Mitkä ovat teillä naisten parhaimmat selitykset siihen miksi he pihtaavat?
Vastaukset 8
- mies47vuotta
Ei vaan kiinnosta. Sitä se on sanonut jo 4,5 vuotta.
- Ei kättä
Ei mulla vaimo selitä eikä ole antamatta. Se suorastaan pyytää kun sillä haluttaa! Ei ole tarvinnu puutteessa runkata, vaikka joskus tulee pyydettyä ihan ite. Toimii!!!
- mies47vuotta
Tasan ei käy onnenlahjat. Onnea sulle, kateeksi käy.
- mullitkummoon
Mieshän se antaa eikä nainen.Älkää hitossa alistuko .
- s.s.s.s.s
Itse en osaa kieltäytyä poikkikselta, enkä haluakkaan kieltäytyä. Jos en anna niin sitten olen loukkaantunut jostain syystä ja sanon ihan vaan suoraan etten oo nyt sillä mielellä. Kerran ehkä sadasta kieltäydyn poikkikselle:D muille ei tietystikkään saa antaa.
- - - - - -
Tarkoitatko nyt syitä vai tekosyitä?
- onnetontajuu
Kuulemma aina huudan ja se vie halut mut voin kyl taata, että olen sen nalkutusta kuunnellu monasti viikon putkee ja sitte sanon et "oo nyt jo hiljaa välillä". Sinänsä tuolla merkitystä koska nalkutus vie halut, joten ei sitä pillua tule sanonko mitään tai en. Välillä käyn huorissa mut se ei vastaa oikeeta naista tunteines päivines.
- miksuliini2
Just viimmeviikolla sait älä viitti päätäsärkee.
VÄSYTTÄÄ ei huvita
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K11843- 44834
- 62768
En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o42753- 60750
- 51647
- 60597
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺49597- 67566
Suutuin lähinnä itselleni
Kun irl juttujen takia näyttää erittäin epätodennäköiseltä, että olisin millään tavoin toivottu henkilö sulle.28518- 109517
- 29495
SuMetKu konkursissa
Asiakastiedon sivulla oli, SuMetKu asetettu konkurssiin. Tulihan se seinä vastaan lopultakin suuruudenhulluudessa.18487- 44485
- 33477
- 40437
- 58431
- 17420
- 24419
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk33415