Älkää lukeko, jos ette halua tietää.
Olen katsonut jaksot ainakin kertaallee, jos en kaksikin kertaa, joten nyt en viitsi enää katsoa, muistan kyllä jotakin.
Joten, joko Rowanin vaimo on raskaana, jos on, joko on todettu sairaus johon kuolee? Satuin äsken katsomaan kun otti jotain pillereitä.
Mahdollinen juonipaljastus
jotain muistan
4
435
Vastaukset
- katenick
Kate on raskaana ja sairautta (leukemiaa) ei ole vielä todettu. Pillerit olivat ns. raskaustesti.
- raavas herra
Siltä tulee verta ensin nenästä hiukkasen mutta onhan se helppo arvata mitä sitten tapahtuu.
- JKPOIUYUIOPOIUIOIUIO
NIINKÖ
- sarjan tosi fani
sydämen asialla lienee paras sarja kautta aikojen,pitää katsoa joka jakso,jos ei työn tai jonkun muun takia pysty katsomaan sitä ajallaan niin katson areenasta.ei se mitään vaikka sarja on näkynyt 3-4 kertaa,aina sen katson ,joka jakson,on se niin hyvä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503874
- 1053425
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342811Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262478- 201879
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51829- 1851766
- 291578
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3871468Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91248