Oikis 2013 / valmennuskurssille?

nou_hätä

Mietin hakemista Helsingin oikikseen 2013. Mille valmennuskurssille te muut samaan paikkaan hakevat olette ajatelleet mennä vai menettekö ollenkaan?

6

365

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • turkuoikkari

      Itse haen Turun oikikseen, mutta kaikki Helsingin oikikseen hakevat tuttuni menevät Pykälän kursseille. Ainejärjestökurssithan ne ovat perinteisesti niitä parhaita.

    • garangi3

      tiedättekö, pitääkö varausmaksu maksaa kurssia varatessa paikan päällä kun nuo pykälän kurssit tulevat myyntiin, vai saako siitä laskun?

      • Phuksitar2013

        Ei tarvitse maksaa mitään paikanpäällä.


    • jokuvaan75

      Itse haen Lapin oikikseen, ilman valmennukursseja. Helsinki ja Turku eivät nappaa. Hintataso niissä eliittitasoa.

    • turkuun!

      Turkuun olen hakemassa. En ole vielä päättänyt osallistunko valmennuskursseille.. mitä kursseja suosittelisitte..? en haluaisi lähteä turkuun saakka valmennuskursseille. Olen kotoisin Itä-Suomesta..

    • Varoituksen sana innokkaille valmennuskurssille menijöille.

      Yliopiston tiedekunnan sivuilta löytyy yleensä vanhojen pääsykokeiden kysymykset mallivastauksineen (arvosteluperusteet). Nämä kannattaa käydä huolellisesti läpi ja katsoa mitä vastauksilta vaaditaan.

      Kaikki tieto mitä vastaamiseen tarvitaan löytyy pääsykoekirjoista.

      Kukaan ei voi lukea kirjoja puolestasi, sinun täytyy tehdä se itse ja luultavasti monta kertaa.

      Valmennuskurssit mainostavat usein, että osallistujista tietty prosentti sai haluamansa opiskelupaikan. Tämä johtuu pitkälti siitä, että kurssille osallistujat ovat motivoituneita ja lukevat.

      Kurssilla käyminen vie aikaa ja se on pois lukuajasta. Lukeminen ja luetun ymmärtäminen on tärkeintä. Kurssi saattaa auttaa ymmärtämisessä, mutta ei lukemisessa.

      Monet eivät saa opiskelupaikkaa ensiyrittämällä, vaan selailevat useampana vuonna läpi eri oikeudenalojen perusasioita, kunnes opiskelupaikka irtoaa. Tästä ei ole loppujen lopuksi haittaa, jossain opintojen vaiheessa ne asiat täytyy kuitenkin opetella ja lukea.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Merikarvian nuoriso

      taitaa olla persukasvatuksen tuotosta kun jopa kirkkoherralla palaa käämit näihin paskahousuihin :D
      Yleistä Satakunnasta
      67
      4951
    2. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      72
      3536
    3. Antaisitko mies minulle jonkun vinkin

      Että tietäisin, että minun kannattaa uskoa vielä meihin. Nyt just heikko hetki ja usko meinaa loppua. Pelkään, että tila
      Ikävä
      104
      3122
    4. Naiselle, rakkaalle!

      Pitäiskö nyt vähän jutella, on se sitten mitä tahansa. Mä oon sun puolella, hiljaisuutes aion rikkoa. Tulen vaikka karmi
      Tunteet
      42
      2821
    5. Aitolais-kirkkoherran rippileirille tyly loppu

      Merikarvian rippileiriä vetänyt kirkkoherra Tom Broberg ajautui törmäyskurssille rippileiriläisten kanssa ja ylempi taho
      Luterilaisuus
      173
      2655
    6. Kuvaile kaivattusi ulkonäköä?

      Asiallista keskustelua kiitos! Itse vastaan, naisella on isot rinnat.
      Ikävä
      114
      1875
    7. Tästä tiedämme että raamattu ON muutettu

      https://rivalnations.org/censored-bible/ Raamattusi on sensuroitu Raamattu, joka sinulla on kotonasi tai taskussasi, on
      Hindulaisuus
      618
      1768
    8. Morning has broken

      Simmut aukaistaan. Ja noustaan päivään valkeaan. Hyvää huomenta. 😊☀️🍳☕❤️
      Ikävä
      150
      1600
    9. Jos et kaipaakaan minua täällä

      Niin miksi sinua ehkä häiritsee se, että minä kaipaan sinua? Miehelle.
      Ikävä
      18
      1324
    10. Ihanaa Juhannusviikkoa kaikille

      Erityisesti eräälle erityiselle Pupuselle🥹😍🐇🌿🌼 Tämä varmaan taas poistetaan kuitenkin, mutta kokeilen onneani✌🏻
      Sinkut
      142
      1217
    Aihe