Edellisen JYPin pelin, jonka JYP hävisi, Kaj Kunnas möläytti suorassa lähetyksessä YLEn puheradiossa, että ajatella, Jokerit johtaa sarjaa! Jokerit oli pelannut kaksi peliä vähemmän kuin JYP ja joukkueiden ero oli neljä pistettä Jypin eduksi. En oikein kuitenkaan ymmärrä, mistä Kaj Kunnas oivalsi noin, että Jokerit johtaa sarjaa! No onneksi selostajakaveri Juha Lind toppuutteli jo innostunutta kollegaansa, että vaikka Jokereilla on pari peliä vähemmän ja neljä pistettä jäljessä, niin mennäkseen johtoon Jokereiden on kuitenkin saatava nuo pisteet noista otteluista, ilman sitä johtoon ei mennä! Tänäänkin jäi kolme pistettä kaukaiseksi haaveeksi, kun tuloksena oli vain yksi piste!
Kaj Kunnas möläytti hölmösti
Typeryyttä linjoilla
4270
0Äänestä
Muut lukivat myös
Luetuimmat keskustelut
- Älä unohda minuaNainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit siihen mahdollisuuden. Olen pettynyt itseeni, ja se kyllä närästää. Naiselle Mieheltä
- Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.Mitä mieltä olette asiasta?
- Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.html Pääsin 67 vuotiaana eläkkeelle viime syksynä. Tarkoittaakohan tämä, että joudun palaamaan takai…
- Moi kulta😍Eikös se ollut marraskuuta kun se meidän "flirttailu" alkoi silloin vuosia sitten? tarkoitan lähinnä niitä pitkiä katseita 🤩☺️ Kohta on siis maata mullistavien katseiden vuosipäivä 😘🤭
- Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteenRiikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…
- Nyt on nytTurha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausliikkeetkin voi tehdä jos niihin tuntee tarvetta. Paluu tulevaisuuteenkin voi olla mahdollinen jos v…
- Kadutko mies?Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.
- Kyllä mulla oli tunteita sua kohtaan,mutta voit syyttää ainoastaan itseäsi, että en tehnyt mitään asian eteen. Se on ihan turhaa sinun miettiä, että miksi.
- Onko tällainen kuvio teistä okOnko tällainen kuvio teidän mielestänne ihan normaali ja hyväksyttävä? Nainen seurustelee miehen kanssa, mutta pitää samaan aikaan läheistä yhteyttä toiseen mieheen kertomatta tälle toiselle, että on parisuhteessa. Tämä…
- Niin haluaisin sut nähdä ja jutella!🙂
- Nyt kun kaikki on ohiToivon, että sulla menee hyvin ja pystyisin sinut kokonaan unohtamaan. Joskus on vaikeita hetkiä ja olen tosi pahoillani, miten sinua loukkasin ja loukkaan yhä. Se täytyy saada loppumaan.
- Pussaisitko mihinKohtaan?
- Tunnut niinKaukaiselta jo.
- Hyvää huomentaEräälle Naiselle ❤️🩹
- Empaattiset ihmisetOnko empaattiset ihmiset, etenkin naiset antavaisempia, kun ns. tavikset? Kaverin puolesta kysyn Oisko niinku mahkui?
- Jos haluat viestin...Olen vielä tämän illan palstalla. Laita halutessasi vinkki, sinä komea keski-ikäinen mies 😗
- TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…
- Tikusta asiaaMistä ihmeestä minä keksin sulle edes jotensakin järkevää asiaa parn lauseen verran... anna joku idea että kehtaan lähestyä. -töistä tuttu mies
- Et nosta minua ylösOk ei se mitään. Vajoan syvempiin vesiin💔
- Tuntuu kuin olisin vaimosiSe on erikoista se.
Vastaukset 4
Vanhimmat
Niin ja jokuhan vois myös sanoa: "Kaj Kunnas on urheilutoimittaja" kun kuuntelee jääkiekkokierrosta YLE Puheelta. Mutta siitä hänellä on vielä pitkä matka urheilutoimittajaksi, höpisköön vaan turhaakin turhempaa löpinää jääkiekon parissa. Itse pelistä hän ei ymmärrä mitään.
No niin, nyt on menty kolme kierrosta tuosta Kaj Kunnaksen radiossa ääneen lausumasta hölmöydestä. Ei johtanut Jokerit silloin eikä muuten johda vieläkään. Päin vastoin suuntana on ollut alamäki. Hyvä kun Jokerit mahtuu vielä 6 parhaan joukkoon! Jos NHL-pelaajat saavat pelata koko kauden, en usko Jokerien kuitenkaan valuvan niin alas, että lähtö olisi edessä. Mutta totuus on kuitenkin karua kieltä, Jokerit ei johda, ei vaikka Kunnas seisoisi päällään!
Aatelkaa, JYP johtaa sarjaa taas! No näinhän Kaj Kunnas sanoi suorassa Radio Puheen lähetyksessä viikkoja sitten tapahtuneen JYP' in häviön jälkeen. No nyt voisi sanoa, että JYP johtaa taas sarjaa!
No ihan niin typerä ei kuitenkaan kannata olla kuin Kaj Kunnas oli. Vaikka JYP' illä on kaksi ottelua vähemmän pelattuna kuin Jokereilla ja eroa ei ole kuin neljä pistettä! No minä tiedän ja toivottavasti myös JYP-lauma tietää, että pisteitä ei tule rästiotteluista! Ne on otettava! Mitään ei saa ilmaiseksi! Mutta uskon kyllä JYP-sakin ottavan tuon huomioon ja sen mukaan taas johtopaikka on lujasti omissa käsissä!
Möläytti joo mut kokonaiskuvassa Kaj Kunnas on tarvittaessa hyvä yhteiskunnallinen puhuja urheiluasioissa, eli siis toisessa päässä on se ajattelijatyyppi mut toinen osa Kunnaksessa on sellaista möläyttelijää ja vähemmän fiksua mut koko tyyppihän on vähän hullu positiivisella tavalla kuten esimerkkinä se Cheerleader tempaus hahahaha