Mitkä ovat teillä naisten parhaimmat selitykset siihen miksi he pihtaavat?
Naisten parhaimmat selitykset olla antamatta seksiä
8
944
Vastaukset
- mies47vuotta
Ei vaan kiinnosta. Sitä se on sanonut jo 4,5 vuotta.
- Ei kättä
Ei mulla vaimo selitä eikä ole antamatta. Se suorastaan pyytää kun sillä haluttaa! Ei ole tarvinnu puutteessa runkata, vaikka joskus tulee pyydettyä ihan ite. Toimii!!!
- mies47vuotta
Tasan ei käy onnenlahjat. Onnea sulle, kateeksi käy.
- mullitkummoon
Mieshän se antaa eikä nainen.Älkää hitossa alistuko .
- s.s.s.s.s
Itse en osaa kieltäytyä poikkikselta, enkä haluakkaan kieltäytyä. Jos en anna niin sitten olen loukkaantunut jostain syystä ja sanon ihan vaan suoraan etten oo nyt sillä mielellä. Kerran ehkä sadasta kieltäydyn poikkikselle:D muille ei tietystikkään saa antaa.
- - - - - -
Tarkoitatko nyt syitä vai tekosyitä?
- onnetontajuu
Kuulemma aina huudan ja se vie halut mut voin kyl taata, että olen sen nalkutusta kuunnellu monasti viikon putkee ja sitte sanon et "oo nyt jo hiljaa välillä". Sinänsä tuolla merkitystä koska nalkutus vie halut, joten ei sitä pillua tule sanonko mitään tai en. Välillä käyn huorissa mut se ei vastaa oikeeta naista tunteines päivines.
- miksuliini2
Just viimmeviikolla sait älä viitti päätäsärkee.
VÄSYTTÄÄ ei huvita
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen Anna Koskela kaahasi 172 km/h
Kuvasi samalla myös videota, jonka sitten myöhemmin poisti. Jotenkin tuntuu persuilta lähtevän nyt kaikki lapasesta, va146258Onnea Riikka! Työttömyys aste on nyt täysi kymppi!
🎯 💪 Kiitoksia Riikalle ansiokkaasta työstä Suomen kansantalouden tuhoamisessa. V.Putin suljetun rajan tuolla puolen1645693Ratkaisujen tarjoamisen sijaan SDP on keskittynyt levittämään väärää tietoa
Kokoomuksen kansanedustaja Martin Paasi on turhautunut eduskunnassa käytävään salikeskusteluun. Hän kertoo, miksi. – Ko655103Miksi media ei ole tutkinut Li Anderssonin antifa-yhteyksiä
Antifa on väkivaltainen äärivasemmistolainen terrori-järjestö, joka USA:ssa on nyt kielletty. Andersson itse on äärivas904686Hyvällä tuurilla Suomen väkiluku nousee 7 miljoonaan
Vuoteen 2050 mennessä, mikäli onnistumme maahanmuuttopolitiikassa hyvin. Näin analysoi väestötieteen tohori Hiilamo. ht2264647Riikka jytkytti työttömyyden uuteen ennätykseen!
Erinomaista työtä jälleen kerran irvistelevältä saksiniekalta. ”Yhtä korkeaa työttömyysastetta ei löydy työvoimatutkimu1834557Juuri nyt! Parturi bongattu Sannan seurassa!
🌐 Breking News 📢 🗞️ 🆕 Kaksikko bongattu Suomen Helsingin Töölöstä. Kyllä. Sieltä samasta Töölöstä, josta kuppakin64539Keskisarja kiihotti persuja kansanryhmää vastaan
Rikoksen vakavuutta lisää se, että Keskisarja toimii eduskuntapuolueen puheenjohtajana, jonka puheilla on enemmän painoa654402Kolmepäiväinen työviikko on kulman takana
Zoomin toimitusjohtajan mukaan tekoäly alkaa olla monissa työtehtävissä niin tehokas, että ihmiset voivat pudottaa työpä153999Mercedes-Benzille riitti Suomen äärioikeistohallitus
Tästä jo pari vuotta sitten varoiteltiin, että kaikki ulkomaalaiset investoijat poistuvat fasistipersujen myötä tukemast423915