Dingon koko porukka SIVAREITA MYÖS ja monet muutkin

juha82friikki

muusikot on sivareita
ottakaamme näistä hienoista älyköistä mallia.
he on viisaita!!

mieluummin sivari kuin Armeijan käynyt!
Mut ite en oo käyny kumpaakaan koska henkisten ongelmien vuoksi en pystyny käymään kumpaakaan joten minähän olen ns radikaali haha.
Aina muutenkin suorapuheinen, suoraa kirjoitusta harrastava internetin maailmassa.

Hyvä Dingo ja Martti Syrjä/Eppu Normaali.
Hyvä Juice Leskinen, joka on myös sivarimiehiä.
Sekä Kauko Röyhkä, ikuinen vasuri aatteeltaan
Moni muusikko on myös Vasemmistolainen aatemaailmaltaan.

13

577

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oikeistosivari

Ei sivarin käymisen tarvitse liittyä vasemmistolaisuuteen,
      t: oikeistolainen sivari

• Niin vetelää......

Noista aloituksessa mainituista näkee heti että ovat sivareita.

• Fiksu kaveri

Täällä myös sivari ja vasemmistolainen. Fiksujen ihmisten valinnat.

• pasifistinen tappeli

Kaikki ne vanhan Dingon soittajat eivät olleet sivareita.

"Neumann toimi merimiehenä siihen asti kunnes lähti 17-vuotiaana suorittamaan varusmiespalvelusta Miinalaiva Keihässalmelle."

Moni muusikko ei omaa vasemmistolaista arvomaailma. Pikemminkin eräänlaisen vapaudenkaipuun, kapinallisuuden ja anarkistisen ajatusmaailman.

Moni muusikko jättää siksi armeijan tai sivarin käymättä koska se estää luomasta sitä musiikillista uraa vähintään sen puolivuotta ja 6kk-ajassa voi tapahtua paljon jos bändillä riittää keikkaa ym.

Ja mikä tärkeintä siitä armeijan/sivarin tai vankilassa istumisesta ei itse hyödy mitään. Siinä tuhlaa vain omaa aikaansa.

Anarkisti-soittaja, taiteilija.

• kasvisyöjä

Miten tuo viestisi liittyy sivariin???

• ei muuta

vasemmistolaiset ovat pellejä

• Vitun_Vässykät

Sivari= hyödytön ihaperse joka imee äidin tissiä.

• Lorena

Mun mieheni imee useammin mun tissiä kuin äitinsä, vaikka sivari onkin.

• Serona
        Lorena kirjoitti:

Mun mieheni imee useammin mun tissiä kuin äitinsä, vaikka sivari onkin.

Mun mieheni imee useammin mun kullia, kun äitinsä tissiä. Sivareita ollaan molemmat.

• juuri näin

Johan sanoin, kommunisti, viherpiipertäjä, mielenvikainen, jokin näistä osuu aina kun puhutaan sivareista.

• Hieno asia jos kommunistitkin lopulta on sivareita luonnoltaan/aatteeltaan.
        Se on KAUNISTA.
        Paljon haukutaan sit kommareita kuitenkin että julmia ihmistyyppejä.
        Miten he voi olla julmia kun eivät kannata sotaa?

• VerenPunainen
        juha82friikki kirjoitti:

Hieno asia jos kommunistitkin lopulta on sivareita luonnoltaan/aatteeltaan.
        Se on KAUNISTA.
        Paljon haukutaan sit kommareita kuitenkin että julmia ihmistyyppejä.
        Miten he voi olla julmia kun eivät kannata sotaa?

Tosikommunisti ei todellakaan ole mikään sivaripaska! Jo Toveri Mao sanoi: valta kasvaa kiväärin piipusta. Lahtarin sortoa vastaan ei taistella kukkasin.

Oikea kommunisti taistelee kuin aateveljet taistelivat Stalingradissa, Pitkällä marssilla, Koreassa ja Vietnamissa. Suomen fasistisen sortokoneiston tarjoama koulutus on välttämätön edellytys kumouksen onnistumiselle.

Riistäjä ahdistaa työväkeä päivittäin ympäri Eurooppaa, finanssikapitalismin kriisi kurittaa porvariluokan sijaan nimenomaan tavallista kansalaista. Toveri Marxin ennustama kurjistuminen on saavuttamassa lakipisteensä. Mutta samalla kansainvälinen työväen herääminen on nähtävissä.

Todellisen kommunismin tie on selvä! Vain luokkataistelun kautta voimme käydä voittoon! Kuolema riistäjälle! Kuolema pääoman hännystelijöille! Uuden vallankumouksen aaltojen pyyhkiessä yli maailman, yhtäkään loisimiseen syyllistynyttä ei tule armahtaa! Pasifismi on luokkapettureille ja aatteen vihollisille. Kerran työläisen kädet kaivoivat hautakammiot faaraoiden, vielä kaivamatta on hauta koko maailman riistäjien!

• 'Verenpunainen; Oletko tosissasi?
      Voi olla perääkin mitä väität.
      Toki aika pelottavaa tekstiä sinulta.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sinä näet

kun katsot peiliin?
      Ikävä
      123
      1732
    2. NO NIIN !!!

Totuus Ukrainan sodan todellisista ja oikeista juurisyistä alkaa nyt näköjään paljastua lopultakin. https://www.youtube
      NATO
      681
      1644
    3. Se helpottaisi oloa jos

Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin
      Ikävä
      88
      1467
    4. Palsta kysely..

Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott
      Sinkut
      165
      1343
    5. Sä et pääse yli, mä en pääse yli

Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V
      Ikävä
      123
      1298
    6. Trumpin hallinto hiljentää mediaa USA:ssa

Tuo paskahallinto on sananvapauden vihollinen, vaikka Vancen idiootilla oli otsaa syyttää eurooppalaisia sananvapauden p
      Maailman menoa
      322
      1294
    7. aivan mieletön ikävä

paha olo 😥🫣 kaipaan sua 😔💔
      Ikävä
      43
      1258
    8. Hirvittävä onnettomuus.

Voimia ja lohdutusta suuressa surussanne🙏🙏.
      Rovaniemi
      25
      1195
    9. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      67
      1155
    10. Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa

Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.
      Ikävä
      61
      1142
    Aihe