onko koulussasi kuollut ketään?

grrniges

Oon kutosel ja ei,mutta opettajia on kyllä kuollut, muttei koulussa.

106

12791

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tyttönen

      Oon vitosel, ja meidän koulus ei oo kuollu oppilasta, mutta opettaja kuoli. Tosin ei koulupäivän aikana vaan sillon kun oli syysloma.

      Äidin koulus kyl kuoli yks poika.

    • haglabagla

      Ei oo kuollu silloin kun mä oon ollu ylä-asteella, mut vuotta aiemmin kun menin ylä-asteelle, kyseisen koulun 14-v oppilas teki itsarin.

      • Sekola

        Mrijän koulussa on morattu jtn 10tyyppiä, ja 6 niistä kuoli, kesken koulupäivän, 1myös kuoli ku oli vetäny aineita


    • R.I.PPEKKA

      Koulun paras ope hukkui kesäretkellään

      • AUVINENFOREVER

        Meiän koulus aika monta ku pekka-eric tuli hieromaan ebin :D


    • Kaveri tappo

      On kuollu itseasias 3. Yks jäi about 10m pääst koulun rjast auton alle(en ollu viel sillo kuolus mut kuuliin siit isoveljeltäni)
      Toine oli opettaja joka ajo kouluun kohit ku joku juoppo ajo iha täysil jtn mäkee alas suoraan sen auton konepeltii ja koko auto paskas ja opettaja myös. Sit viimene kuoli keske koulupäivää(talvel ja oli jo koulus, itseasias yks tyyppi samalt luokalt ku mä tappo sen). Pelattiin välkäl jalkapalloa ja se potkas sen jalkapallon jonnekki iha helvettii välkän lopus. Sit kaveri vaa kaato sen kovalle ja liukkaallle jäälle j haki pallon ja meni sisäl. Sit katottiin ku tuntii oli kulunu 15min ulos ni se makas siel maas ja maa iha veres. Sen vieres oli paljo porukkaa ja nähtii se just ja just(kuollut poika 11v ja ite oltiin12v) sit me vas juostii sinne koko luokka kattomaa ku ambulanssi ajo sinne jo. Kaveri sai monta muliljoonaa sakkoa ja jtn muutakin eli syytteen kuoleman tuottamuksesta mut siit se ei halunnu kertoo mtn. Sen isää ei näkyny pitkää aikaa eli moni on sitä mielt et sen isä joutuu istuu vankilas sen takii mut ei tiietä. Lehdessäki oli lyhyt juttu.

      • adcdef

        "kaveri tappo" pistäkkö linkin siitä jutusta?


      • paska tarina

        1. ei oo iha verellä jos "vaa kaadetaa" jäälle
        2. koko luokka ei menis sinne, opettaja estäs
        3. alle 15v ei saa juuri yhtää sakkoja eikä kukaa saa montaa miljoonaa sakkoja yhestä kuolemasta...
        4. ei sen isä voi joutua vankilaa jos sen lapsi tappaa
        5. alle 15vlle taposta ei tuu muutaku sossu ja todennäkösesti erityiskoulu ja ehkä lapsikoti


      • ehheii
        paska tarina kirjoitti:

        1. ei oo iha verellä jos "vaa kaadetaa" jäälle
        2. koko luokka ei menis sinne, opettaja estäs
        3. alle 15v ei saa juuri yhtää sakkoja eikä kukaa saa montaa miljoonaa sakkoja yhestä kuolemasta...
        4. ei sen isä voi joutua vankilaa jos sen lapsi tappaa
        5. alle 15vlle taposta ei tuu muutaku sossu ja todennäkösesti erityiskoulu ja ehkä lapsikoti

        Voi muuten olla verellä, jos kaadetaan jäälle. Kallo voi haljeta tai yms. ja nenästä voi vuotaa verta, vaikka ulkoisia haavoja ei olisikaan. Olet itse aika "paska tarina".


      • VelatOdottaa

        Sori vaan, mutta alle 15-vuotiaskin on vahingonkorvausvastuussa. Siellä ne saatavat odottaa ja kasvaa vaan koko ajan korkojen takia suuremmiksi, jos vanhemmat ei pysty maksaa niitä. Kiva sitten joskus aloittaa duunit, kun ulosottoon menee aika iso osa liksasta. Ja sitä ulosottoo kestääkin sitten ainakin se 15 vuotta.


