Minä olen ymmälläni! Ostin vuosi sitten omakotitalon ja otin lainaa Säästöpankista koko asunnon hinnan, joka on tuloihini suhteutettuna melko suuri, mutta olen pystynyt hoitamaan lainan hyvin ja ajallaan, kuten muutkin laskut. Olin asiakkaana K-Raudassa ja ostin paljon remontti tarvikkeita, myyjä ehdotti ryhtymistä kanta-asiakkaaksi ja tilin avaamista, koska silloin saisi alennustakin. Kun myyjä naputteli tietoni koneelle, tuli vastaus, ettei minulle tiliä myönnetä! Tilanne oli vähän nolo, koska tiedän hoitaneeni kaiiik maksut ajallaan ja luottotiedoissani ei ole merkintöjä. Tänään yritin tilata lumilinkoa jonka hinta oli 1500,00 € olisin ottanut maksun laskulla, mutta tietoni näppäiltyäni tuli ilmoitus, ettei laskutusta hyväksytä. Luottokortilla sain kyllä lingon maksettua ja tilattua. Minua rupesi todella hatuttamaan ja päätin tilata omat luottotietoni, koska oletin niissä olevan jotain väärin, tilaus maksoi jotain 14€ ja vähän päälle. Luottotiedoissani ei ole mitään merkintöjä, siinä oli monta eri kohtaa ja kaikissa oli merkintöjen kohdalla 0. Ja selvisi sitten sekin, että olen oikeustoimikelpoinen. Nyt siis ihmettelen minkä rekisterin tai tietojen pohjalta en saa ostaa laskulla tai minulle ei voi myöntää luottoa?
Miksi en voi maksaa laskulla tai luotolla?
2
3439
Vastaukset
- ELÄKÖÖN TIET.TEKN-
Hei !
Voisiko olla niin.. että jostain maksamastasi laskusta onkin jäänyt kertyneitä todella pieniä korko-osuuksia maksamatta ja täysin tietämättäsi.
Itselleni näet oli käymässä niin mutta se selvisi aivan vahingossa minulle kun vartavasten kysyin laskuttavalta yhtiöltä mikä on päivitetty velka-saldoni kyseisestä "velasta" .
siellä olikin koneella 5,4 euroa vielä MAKSAMATONTA korkoa jäänyt maksamatta.
Velkojalta tuota tietoa ei automaattisesti olisi mitenkään tullut vaan se olisi jäänyt kasvamaan korkoa korolle maailman tappiin. SIIS EN OLLUT KOKONAAN MAKSANUT VELKAANI pois. - Tuohtunut87
K-raudoissa tapahtuu paljon virheitä rakentajatilien laskutuksen suhteen. Itselleni on tapahtunut sellaista että sattumoisin joku samanlaisen nimen omaava oli noutaut K-raudasta tavaraa itselleen ja laskut tuli minulle. Oli muuten todella työlästä saada kiistettyä laskut, vaikka omasin alibin. En ollut ollut edes paikkakunnalla tavaran noudon ajankohtana. K-raudan vähä-älyiset myyjät yrittivät kaikkensa, jotta olisivat saaneet minusta laskulle maksajan. Ehkä en vaan muista että olen asioinut heillä ja noutanut parin sadan euron tavaran. Ehkä joku muu meidän perheestä on noutanut tavaraa minun rakentajatilille. Ehkä, ehkä ja ehkä.
Todellinen tilanne oli se että K-raudan seniili ja aina pahalle haiseva myyjä oli jakanut kaupasta tavaraa ulos varmistamatta yhteystietoja. Sattumoisin itse olin hankkinut samanlaisen tavaran jonka hintaa minulta K-rauta yritti karhuta. Itse olin tilannut omani Saksasta. Lakkautin rakentajatilini K-raudassa tähän perusteettomaan laskutusyritykseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 417054
- 323958
- 473391
- 402959
- 172736
- 372238
- 162206
- 412173
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472127- 402078