Olen 25-vuotias nuori nainen Helsingistä, joka hakee ensi keväänä Helsingin lääketieteelliseen tiedekuntaan. Takana minulla on yksi luonnontieteen tutkinto, ja tällä hetkellä panostan täysillä lukemiseen. Erityisesti fysiikka tuottaa minulle hankaluuksia, mutta kemia ja biologia ovat minulle melko vahvoja aineita.
Etsin kirjeenvaihtokaveri liittyen lukuprosessiin. Olisi mukava vaihtaa kuulumisia ja stempata toista lukemaan. Lisäksi voisimme esittää toisillemme ongelmakohtia, joihin olemme lukuprosessin aikana törmänneet ja selvittää niitä yhdessä.
Olit sitten mies tai nainen, niin laita sähköpostia [email protected]
Lukukaveria kirjeenvaihto muodossa
....................
2
207
Vastaukset
- lääkisopiskelija
Ootko söpö?
- ...................
Ennemmin kaunis kuin söpö, mutta ulkonäöstä ei ole hyötyä pääsykokeessa (ainakaan vielä).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4018731Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1683101- 171534
- 741066
- 761048
- 271005
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta63968- 55943
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss73904- 65890