      • karakallionkoulunoppilas

        ei toineb ollut kylläkääb koulussanibmutta uutiaisaa pyörinyt piika viime joulusta oli hkuollut koulumme lähelle ja kaikki koulustamme tunsivat hänet ja nyt tänään ilmoitettiin suru uutinen ameliasta joka kuoli pitkäaikaiseen sairauteen tänään


    • tc..

      yks tyttö teki itsarin länsi hesas yksityis koulus 09

      • jokurandomi

        TYK?


      • Munkassa

        Munkassa ainakin.


    • Kaveri tappo

      Se tapahtu raisios ni siit tuli pelkkä pikku juttu rannikko seutuu eiks sitä löytyny rannikkosedun sivuilt. Muuten olisin jo pistänyt tohon aikaisempaan, turunsanomista en ole välittänyt joten siinä saattaa olla vähän isompi juttu. Kattelen viel jos löytyis

    • R.I.P johanna 1999-2011

      omalta luokalt kuoli viime vuonna yks tyttö ja sillä on/oli sisko myös samal luokal ku ne oli kaksosia(oon nyt 7lk) ku joulutokarit oli jaettu nii se meni sen siskon ja muutaman kamun kaa yhtee paikkaa junaradan vieree viettää aikaa nii sit ku oli juna tulos ja sen laukku oli junaraiteil se meni hakee sitä mut ei kerenny pois nii juna törmäs siihen. Ja sitäpaitsi sille laukulle ei ees tapahtunu mit.. Iltasanomis oli siitä sillo pien juttu. arvatkee vaa itkikö koko luokksiin muistotilaisuudes? jopa Ne jotka inhos sitä...

      • lol

        En osaa ees kuvitella mitä sen kaverit ajatteli ku ne näkee vieressään kaverin murskauruvan märäks läntiks raiteille. (sadface)


    • K+T+M+T

      Meidän koulussa on kuollut yksi poika. Se taisi kuolla kun oli kolmosella ja mä kakkosella. Jäi talvella moottorikelkan alle :/ Joulujuhla peruttiin ja kaikki olivat surullisia koska tunsivat sen, mutta mä en oikein (joo olin silleen kukamitähähmiksitketään kun se kuoli)

    • frewftyewres

      Ala-asteella yksi mies josta piti tulla meidän puukäsityön opettaja tappo ittensä hyppäämällä sairaalan ikkunasta. Ylä-asteella ei ollu mitään eikä tähän mennessä kukaan oo kuollu lukiossani.

    • 1poikavaa

      Valitettavasti Jokelassa itse käyn samaa koulua ja olin paikalla kun Jokelassa ku se hullu tuli ja alko riehuu pyssyn kas.. ja mun 1 kaveri kuoli ja näin sen, ampu suoraan kaulaan ... Mulla on vielki traumoja siitä .... :((

    • Ei koulussa, mutta..

      Yksi tyttö yritti itsemurhaa, ei ymmärtääkseni onnistunut, asiasta vaiettiin. Koulu oli kyllä sellainen, että sen käytyäni en ollut kaukana ko. ratkaisusta minäkään.

      Sen sijaan harrastusseurastani kuoli kolme nuorta, yksi Aasian tsunamissa ja kaksi eräässä toisessa traagisessa tapahtumassa. Tsunamissa kuolleen tytön tunsin, välimme olivat pitkään tulehtuneet ja alkoivat korjaantua vasta vähän ennen tätä tapahtumaa. Kamala miten syyllinen olo sellaisestakin voi tulla, vaikken mitään väärää varsinaisesti tehnytkään!

      Erityisopettaja taisi kaatua portaissa ja loukkaantua vakavasti kun joku oppilas oli juossut sitä päin. Käytävillä juoksentelu oli tietenkin jo silloin kiellettyä ja tapauksen jälkeen opettajat kyttäsivät välituntikäyttäytymistä entistä tarkemmin. En tiedä toipuiko hän koskaan, ymmärtääkseni sai jonkinasteisen aivovaurion kaatumisestaan.

