa?


      • kuraton

        Niin se vaan on että idiootit koittaa opettaa tavoille niitä tervepäisiä jotka sontivat vasiten housuihinsa. Kyllä on maailma kääntynyt päälaelleen. Että on suurin fiksuuden näyttö kun päästelee p.askaläjät housuihin. Voi helevetins.aatana sentään.


      • housuun

        Hei saitko nautittua? minä istun tässä juuri jäykähkö kakka housussa tätä kirjoittamassa tuntuu ihanalta istua kun tuntee kakan housussa ja pissakin meinaa tulla.
        Kerro omista kokemuksista.


      • Ron Jeremy
        ???? kirjoitti:

        Oletteko nähneet koskaan naista kakat housussa?

        Olen. Näky ei ole kovin mieltä ylentävä, vaikka kyseinen naisihminen oli muutenkin jo aika pahasti rappiolla oleva alkoholisti.


      • Anonyymi
        kuraton kirjoitti:

        Niin se vaan on että idiootit koittaa opettaa tavoille niitä tervepäisiä jotka sontivat vasiten housuihinsa. Kyllä on maailma kääntynyt päälaelleen. Että on suurin fiksuuden näyttö kun päästelee p.askaläjät housuihin. Voi helevetins.aatana sentään.

        Kuka sellaista on väittänyt? Ihmisiä kiihottaa eri asiat. Mitä "järkeä" on siinä, että antaa miehen työntää peniksen reikääsi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka sellaista on väittänyt? Ihmisiä kiihottaa eri asiat. Mitä "järkeä" on siinä, että antaa miehen työntää peniksen reikääsi?

        Nyt koetat selittää tunnetta järjellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt koetat selittää tunnetta järjellä.

        Ai, jos nimenomaan sanoin, ettei sitä voi selittää...


    • Mr Pervox

      Tulenko pyyhkimään?

    • Rttgf

      Söin oman kakkani ja hyvää oli. Siinä samassa meni kasa matoja...ihanaa ja ravitsevaa. Nyt syömään koirankakkaa

    • ...

      sillälailla...paskat housussa ja sitä sitten täällä hehkutetaan...:D

    • Tuskallinen muisto

      Siitä on jo 10 vuotta ja risat. Olin kerran kaameassa mahataudissa ja kävin paskalla varmaan 10 minuutin välein. Olin asunut silloin tyttöystäväni kanssa pari kuukautta yhdessä. Sängyssä maatessani tuli taas armoton paskahätä ja lähdin taas vessaan. Epäonnekseni en kestänyt pytylle asti vaan paskat tulivat housuun ja tyttöystävä näki tietysti kaiken. No ei siinä muuta kuin paskat reisiä pitkin valuen suihkuun. Kalsarit laitoin tyttöystävän tuomaan muovipussiin ja sitä myötä roskiin. Olin kasvoiltani tuli punainen ja en ole koskaan hävennyt yhtä paljon. En ennen enkä jälkeen.

      • Pröööt

        Eihän tuo nyt mitään. Ripulin kourissa voi tulla aikuisellikin "märkä pieru" housuun. Minusta häpeän huippu on paskoa kännissä housuun muiden nähden. Sitäkin on nähty kun Eestin matkaaja on palannut paskat housussa laivalta.


    • housuun

      Tssa tuli kakat housuun iso pehmeä ja pissat siihen päälle vielä ai,että oli ihana tunne,muta nyt on pakko alkaa tekeen hyvää itselleen......

    • housuun

      Taas tulee housuun, tuntuu ihanalta kun antaa tulla koko lastin ja pissaa siihen päälle... nyt annan tulla aahh...

    • Fetishman2

      ite meen kumpparit jalas ja takki pääl haarat auki suihhkulattiall ja kusen kaarena päälleni sit paskon sukkaan laitan sukan kyrpääni jahieron aaah....
      sit kiihotun eniten siitä kun hieron paskaa ympäri itteäni ja tungen pökäleitä takas...
      ainii ja sil sukalla läpsinlopulta mällään kumisaappaan varrelle nuolen mällit ja imen sukkaa.... of course heti uusiks ku lasti tulossa

      • Anonyymi

        Mitä vittua


    • Pärnänenä

      Menkäähän paskahousut Pärnäsen korjaamolle....molle....molle ja molle.

    • housuun

      Taas on tulossa housuun....

    • Kokeile itse

      Baarista kotiin tullessa on tullut kakattua housuun. Olin juonut varman liki 20 kaljaa olin kotiin tullessa aika kaasussa. Sitten maha möyräisi ja pari hätäistä juoksu askelta otettuani tuli paskat housuun. Oli lysti kävellä kotiin kun paska valui pitkin reisiä ja kotiin tullessa olin paskassa muniani myöten. Siinä meni roskiin niin kalsarit, farkut, paita, sukat ja tennarit.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Täält­­ä löydä­­t nop­easti suku­puolt­­­a, suh­­tei­­­ta, tre­­ff­­­it 👉 http://3733444.com/H/7WeU 👈

    • Anonyymi

      Lhg

    • Anonyymi

      U­­u­­s­­i sek­sitea­tteri avautu­­­u Su­­ome­­en! Kutsu­mme kaikk­­­i­. Il­­mo­it­­tau­tum­ine­­n ry­hmäämm­­­e tä­äl­­­lä - http://4033444.com/H/1zErg 👈

    • Anonyymi

      10 vuotta vanhaa paskaa.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      U­­­u­s­­­i seksi­­tea­tteri ava­­­utu­u Suome­en! Ku­­­tsu­­­mme kai­kk­­­i­. Il­­­mo­­it­tau­tum­ine­­n ryhmä­ämm­e tä­äl­­­l­­­ä 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/D2p4R9

    • Anonyymi

      Kuulostaa hyvältä, ja kiihottavalle.

      Mä annoin tänään ekan kerran tulla..

      Ihan pikku pyllypallero vain, kun ei ollut psskhätä tai mitään.

      Oon 30v nainen

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 59 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1247
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      18
      1241
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1159
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1154
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1134
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1133
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1130
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1124
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1115
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1100
    Aihe