Eräs kysymys tälle älykkäälle kookoon kannattajalle joka huuteli katsomossa sapkolle että "HYVÄ HPK" niin minkäs värisiä te itse olette? Ja olisiko meidän pitänyt huutaa teille hyvä NHL!!?? Tai muita kansalaisuuksia?? Minusta on hienoa että omia kannatetaan mutta muiden pilkkaaminen on noloa todella noloa!!
Sapko - kookoo ottelu 27.10.2012
5
138
Vastaukset
Siis onko kyseessä se Sapko jonka kotipeleissä kuuluttaja kehottaa katsojia taputtamaan, "nyt käsiä yhteen", jne. Jos kysymyksessä on se Sapko, niin kyllä sellaisen kotiyleisön edustajana pitäisi turpani kiinni muiden joukkueiden fanien kannustamisista.
- eräs herra
Hyväksyn todella sen että omia kannatetaan, jos muuten ei yleisö tajua että pitäisi kannattaa niin kiitos rohkealle ja viisaalle kuuluttajalle siitä että rohkaisee yleisö!
En kiellä että savonlinnassa olisi tuo kannatus vauhdissa ja harmittelen sitä. Mutta minkäs mahtaa kun myö savolaiset ollaan hieman ujoja.
Sitä paitsi mikäs minä olen turpani pitämään kiinni kun eihän minulla ole sallaista. Eikö sinulle KKtig ole opetettu jo lapsena että hevosella on turpa ja ihmisellä suu ;)!!
HUOM!! Minusta on todella hienoa että omia kannatetaan! Ja ne kannattaa ketkä haluaa ja ne ei jotka eivät halua!! Ja voin myöntää että täällä savossa päin se on hyvin huonolla tasolla. Mutta taisi ensimmäinen viestini osua ja UPOTA SINUUN!! :D - Sir Hugh Beaver
Yhteydenottopyyntö
Kertomanne mukaan olette nähneet älykkään KooKoon kannattajan. Ihmiskunnan tunnettu historia ei tunne yhtään kuvaamanne kaltaista ihmistä. Pyydämme Teitä ystävällisesti ottamaan yhteyttä voidaksemme dokumentoida tapahtuman. Kuvailemanne henkilö tulee pääsemään ennätysrekisteriin.
Terveisin
Records Management Team
Guinness World Records Limited
17 Hanover Square
London W1S 1HU
United Kingdom
http://www.guinnessworldrecords.com/ - Hirttomies
Älykäs kookoon kannattaja? Ne on kyllä t-o-d-e-l-l-a harvassa kun jopa tunnettu kouvolalainen kahjo kirjoittaa jatkiksella seuraavaa:
"Välillä kyllä mietin, että Kouvolassa on pakko asua Suomen tyhmimmät ihmiset."- hirttomies
Anteeksi off-topic mutta ei ne siellä Kouvolassa kyllä mitään järjenjättiläisiä ole:
Kouvolalaiset kisaavat Suomen surkeimman kuskin tittelistä
http://www.kouvolansanomat.fi/Online/2013/01/08/Kouvolalaiset kisaavat Suomen surkeimman kuskin tittelistä/2013214988554/4
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4911385
- 827699
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon555734- 765695
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella784892Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334243- 483096
- 363054
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412555- 402470