      • NyyhEIolluKIVAA

        Mä näin sen tsunamin 2004 olin Thaimaassa lentokentäl


      • Anonyymi
        NyyhEIolluKIVAA kirjoitti:

        Mä näin sen tsunamin 2004 olin Thaimaassa lentokentäl

        Mitä sitten kävi


    • Kukki

      No tavallaan koulussa ja tavallaan ei. Yks poika koulust esitti kopeetä ja et sil ois yskä. Sit se joi niin paljon redolcomppia et sen sydän tykytti niin nipeest et se lopulta pysähtys

      • yj:'(

        Mun paras kaveri kuoli eile!


      • Olga09
        yj:'( kirjoitti:

        Mun paras kaveri kuoli eile!


      • Sävalehtelet
        yj:'( kirjoitti:

        Mun paras kaveri kuoli eile!

        Älä viitti valehdella. Ei uppoo muhun.


      • Anonyymi
        yj:'( kirjoitti:

        Mun paras kaveri kuoli eile!

        Mitä tapahtui


    • Surullinen vielä

      Raumalla viime vuonna mun koulusta. Ne oli liikkatunnilla luistelemassa koko luokka jäähallissa. Sitten ne luisteli kaukaloa ympäri. Sen edellä luisteleva kaveri kaatui mahalleen. Sillä oli kaunot. Sitten se takaa tuleva tyttö oli luistellut niin sen perässä että se kaatui kaatuneen tytön jalkojen päälle. Kaunoluistimen se takaterä on pitkä ja terävä. Se meni suoraan tytön kaulan/solisluuosan läpi. Se kuoli vissiin helikopterissa matkalla tyksiin (tästä vajaa 2v) :(( sit yks toine melkee kuoli. Se pyöräili suoraan bussin eteen. Ei se nähny eikä kuullu sitä huppu pääs ja kuulokkeet korvis. Sit se bussi törmäs siihe. Mun kavereit oli siin bussis, se oli koulukuljetus :(( mut onneks se selvis (täst aikaa n. 1 kk)

      • Surullinen vielä

        Muistu muute mieleen viel yks läheltä piti-tilanne. Meijän koulun metäs on hiekkasiilo ja siin on semmone valtava pystysuora jyrkänne. Siin on kyl verkkoaita ympäril mut se on tosi huonokuntone. Liikuntatunneilla me suunnistetaan siinä metässä ja niitä rasteja on ihan siinä vieressä.

        Se tyttö nojaili kuulemma (idiootti..) siihen aitaan. Yllätys se aita petti ja se putosi varmaa jotai 15 metriä.. Se jäi henkiin mut en tiiä joutusko se pyörätuoliin ku tästä on ainaki yli 15 vuotta. Oikeestaa en tiiä onko se hengissäkään. Aita on vieläki yhtä huonokuntone. Reikiä täynnä ja siellä me vaa suunnistetaa..

        HEI!
        Tuli mieleen viel yks. Täst on viel enemmän aikaa. En tiiä muuta kun joku oppilas leikki portaiden kaiteella ja putos portaisiin jotai kolme kerrosta. (Idiootti)


      • Keruulainen:D
        Surullinen vielä kirjoitti:

        Muistu muute mieleen viel yks läheltä piti-tilanne. Meijän koulun metäs on hiekkasiilo ja siin on semmone valtava pystysuora jyrkänne. Siin on kyl verkkoaita ympäril mut se on tosi huonokuntone. Liikuntatunneilla me suunnistetaan siinä metässä ja niitä rasteja on ihan siinä vieressä.

        Se tyttö nojaili kuulemma (idiootti..) siihen aitaan. Yllätys se aita petti ja se putosi varmaa jotai 15 metriä.. Se jäi henkiin mut en tiiä joutusko se pyörätuoliin ku tästä on ainaki yli 15 vuotta. Oikeestaa en tiiä onko se hengissäkään. Aita on vieläki yhtä huonokuntone. Reikiä täynnä ja siellä me vaa suunnistetaa..

        HEI!
        Tuli mieleen viel yks. Täst on viel enemmän aikaa. En tiiä muuta kun joku oppilas leikki portaiden kaiteella ja putos portaisiin jotai kolme kerrosta. (Idiootti)

        Ootko Keuruulainen? tää sun kuvailu tosta hiekkasiilosta kuulosta ihan samalta kun keuruun hiekkasiilo.


