Oli pakko tulla kertoo..

en ole asus

Salkkareissa kun nuo hinttapulit nuolee niibn alkaa oksettamaan sen kattominen. kyllä perse on paskantamista varten eikä toisen kundin munaa. Suominunan keskimitta on 13.52 se on kiveen hakattu totus.

7

113

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihan hyvä että avaudut jonnekin... Oliko tämä "onko koolla väliä"-palsta mielestäsi paras mielenterveyden ongelmiesi selvittämiseen?

      Siis katsot salkkareita;) On siinä monella muullakin kaappihomolla kuolaamista nykyään, kun on ylilääkäri Kalle rivissä.

      Kiitos Asus kuitenkin tästä avautumisesta. Jospa se auttaa.

      • 43trfd

        Kyllä me (tai ainakin minä) voitaisiin asusta auttaa jos se vaan vastaanottaisi apua. Mutta taitaa hänen sairautensa olla vielä siinä vaiheessa, että kieltää itsekin henkiset ongelmansa.


      • Karita Alasmaa

        Ja taas asusta hokee tää yks hullu!!
        Ilmankos, kun itse kirjoittaaa ja vastaa itselleen, HOMO!


      • Karita Alasmaa kirjoitti:

        Ja taas asusta hokee tää yks hullu!!
        Ilmankos, kun itse kirjoittaaa ja vastaa itselleen, HOMO!

        Jos Asus aloittaa ketjun, onhan sille vastattava... Joskus kirjoittelen myös nikillä:, Karita Alasmaa, ja teinköhän niin nytkin?

        Kun kerran keksitään, niin aina epäillään, vai mitä mieltä olet tai olen?


    • percc .

      Viestistäs saa sen käsityksen kuin ne olisi salkkareissa vedellyt toisiaan perseeseenkin. Kaikki toisiaan pussailevat miehet eivät vetele toisiaan perseeseen muutenkaan. Vain n. 50 % homopareista harrastaa anaalia...ja mikä yllättävää, noin 50 % heteropareista harrastaa myös anaalia...eivätkä siis mitään perusanaalia :D

      • Ihan vihoviimeisten tutkimusten mukaan, kaikki toisiaan perseeseen vetelevät, eivät pussaa...
        Kyseessä on 0.5% osuus miehistä ja naisten osuus on siitä vielä jonkin verran pienempi.


    • Supisteleva perse

      No tulihan se totuus sieltä..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Olen mennyt jotenkin lukkoon sen jälkeen

      kun meillä meni miten meni. En vain pääse sinusta yli. Jäi niin monta kysymystä, ja sen lisäksi olet tullut niin tärkeäk
      Ikävä
      138
      2204
    2. Kerro jotakin mukavaa kaivatustasi?

      Sana on vapaa 💬
      Ikävä
      110
      1616
    3. Miten paljon sä

      Haluat häntä? Onko joku osa mikä jäi eniten mieleen?
      Ikävä
      56
      1391
    4. Taas yksi persuämmä sekosi

      Kun lapsilla oli korona-aikana kirkossa hengityssuojaiet käytössä. Persuämmä piti asiaa lasten pahoinpitelynä. https://
      Maailman menoa
      242
      1157
    5. Finlayson Tom of Finland tuotteineen ajautumassa konkurssiin

      Takavuosina kotimainen lakana- ja pyyhevalmistaja Finlayson teki jättimäisiä voittoja, myymällä alastomien gay-miesten k
      Maailman menoa
      59
      998
    6. Mitä sä haluaisit

      Hänestä tai siitä jota kaipaat
      Ikävä
      79
      948
    7. Olisin vain halunnut

      Sinun kanssa mennä naimisiin. Rakastan sinua jo nyt. Olet ihaninta maailmassa. Ja bonuksena päälle saisin sinun upean su
      Ikävä
      29
      799
    8. Kauanko vielä aiot

      odottaa ja haaveilla kaivattuasi?
      Ikävä
      46
      797
    9. Kylmätotuus takiainen

      "Siirrän tänne Kylmiksen uudet hajatelmat. "Anonyymi 2024-10-27 14:42:53 60 plus palstalla en nähnyt nimimerkkiä Lesk
      80 plus
      98
      783
    10. En oikein tiedä

      onko sinua olemassakaan mies…
      Ikävä
      60
      776
    Aihe