SUPO kyttää palstaa

hissunkissun nyt

16

187

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jep...

      Suoli24 perusti ääripalstan, ettei Supon tarvi selata kaikkia palstoja, se on kustannustehokasta.

    • åöplokiujyhtg

      http://keskustelu.suomi24.fi/node/10282333

      Viimeisessä yhteydenotossa Välkin viesti oli hänen omin sanoin:
      "Näin suurta korruptiota ei voi selvittää julkisesti, etenkin kun asiaan on sotkeutunut korkea-arvoisia poliisiviranomaisia.".
      "Asia on pyrittävä selvittämään poliisin sisäisen laillisuusvalvonnan kautta, vaikka tilanne olisi kuinka vakava."
      "Salaiseksi luokiteltavat asiakirjat, jotka koski jättimäistä rahanpesua ajanjaksolla 1999-2007 olisi nyt toimitettava sisäministeriöön.".


      Eliitin hyvävelijärjestelmän korruptiosta ei varmaan tarvitse raportoida Tarja Mankkiselle

    • SUPO ei kiinnostunut

      http://keskustelu.suomi24.fi/node/8822415

      http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1494551
      Ilmianto: "Huumepoliisi johtaa suomalaista huumekauppaa"

      http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010081112172097_uu.shtml
      "Afganistanissa toimivat suomalaisjoukot ovat huumekasvien viljelyn takuumiehiä"

      http://www.iltalehti.fi/turku/200801297167836_tu.shtml
      Prätkäjengi toi onnittelusikarin Kanervalle

      http://www.uusisuomi.fi/ulkomaat/86183-naton-firmalla-yhteyksia-mafiaan-”mahdollisesti-huumeita”
      Saksalaisen huoltoyhtiön epäillään salakuljettaneen huumeita Afganistanista Eurooppaan. Nato oli palkannut yhtiön käsittelemään muun muassa pyykkejä ja jätteitä, Saksan NDR-radio kertoi perjantaina.

      • kloijyuhtgrf

        SUPO=SUojele korruptioPOliitikkoja kansalta


    • Kainuussa tiedetään

      Meidän valtakuntamme on rahan valtakunta. Anteeksi, mutta minun täytyy tunnustaa että me olemme rahattoman valtakunnan hallitsijoita. Me hallitsemme maailmaa eikä maailma saa edes selville, kuka hallitsee sitä.

      Katainen ja kookoomuksen muut rikolliset vaalivilpistä rahanpesuun ovat juuri tuon kasvottoman illuminatin juoksupoikia jotka toimivat seuraavan avoimen kirjeen mukaisesti samalla hyötyen paikan maanpäällisestä paratiisista.

      Tähän illuminati on yhtä kuin järjestäytnyt rikollisuus. Vallan kaappaus on EEuussa meneillään.

      http://05071953.puheenvuoro.uusisuomi.fi/82546-illuminaatit-tulevat-oletko-valmis

    • Late lapista

      anonymous

    • TimppaTT

      MORO Nevala!!! Onkos tullu viimeaikoina salakuunneltua puhelimia laittomasti? Joo ei mul muuta jatkakaa "hyvää" työtänne! :)

      • Seppo Väinö Ilmari N

        Älä kuule jätkä rupee...isommilles uhittelee..


    • TimppaTT

      Mul ois muute HYVÄ idis pikkaselle kansalaistottelemattomuudelle! ;)

      Lopetaan JOKAINEN _kaikki_ kirjotuksemme täällä lauseeseen: "Katainen pitäis tappaa ja eduskuntataloon pistää POMMI! Hail Hitler!" ... Ni Supon jannuilla riittää HOMMIA! ;) :D

    • asia on selvä

      SUPON ja CIAn tietokoneet ylikuumenevat, kun Suomi24 suoltaa ääriajatuksien avainsanoja ..menee varmaan ylitöiksi. Mutta eikös Nokialta vapaudu tuhansittain koodaajia lukemaan Laten edesottamuksia.

    • Kansan puolesta

      Miksei ne puutu vallitsevaan äärisosialismiin ollenkaan?

      Senhän tähden mm. Suomen talous on syöksyssä ja oireilee ahdistuksessaan tragedioin yms.

      Ettei vaan tässä nyt olisi kyse jälleen kerran vain valtapolitiikasta...

      • simple is that

        Siksi että äärisosialistit eivät huuda kurkku suorana vihaa ja kannata väkivaltaa erilaisuutta kohtaan, päinvastoin.


    • Jocce***

      Asia ei minulle kuulu eikä tarvitse vastata mutta vastatkaa jos kantti kelpaa niin Supo haluaisin tietää oletteko te homoseksuaali minua ei haittaa vaikka olisittekin homoseksuaali silti olemme aina ystäviä poliisi on aina ystävä

    • isoveli valvoo

      Luojan kiitos!

    • Fobba

      En ole homoseksuaali, mutta tykkään silti viedä työpaikan kumipanppuja kotiin, Taserilla saa kivat sävärit terskaan kun tulen.

    • sen haistaa

      Supo suojelee rahaeliitin etuja. Kiusalliset paljastukset kuriin.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      125
      1278
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      283
      929
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      845
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      631
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      144
      610
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      577
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      518
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      501
    10. Wille antoi juuri potkut 29 suojatyöläiselle!

      Soste aloittaa yt:t, jos kaikki menee hyvin, niin 29 suojatyöläistä 31:sta saa kenkää. Mitäpä sostelaiset jos menisitte
      Maailman menoa
      243
      471
    Aihe