Sapko - kookoo ottelu 27.10.2012

eräs herra

Eräs kysymys tälle älykkäälle kookoon kannattajalle joka huuteli katsomossa sapkolle että "HYVÄ HPK" niin minkäs värisiä te itse olette? Ja olisiko meidän pitänyt huutaa teille hyvä NHL!!?? Tai muita kansalaisuuksia?? Minusta on hienoa että omia kannatetaan mutta muiden pilkkaaminen on noloa todella noloa!!

5

138

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siis onko kyseessä se Sapko jonka kotipeleissä kuuluttaja kehottaa katsojia taputtamaan, "nyt käsiä yhteen", jne. Jos kysymyksessä on se Sapko, niin kyllä sellaisen kotiyleisön edustajana pitäisi turpani kiinni muiden joukkueiden fanien kannustamisista.

• eräs herra

Hyväksyn todella sen että omia kannatetaan, jos muuten ei yleisö tajua että pitäisi kannattaa niin kiitos rohkealle ja viisaalle kuuluttajalle siitä että rohkaisee yleisö!
      En kiellä että savonlinnassa olisi tuo kannatus vauhdissa ja harmittelen sitä. Mutta minkäs mahtaa kun myö savolaiset ollaan hieman ujoja.

Sitä paitsi mikäs minä olen turpani pitämään kiinni kun eihän minulla ole sallaista. Eikö sinulle KKtig ole opetettu jo lapsena että hevosella on turpa ja ihmisellä suu ;)!!
      HUOM!! Minusta on todella hienoa että omia kannatetaan! Ja ne kannattaa ketkä haluaa ja ne ei jotka eivät halua!! Ja voin myöntää että täällä savossa päin se on hyvin huonolla tasolla. Mutta taisi ensimmäinen viestini osua ja UPOTA SINUUN!! :D

• Sir Hugh Beaver

Yhteydenottopyyntö

Kertomanne mukaan olette nähneet älykkään KooKoon kannattajan. Ihmiskunnan tunnettu historia ei tunne yhtään kuvaamanne kaltaista ihmistä. Pyydämme Teitä ystävällisesti ottamaan yhteyttä voidaksemme dokumentoida tapahtuman. Kuvailemanne henkilö tulee pääsemään ennätysrekisteriin.

Terveisin
      Records Management Team

Guinness World Records Limited
      17 Hanover Square
      London W1S 1HU
      United Kingdom

http://www.guinnessworldrecords.com/

• Hirttomies

Älykäs kookoon kannattaja? Ne on kyllä t-o-d-e-l-l-a harvassa kun jopa tunnettu kouvolalainen kahjo kirjoittaa jatkiksella seuraavaa:

"Välillä kyllä mietin, että Kouvolassa on pakko asua Suomen tyhmimmät ihmiset."

• hirttomies

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      49
      11385
    2. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      82
      7699
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      55
      5734
    4. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      76
      5695
    5. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      78
      4892
    6. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      33
      4243
    7. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      48
      3096
    8. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      36
      3054
    9. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      41
      2555
    10. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      40
      2470
    Aihe