    • 18+4

      Ala-asteen aikana joku tyyppi hirtti itsensä koulun viereisellä kentällä. Liikuntatunnilla olleet kuutoset oli sitte löytänyt sen.

      • bestis kuoli

        Meiän koulus oli ampuma väli kohtaus mua ei ammuttu mut mun bestustä ammuttiin kätee ja vatsaa ja se viel pakotettii alasti liikka salii laulaa ruotsiks. Kaka opee kuoli


      • offee
        bestis kuoli kirjoitti:

        Meiän koulus oli ampuma väli kohtaus mua ei ammuttu mut mun bestustä ammuttiin kätee ja vatsaa ja se viel pakotettii alasti liikka salii laulaa ruotsiks. Kaka opee kuoli

        Pakotettii alasti liikkasalii laulaa? -.-


      • =22

        Omalla ala-asteellani kävi aikoinaan samoin (eräs etelä-pohjanmaalainen kyläkoulu) en olis muistanukkaan koko tapausta jos en olis tuota lukenu :(


      • TraumatJäi
        =22 kirjoitti:

        Omalla ala-asteellani kävi aikoinaan samoin (eräs etelä-pohjanmaalainen kyläkoulu) en olis muistanukkaan koko tapausta jos en olis tuota lukenu :(

        En tiennytkään että tämä on niin yleistä Suomessa, meidänkin koulussa tapahtui samalla tavalla, 4 kuoli ja 20 haavoittui. Itse menetin peppuneitsyyteni ammuskelun jälkeisessä sekasorrossa ja kaverini kastroitiin (eivät liity toisiinsa)


      • TraumatJäi
        TraumatJäi kirjoitti:

        En tiennytkään että tämä on niin yleistä Suomessa, meidänkin koulussa tapahtui samalla tavalla, 4 kuoli ja 20 haavoittui. Itse menetin peppuneitsyyteni ammuskelun jälkeisessä sekasorrossa ja kaverini kastroitiin (eivät liity toisiinsa)

        Oho, vastaus tulikin väärälle henkilölle.
        Tarkoitin sen siis nimimerkille "bestis kuoli", pahoitteluni.


      • gtu135
        TraumatJäi kirjoitti:

        En tiennytkään että tämä on niin yleistä Suomessa, meidänkin koulussa tapahtui samalla tavalla, 4 kuoli ja 20 haavoittui. Itse menetin peppuneitsyyteni ammuskelun jälkeisessä sekasorrossa ja kaverini kastroitiin (eivät liity toisiinsa)

        Meikän broidi kuoli kuolus.


    • sadplace
      • RIP Josefiina <3

        Olitko salppuris? ite olin samal luokalla :((


    • :(eikiwaa:(

      Meidän koulun meidän luokan poikien liikunnantunnilla kuoli yks poika ku mentiin luistelee ja se alko raahaa maalii ylärimasta itteään kohti ni sen maalin tolpat tarttu jäähän ja maali kaatu. ylämrima osu sen päähän ja ku ei ollu kypärää se kuoli.

      • Biejx

        Meidän koulussa joskus kauan aikaa sitten kun en vielä itse ollu koulussa nii joku poika oli syksyllä suunnistuksessa lähteny ylittämään jäätä mutta se oli pettäny ja siinä alla oli ollu suota ja se hukku sinne :(


    • grafitacer

      Mun ihastuksen luokalta yks tyttö kuoli isän ampuessa perheensä ja lopuksi itsensä.

      • sick

        sairasta :(


    • fhykilhuyphyv

      Ku olin ala-asteella jollain 5-luokal, nii joku vammane erityisluokkalaine oika kuoli varmaanki syöpää.Meille koko koululle pidettii siel joku ihmee hartaus, mis kaikki opettajat itki jne.Siel sai joku ihme kappale ja sen pojan kuva oli siellä näytille, ja siel tais ehk olla joku pappiki....

      • Goottitytsy

        Erityisluokkalaiset ei oo vammasia... -.- Idiot..


      • kiialiinikissakirahvi
        Goottitytsy kirjoitti:

        Erityisluokkalaiset ei oo vammasia... -.- Idiot..

        No ompas sitä paitsi mun kamu kuoli eilen ja se oli kehitys vammainen


      • Ei-ihan

        erityisluokkalaiset _Voi_ olla kehitysvammaisia, mutta erityisluokalla on myös tavallsiia oppilaita, joilla on keskittymishäiriö tms.


