mikä olo, ei pysty ees nukkumaan... kauheita noi firman pikkujoulut, onneks vaan kerran vuodessa :S pitäs varmaa työntää sormet kurkkuun mut tuskimpa sekään mitää pelastaa
hyi helvata
4
268
Vastaukset
- Kyllä vain
Sillä se lähtee millä on tullukki.
- mnmnnm3
Ihan kulumalla se onneks lähti, ei ollu muuta vaihtoehtoo koska kohta alkaa työt... Oli kyllä vika kerta ainaki vuoteen tuollanen määrä viinaa, edellisesta kerrasta oliki jo reilu vuos aikaa.
- Heheeeeh
Krapula on kaikkein nopeimmin unohtuva tauti. Vaikka sitä kuinka vannoisi kauhukankkusessa tärinöissään ja sydämentykytyksissään, että nyt menee ainakin puoli vuotta selvinpäin, niin kyllä sitä taas seuraavana sunnuntaina kiroaa jo uuden krapulan kourissa.
- mnmnmnm3
Nojaa, on tässä nyt joku kuukaus ainakin menny kyseisestä viestistä eikä mitään himoja vetää kännejä, muutoma sivistynyt olut viikonloppu riittää vallan mainiosti:D
Oikeestaan määrät vaa laskeneet tasaisesti eikä nousseet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734299Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o192145- 921243
- 701106
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel66928Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia115874Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75854- 65836
Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi245789- 37783