Rasismi
15
134
Vastaukset
- spällymälöö
Minähän jo viimeksi sanoin että ilman pääsykoetta kiintiön kautta. Jos opiskelee 22 vuotta ja reputtaa saman tentin 17 kertaa, ihonväristäkö se johtuu? Vai olisiko sittenkin oppimiskyvyssä jotain?
Politiikasta on kyse, ei rasismista.- äölkiuy
On sekin outoa jos lukee lääkäriksi yhteiskunnallisen aseman takia .
Ei potilaat saa olla kenenkään asemaa varten.
Ja se, että vaatii oikeuksia muilta ihmisiltä.
Yhteiskuntaa on rakennettu sairailla perusteilla.
Varsinkin kun sen ajattelee alkuperäisestä yhteiskuntamallista käsin niin, että joka yhteiskunnallisessa portaassa on hyväksyttyjä yhteneväiset periaatteet.
Eihän kukaan päästä kotiinsakaan pihalta sisään pyrkiviä tuomaan mukanaan omia vaatimuksiaan.
- tikku-iivari
Mikä tässä on evokeille uutista? Joku opiskelee 22 vuotta eikä tuu mitään ja opinto-oikeuskin vanhenee. So what?
nikkivoroilmoitus
Vaikka tietysti tiedämme että ei tämä oikean Solonin avaus ollut, niin kyllähän Halla-aho on kynäilijänä melkoinen mestari ja käsittelee vähänkin otollista lukijaansa kuin vahaa. Pakko oli lukea koko hoito heti.
Jälkimmäinen osa oli aika rankka.
Tietenkään en voisi kuvitella Jussia äänestäväni, onhan hän ihmisenäkin nähtävästi melkoisen hankala, mutta kirjoittamisen kaveri osaa. Melkein sanoisin, että pelottavankin hyvin.- O'ou
Palstan kreationistit varmaankin ovat täysillä Enehin puolesta. Jokohan on mielenosoitus suunnitteilla? Mieshän on tunnustuksellinen kristitty ja varmaan kreationisti :-)
"Maila-Katriina Tuomisen (kts. kuva) pläjäys otsikolla "Emmanuel Eneh hoitaa sielua ja ruumista", on tutustumisen arvoinen. Jutun kuvateksti luonnehtii Enehiä näin:"
"Moniosaaja. Emmanuel Eneh on lääkäri, tanssija, vihreä politiikan vaikuttaja, tunnustuksellinen kristitty ja ennen kaikkea härmäläläinen ytimiään myöten." O'ou kirjoitti:
Palstan kreationistit varmaankin ovat täysillä Enehin puolesta. Jokohan on mielenosoitus suunnitteilla? Mieshän on tunnustuksellinen kristitty ja varmaan kreationisti :-)
"Maila-Katriina Tuomisen (kts. kuva) pläjäys otsikolla "Emmanuel Eneh hoitaa sielua ja ruumista", on tutustumisen arvoinen. Jutun kuvateksti luonnehtii Enehiä näin:"
"Moniosaaja. Emmanuel Eneh on lääkäri, tanssija, vihreä politiikan vaikuttaja, tunnustuksellinen kristitty ja ennen kaikkea härmäläläinen ytimiään myöten."Ai, Eneh on siis oikein sellainen eläväuskolainen.
- juuh_juuh
Tunnustat siis uskovasi evoluutioon vain koska evotutkijat ovat usein retoriikan mestareita. Kiitos, tätä tunnustustasi kaipasimmekin!
juuh_juuh kirjoitti:
Tunnustat siis uskovasi evoluutioon vain koska evotutkijat ovat usein retoriikan mestareita. Kiitos, tätä tunnustustasi kaipasimmekin!
Sinä taas olet luetun ymmärtämisessä jumbo.
- juuh_juuh
kekek-kekek kirjoitti:
Sinä taas olet luetun ymmärtämisessä jumbo.
Kyllä kyse on nimenomaan ns. pienen porukan onnistuneesta yrityksestä harhauttaa ihmisiä. Näin on esim evoluutiouskonnossasikin käynyt.
juuh_juuh kirjoitti:
Tunnustat siis uskovasi evoluutioon vain koska evotutkijat ovat usein retoriikan mestareita. Kiitos, tätä tunnustustasi kaipasimmekin!
Käytätkö jotain sientä vai syntyvätkö harhasi puhtaasti uskosta?
- T 7
Olikohan sekin älykästä suunnittelua kun piti ihmiset luoda erivärisiksi ? Eikö Jumala tiennyt että se aiheuttaa rasismia? Vai johtuuko "rodut" jostain perisynnistä?
- juuh_juuh
Tollo.
juuh_juuh kirjoitti:
Tollo.
>Tollo.
Siinä kuulimme tositieteen vastauksen monien miettimään kysymykseen. Seuraavaksi Miranda ja viiden vuorokauden sää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101104
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18659Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat271631- 77598
- 104574
- 54547
- 26522
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49513Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet88438