      • Anonyymi
        kiialiinikissakirahvi kirjoitti:

        No ompas sitä paitsi mun kamu kuoli eilen ja se oli kehitys vammainen

        Oon erityis luokalla (pien luokalla) ja en ole vammanen. Kiitos kohteliaisuudesta. Ps. Sori näin myöhään


    • Surullinen :(

      Se joka kuoli nii ei kuollu kyl loppujen lopuksi koulussa mutt
      Se alko niin että kahdella pojalle oli paha tappelu jonka seurauksena toisen pojan pää osui kovalla vauhdilla naulakkoon poika menu heti tajuttomaksi hän heräsi kuitenkin jo ambulanssissa ja hänet vietiin tarkkailuun sairaalaan yöksi yöllä hän sitten kuoli mystisesti R.I.P

      • elämä oli ja meni

        no meijän koulusta yks poika jolla oli elämässä vaikeeta sai kuulla että se erotetaan koulusta niin se teki itsarit koska ei jaksanu sen elämää sen isä ja äiti oli kuollu jne... se oli sen nuoren pojan elämää. mua säälittää se. itkin pakko myöntää.


    • surullinen:(

      Ala-asteella kuoli yksi 6. luokalla ollut poika. Liikuntatunnilla olivat lähteneet pyöräilemään kaverijengissä ja pyörät oli ajautuneet yhteen niin poika kaatui autotielle ja auto ajoi päältä :( Siitä pidettiin muistotilaisuus koko koululle liikuntasalissa, aika karsea juttu :( Kaikkea sitä voikin sattua, mitä lueskelin näitä edellisiäkin viestejä.

      Lukiossa kuoli opettaja syysloman aikana, mutta syytä ei meille kerrottu :(

    • yksin1

      mun bestis kuoli tänää. sano mulle 1päivä ennen kuolemaa että mä oon sen paraskaveri ikinä ja että äläkä unoha mua jos kuolisin. mä olin sillee et mitäh?:D mut sitte päivän päästä menin niille ja löysin hänet hirtettynä vessaan ja mulle oli lapppu pöyvälle että moi paras ystäväni. harmi että näin kävi mutta olen harkinnut jo pitkään itsemurhaa. syytä ei ollut enkä kyllä tiiä miks se sen teki ku ssillä oli hyvä elämä! nyt mä sitte kirjotan tätä juttuu ja hautajaiset 2 vk kuluttua.......... voi tätä elämää.....

      • Pari juttua

        Ikävältä kuulostaa, mutta kaipaisin pientä selvitystä pariin asiaan.



        Minkä ikäinen kaverisi oli? jos asui kotonaan, niin miksi sinä hänet löysit ensimmäisenä ja ei esimerkiksi hänen vanhempansa?


    • clayma
    • kanamanne

      jonakin viikonloppuna kun olin 1.lk sain kuulla, että joku meidän koulun opettajista oli tehnyt perhemurhan :O (eli murhaa perheensä ja sen jälkeen itsensä) tositarina

    • Näin S

      joku yritti itsemurhaa koulus ei muuta

    • Orivedeltä

      Meidän koulussa ei ole kuollut ketään, mutta... Yksi tyttö hyppäs keinusta ja tuli käsillään, niin luut tuli olkapäistä ulos. D:
      Kutonut tönäs yhen tyypin frisbee-telinettä päin ja se ei saanut henkeä kunnolla. Ambulanssi tuli ja vei sen sairaalaan. Sillä on kuulovaikeuksia mut ei kauheesti muuta.
      No sitten: Oriveden koulu-ampuminen. (kuka muistaa?)Tyyppi tulee aseistautuneena Oriveden ylä-kouluun. Avaa oven ja tähtää tyttöä, mutta pyssy ei liuennut. Opettaja pelasti monen ihmisen hengen, kun potkaisi aseen pois ja lukitse oven. Niinistö antoi tuosta urhollisuusmitalin. Ja minä, minä olin viereisessä rakennuksessa (koulussa silti) ja moni itki, soitti kotiin ja lukittiin ovia. Poliisit, ambulanssit, palo-autot ajavat pihaan. Ja ajatelkaa, jos pyssy olisi lauennut.

