Rakas vaimoni

Missä olet?

..Kohtaanko Sinua koskaan.. Kuinka paljon Rakkautta pitää haluta että sen saisi vihdoin viimein sydämessään kokea,ja ihollaan tuntea..?
Tämä tyhjyys rikkoo minut ,särkee sydämeni ..
Ehkä on totta ,että nähdäkseen Valon pitää käydä todella _pohjalla_ ......

11

1978

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaimo

ollut olen, nyt yksin taivaltani polen.Niinhän sitä usein miettii miksi se oikea ei kohdalle osu eli vastarakkaus miksi se on niin vaikeaa?

• Missä olet?

..minulle rakastaminen ei olisi kovinkaan vaikeaa.. ,kun vain olis joku jolle sen kaiken antaa.......
        Kunpa ihmiset vain uskois enemmän Rakkauteen ,niin maailma muuttuis taas kauniiksi paikaksi niin monelle... : \

• vaimo
        Missä olet? kirjoitti:

..minulle rakastaminen ei olisi kovinkaan vaikeaa.. ,kun vain olis joku jolle sen kaiken antaa.......
        Kunpa ihmiset vain uskois enemmän Rakkauteen ,niin maailma muuttuis taas kauniiksi paikaksi niin monelle... : \

ja toinenkin, mutta kun se on niin kummallista ettei yksiin synkkaa vaikka haluaisikin? Elämä on niin omituinen, kohtaloni missä lienetkin?

• täällä
        Missä olet? kirjoitti:

on niin vaikeaa löytää sitä ketä rakastaa - miten huomaa, milloin kohtaa - että kokea sais onnen, rakkauden - palaisi usko ja toivo kun vierelle saisi sen, itselleen tärkeän henkilön.......

• täällä

Odottanut olen, Sinua - Rakastanut jo valmiiksi mielessäni jos sattuisit tulemaan vastaani - jos tuntisimme sen, rakkauden, sydämissämme, ihollamme - sydämemme eheytyisivät - tyhjyys katoaisi - tahtoisin nähdä, kokea sen, rakkauden palon, valon, voiman rakkauden.......

• Vaimosi

Oon meinaan oottanu bussipysäkillä jo 3 kuukautta että millos tuut hakee mut ja mun matkaromppeet.

• Missä olet?

..maailmaa_ Ja samaa unta nään_
        Kuin hullu huudan rakkauteni perään_´´

Mistähän sinut mahtaisin löytää..? ..Vaimo Rakas?.. .)

• täällä
        Missä olet? kirjoitti:

Näin kesäaikana... jos saisin kanssas tanssia ees hetken verran, lavalle mennä voisin, sieltä minut löytää voisit. Tai meilillä muistaa. Maailmaa katsellessamme voimme sanoa... tää on sun maa - tässä mielessä voisihan sitä tavata muuallakin. Missä kaukana mahdat itse olla?

• täällä
        Missä olet? kirjoitti:

jos saisin kanssas tanssia ees hetken verran, lavalle mennä voisin, sieltä minut löytää voisit. Tai meilillä muistaa. Missä kaukana mahdat itse olla?

• Missä olet?
        täällä kirjoitti:

jos saisin kanssas tanssia ees hetken verran, lavalle mennä voisin, sieltä minut löytää voisit. Tai meilillä muistaa. Missä kaukana mahdat itse olla?

.."tanssahtelulavalla" ei o tullut käytyy.. Olisin siellä ku orpo piru Kalajoen markkinoilla.. hrmph )
        ..Mut meilillä voisin kyl "muistuttaa"..

hmmm...Pirkanmaan poikiihan minä... Sinä?..

• täällä
        Missä olet? kirjoitti:

.."tanssahtelulavalla" ei o tullut käytyy.. Olisin siellä ku orpo piru Kalajoen markkinoilla.. hrmph )
        ..Mut meilillä voisin kyl "muistuttaa"..

hmmm...Pirkanmaan poikiihan minä... Sinä?..

hyvästi sanottu, aivan naurattaa...
        Eihän se ainoa autuaaksi tekevä paikka ole, tosiaankaan. Siellä vaan näkee porukkaa jos yksin on.
        Pohjanmaan tyttelöitä minä olen.

Jos vielä haluat "muistuttaa" ittestäsi niin meilini on [email protected]

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      295
      5971
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      46
      3504
    3. Sofia Virta: bänet!

Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.
      Maailman menoa
      146
      2710
    4. "Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"

"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää
      Maailman menoa
      224
      2141
    5. Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan

(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol
      Maailman menoa
      95
      1686
    6. Otan vielä joskus yhteyttä

Ja jos et vastaa, niin tulen sinne. Pakko puhua.
      Ikävä
      65
      1097
    7. Niin että miten

Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua
      Ikävä
      77
      1001
    8. Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet

Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni
      Sinkut
      134
      905
    9. Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun

Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan
      Suomalaiset julkkikset
      9
      885
    10. Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa

Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui
      Tv-sarjat
      11
      854
    Aihe