Mitkä ovat teillä naisten parhaimmat selitykset siihen miksi he pihtaavat?
Naisten parhaimmat selitykset olla antamatta seksiä
8
973
Vastaukset
- mies47vuotta
Ei vaan kiinnosta. Sitä se on sanonut jo 4,5 vuotta.
- Ei kättä
Ei mulla vaimo selitä eikä ole antamatta. Se suorastaan pyytää kun sillä haluttaa! Ei ole tarvinnu puutteessa runkata, vaikka joskus tulee pyydettyä ihan ite. Toimii!!!
- mies47vuotta
Tasan ei käy onnenlahjat. Onnea sulle, kateeksi käy.
- mullitkummoon
Mieshän se antaa eikä nainen.Älkää hitossa alistuko .
- s.s.s.s.s
Itse en osaa kieltäytyä poikkikselta, enkä haluakkaan kieltäytyä. Jos en anna niin sitten olen loukkaantunut jostain syystä ja sanon ihan vaan suoraan etten oo nyt sillä mielellä. Kerran ehkä sadasta kieltäydyn poikkikselle:D muille ei tietystikkään saa antaa.
- - - - - -
Tarkoitatko nyt syitä vai tekosyitä?
- onnetontajuu
Kuulemma aina huudan ja se vie halut mut voin kyl taata, että olen sen nalkutusta kuunnellu monasti viikon putkee ja sitte sanon et "oo nyt jo hiljaa välillä". Sinänsä tuolla merkitystä koska nalkutus vie halut, joten ei sitä pillua tule sanonko mitään tai en. Välillä käyn huorissa mut se ei vastaa oikeeta naista tunteines päivines.
- miksuliini2
Just viimmeviikolla sait älä viitti päätäsärkee.
VÄSYTTÄÄ ei huvita
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1622569Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482377Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1021072- 64901
- 65839
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274717Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18717Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85710Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait208701Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22658