      • Orivedeltä

        Korjauksia: Kutonut = Kutonen, liuennut = lauennut.


    • siishäh

      mitä helvettiä paloautot tekee ampumispaikalla

      • TimoGamer

        oletko kuullut ensivaste ryhmästä?


    • rip 1997 - 2014

      joo just vähä aika sitte mun koulust yks poika kuoli johki syöpää kai ja se oli ollu jonku vuode ainaki sairaalas ja se oli kokoaja kyselly et millo se pääsee takasi kouluu ;__; sit meil oli joku tilaisuus koulun salis ja pidettii koko koulu pari hiljast minuuttii sille :( en tuntenu mut olin iha sad ja suurin osa ysin tytöist vaa itki :(

    • 1234567

      venäjän opettaja delas kesällä.

    • lapins

      Meidän koulussa on kuollu yli 2000 lapinsodassa.

      • Ii-city

        Viimevuon oli yks ysi tulos kouluun. Siin koulun viereist tietä ylitti pyöräl ku auto ajo pääle:(


    • Lappeenranta
    • nyyhkis

      Seiskaal kuoli yks läheinen poika :C

    • Ei halunnu mua vastu

      Ite oon 6. Luokal ja yks 5. Luokkalainen yritti kiskasta mun housut alas (ei onnistunut siinä). Juoksin sen sitte kiinni ja paiskasin sen naama edellä kallioonn. Ei ollu tarkotus siis satuttaa. Silt murtu nenä ja se ei nähny vaanku valoa ja se luuli et se on taivaassa.
      En jääny kiinni ku ope kysy silt kuka oli syyllinen nii se vastas et se kaatu ite.

    • Totuus.

      Oppilaat kuolee siellä sisäisesti.

    • näinikähä

      Nyt pitkään aikaan ei ole täällä koulussa kuollut ketään mutta ainakin kun olin 4. luokalla (?) niin joku yläasteelainen poika (ala ja ylä-aste sekä lukio ovat samalla tontilla) oli saanut jonkun kohtauksen ja kuollut kesken koulupäivän. Aika monet itki jä minä vaan olin silleen "Mitä noi kaikki tossa pillittää ja miks me kaikki ollaan kokoonnuttu tähän"
      Sitten kun oltiin 6. luokalla niin joku 3. luokkalainen tyttö kuoli kun oli ollut leikkimässä heinäpaalien päällä ja oli liukastunut siitä ja jäänyt kahden paalin väliin tai jotain sinne päin.
      Näistä tapauksista siis 4-6 vuotta

    • dfgdfg654645

      Yks ope on kuollu (mut ei koulussa) ja pari oppilasta teki itsarin (mutta ei nekään koulus. lomalla oltiin sillon

    • kiialiinikissakirahvi

      On mun koulussa ainaskin entinen luokkalainen kuoli tänään aamuna ja se oli auto onnettumuuksessa ja kuultiin kaikki koululaiset melkein itkivät ja minä vapisin aamulla vaan ja viellä pitetiin muisto liikka salissa

    • ripsaa

      Joo, meidän koulussa oli tulipalo ja puolet oppilaista/opettajista kuoli. Se oli ihan kauheeta :'(

    • 13poika

      meidän koulussa ei vissiin ole kuollut ketään mutta mun setä kerto kun se oli ylä asteella nii sen luokalta oli kuollut poika kun sitä oli potkaistu kovaa haarojen väliin
      tapahtumasta noin 40-50 vuotta

    • Nimimerkki111111

      Meiän koulussa on kuollut yksi opettaja kun oli tulossa kouluun (kävellen) auto ajoi päin ja koulussa vaan ihmetellään ku opee ei kuulunu tunnille.

      Yks 6 luokkalainen tyttö meinas kuolla ku yks poika tönäs kiipeilytelineestä tahalaan alas. Tyttö tuli maha edellä alas ja ilmat lähti tietty. Sai vielä aivotärähdyksenkin.

    • Helvetis.nähää

      Mwijä koulus kuollu ny jotain 4 dudee. Ku ylä-asteel ollaa nii kaks kuoli mopo/skootteri kolaris ja yks kuoli verisyöpään elokuussa. En ite tuntenu ketään heistä mut peace u all.

