itsetyydytys

"mummo"

Se on synti niin sinulle, niinkuin kaikille Kristukseen uskoville. Älä hurskastele ollenkaan. Ja tidätkö alkaa tuntua sille, että ilet ihan pihalla juutuinesi. Kun et osaa edes kymmentä käskyä, ja meitä mormoneja mollit olan takaa. Elä itse Jaana ensin niin eettä elämäsi kelpaa malliksi muillekkin kirkkosi jäsenille. Siksi vain kun kärkkäästi muita mollit.

6

337

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jaana

Miksi mummo ei tyydyttänyt itseään alemmassa avauksessa?
      Itsetyydytystähän on monenlaista...heh!

Esimerkkejähän me kaikki olemme toisillemme, vastuu on aina meillä kaikilla.

Ei siihen tarvitse tyrkyttäytyä "esimerkiksi "kenenkään.

Mutta itsetyydytystä en vain suostu synnniksi mieltämään.Mutta meillähän on eri Jumala ja Jeesuskin ?

Kukahan se sairas lie: pöntössä elävä valkoinen kalkkishauta vai elävä ja virheitä tekevä syntinen.

Ei oleketään jokaolisi synnitön. Ei edes mummo jonkamieleen ei olisi juolahtanutkaan

itsetyydytys.Kaikella kunnioituksellaluonnollisia tarpeita kohtaan.

• herätys

Viittasit Kymmeneen käskyyn. Saanen korjata että Kymmenissä käskyissä ei ole kielletty itsetyydytystä. Ihan tiedoksi vain sinullekin, jos et satu Kymmeniä käskyjä tuntemaan.

Jos syntejä aletaan hakemaan, niin entä moniavioisuus, eli hengellistetty huoruus?

Paavali kehoitti kaikkia uskovia velijä olemaan "Yhden naisen miehiä". Myös itse Mormonin kirjassa tuomitaan moniavioisuus. Silti sitä kehtaavat eräät puolustaa.

Niinpä..

• snulle epälijä

Tunnen käskyt ja olen lukenut ja tehnyt seminaari ja instituutit, saekä vahasta että uudesta testamentistä. Ja varmaan tiedät myös muut kirjat joita luemme.
        Ja kyllä kaikki himo, joka tyydyttää halujamme ilman avioliitoa on synti.
        Sen tiedän varmasti. Enkä aio edes kiistellä kanssanne siitä. Ajatelkaa niin tai näin, minulle se on juuri niin..

• mummo

jos oot lukenut alempia viestejä esim. Profeetta Joseph Smithisitä, niin siellä on minu eli mummon tekstiä. Miksi matkit ja laitat vain lainausmerkit?
      Seiso jollain omalla nimimerkilläsi sanojen takana. Ei se mummo ole niin ihmeellinen nimimerkki ettet voisi omempaasi keksiä!!!!

• minä miksi

Ei se ollut sinulle, vaan jaanalle vitsiksi kun erääsä viestissään väitti mummon tyydyttävän, itseään vastasin hänelle.
        joten ole mummo vaan . Minulta se ei vielä onnistu....

• jaana
        minä miksi kirjoitti:

Ei se ollut sinulle, vaan jaanalle vitsiksi kun erääsä viestissään väitti mummon tyydyttävän, itseään vastasin hänelle.
        joten ole mummo vaan . Minulta se ei vielä onnistu....

että itsetyydytystä on momenlaista!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      340
      6355
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      48
      3796
    3. Olisitko tältä

seisomalta valmis seksuaaliseen kanssakäymiseen hänen kanssaan?
      Ikävä
      81
      953
    4. Yllätä mut ja laita viestiä

Whatsapissa. Uskallatko vielä?
      Ikävä
      52
      870
    5. Huomasin kyllä

Mitä tästä pitäisi ajatella?
      Ikävä
      56
      826
    6. Miellyttääkö eniten

Kaivattusi persoona vai ulkonäkö?
      Ikävä
      41
      820
    7. Haluatko sitten

Rakastella miten paljon?
      Ikävä
      68
      800
    8. Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista

Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v
      Ruoanlaitto
      8
      793
    9. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      135
      792
    10. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      14
      711
    Aihe