    • NytJoYliopistossa

      Mun kouluissani ei oo muistaakseni ketään kuollut - ei oppilaita eikä opettajia - mutta kun mun äitini oli koulussa, kuulemma yksi oppilas kuoli luistinradalla kaatuessaan aivotärähdykseen kun siihen aikaan (70-80-l. taitteessa) ei vielä käytetty luistellessa kypärää

    • ööötääontää

      Joo meiän koulus kuoli ainaki 50 tyyppii ku John Cena hakkas ne

    • r.i.ppoika

      Meillä yks poika putosi/hyppäs kerrostalon parvekkeelta ja kuoli. Oli varmaankin itsari ikinä sitä ei kerrottu ainakaan meille oppilaille.

      • TaasMnkkako

        Oliko Munkassa?


    • Maalaiskylän

      Ainakin 2013 kuoli yhdestä kyläkoulusta yks poika traktorionnettomuudessa ku se jäi puristuksiin traktorin alle. Tämän vuoden alussa kuoli musiikinopen sijainen kun se hukkui hiihtäessään jäällä. Ruumista ei olla vielä löydetty.

    • j3ss3

      Meidän koulust kuoli yks. Ku ne pelas futist. niin se pallo lens junaraiteille. Ja se jäi junan alle ku se kävi hakee sen pallon. :(

    • ööötääontää

      Meiän rehtori kuoli ku Chuck Norris pani sitä perseeseen

    • Sandiee9

      Tää ei ollu koulussa mutta mun bestiksel oli puolikas sydän ja yhes leikkaukses se kuoli mä olin sillon 5 ja se oli ekalla se oli aika koulun alussa et se ei ehtiny olla montaa viikkoo koulussa mut olin viel niin pieni etten tajunnu siit kunnol mitää. Mut nyt mä oon 9 ja siitä on jptain 4 vuotta😭

    • aikanice01

      On eräs poika kuollut "sairauden uuvuttamana" viime keväänä. Ilmeisesti syöpää, kun oli ollut ainakin vuoden kotiopetuksessa jo.
      Itse meinasin kuolla :D sain epileptisen kohtauksen joka ei loppunut, paikalla paloauto ja 3 ambulanssia, puoli koulua eristetty ja oppilaat pidettiin sen ajan luokissa, kun ensihoitajat siellä hääräsivät, siitä sitten kesken ruokailun kärrättiin lanssiin ja sitteku joskus vähän ajan päästä palasin kouluu nii ofc kaikki ties eikä ollu mikään hirveen kiva juttu ._. Kuvia löyty netistä ja koulun seiniltä ah <3

    • varoitustuli

      Ei oo kuollut mut sairaalaan ambulanssilla viety kyl on. Eli yks mun luokkalainen tönäs toisen (myös mun luokal) maaha ja tajuttomaks meni

    • Tulimerkintä

      Yks venäläinen hyppäs katolta ja toinen juoksi seinään ja kuoli semmoseen kulmaan ja joku tappeli jonku kanssa ja tippu ikkunasta

    • MuistanSutAina

      Olin nelosella mikkolan koulussa ja me päästiin just liikka tunnilta. Sitte ku jotkut luokasta joilla oli kieltä tuli kouluu niille sanottiin menkää omaan luokkaan (olin ite kielen lukija) sitte meijän ope, rehtori ja erityisope itki siellä sitte meille sanottiin et luokkalainen oli kuollu ja kaikki itki ja sitte muut tuli kouluu ja kaikki itki ja siitä oli isot otsikot iltalehdessä. Tämä kyseinen henkilö oli mun tosi läheinen henkilö (tyttö) ja ikäivöin vielki häntä. Siitä on nyt siitä on kolme vuotta nyt.😔 R.I.P. (Ja jos haluutte lisää tietoa kysykää mistä löytää)

    • Ööötääontää

      meidän koko koulu räjähti ku erityisluokkalaiset hitsas kaasupullon kylkee teknisen työn tunnilla

    • Joonaoletrakas

      Viime keskiviikon kuoli mun yks parhaimmista koulukavereitsa traktori onnettomuudes. Traktorin keula nous pystyy ja jätkä lens taka ikkunast ulos ja jäi traktorin alle..

    • OtanOsaa

      Joo, muutama kehitysvammainen kuoli, toinen nukkuessaan ja toinen leikkauksen jälkeisiin komplikaatioihin, sit yks oli liikenneonnettomuudessa ja yks veti yliannostuksen. Lisäks yks ope kuoli syöpään.

    • Joku_random1

      No mun open entisessä luokassa joku poika kuoli välkällä. Oli kai hyppinyt jäisillä kivillä ja sitten oli liukastunut ja jotenkin lentänyt pää edellä maahan. Muuta meijän ope ei meille oo halunnut kertoo siitä tapahtumasta.

      Ja sitten joku 9-luokkalainen poika kuoli mopoauto onnettomuudessa viime vuonna.

    • Anonyymi

      Meiän koulus on kuollu yks tyttö 9 kuoli syöpään ja sit toinen oli 7 luokkalainen joka kuoli pari päivää sit aivoverenvuotoon😞

    • Anonyymi

      Kävin ala-asteen Marttilan koulussa Seinäjoella ja se on toiminut sotasairaalana joten varmasti kuollut ihmisiä ja paljon sielä.

      • Anonyymi

        Heh! Mäkin olin viel kolme vuotta sitten marttilassa! Se pommisuoja siellä kellarissa oli vitun pelottava! Röökiä tuli vedettyä pari kertaa sielä.


    • Anonyymi

      Ei ole kuolut mutta on ollut korona

    • Anonyymi

      On…

    • Anonyymi

      Ei mitään hajua, kuoliko koulussa joku. Yksi opettaja toki tappio erään naisen.

    • Anonyymi

      Kerran ylä-asteella oli sellainen noin 30 vuotias puukässän opettaja joka kuoli kotonaan omaan suihkuun. Ja noin tunti ennen kuolemaansa hän kerkesi laittamaan puukässän ryhmistä viestiä. Hänellä repesi aortta.

    • Anonyymi

      Oon lukiossa ja siellä mun koulus ei oo kuollut ketään paitsi joskus mun luokkalainen kuoli melkein oksennussyöpään

    • Anonyymi

      2020 oppilas kuoli koulussa loman aikana auto onnettomuudessa. Siitä ei sanottu mitään koulussa.

      • Anonyymi

        Sitte itelläki lähellä ollu kuolema pari kertaa. Kaveri iha yhtäkkii otti käellä mua vattasta ja kamppas. Vähä aijemmi ku ois kampannu nii semmone terävä kumpu juttu jääs ois osunu takaraivoon. Sit kävi semmonen älyn väöäys et pistän käet TAKIN sisälle ja kaveri pistää takin kii. Lähettiin kävelee tunnille ja liukastuin ja osu pää semmosee kohonneeseen kohtaan (taas jäätä). Ei lähteny taju mut päähä sattu vitusti ja silmissä sillee kimelteli iha kui tähtii ois välähelly. Eli taas jos ois vähä aimmi nii ois osunu takaraivoo


    • Anonyymi

      Ei ole ketään kuollut, mutta opettaja tappio tyttökaverinsa kesäloman aikana.

    • Anonyymi

      En ollu ite viel kouluikänen mut ku pääsin kouluu nii meille ykkösille kerrottii et yks (entinen ykkönen olis sillo ollu jo kutonen) ykkönen jäi rekan alle koulumatkal ja sit joskus kauan sitte ku oli abi päivä nii abit tuli sellasel rekal mikä kippaa nii sit ku me oli lähös nii se rekkakuski vahingos paino sitä kippinappii ja yks abi murskautu sinne lavan ja mman väliin kaikki kouvolalaiset tietää et hyppyrimäen hyppyrist hyppäs joskus se poika ku sen tyttöystävä eros siitä ja sit siin samas hyppyrimäes oli joskus päättäny laskee kaks poikaa pulkilla ja jonkun takii siihen mäkeen oli laitettu sellanen ohut naru nii sit kun ne pojat laski siit niin se naru osu niitten kaulaan ja niilt lähti päät ( ja se oli sellasta metallilanka naruu nii se oli ihan saatanan terävää.

    • Anonyymi

      On meidän koulussasi kuollut joku oppilas

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9910
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      404
      4321
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      90
      2976
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2855
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      229
      2654
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2644
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      153
      1835
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      70
      1691
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1620
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1423
    Aihe