Voisiko joku kertoa miten se lasketaan?
Kiitos!
Dollarin kurssista...
8
1836
Vastaukset
- hieman
epämääräinen?
Tarkoitatko miten eurot muunnetaan dollareiksi tai dollarit euroiksi?
Dollarin kurssin laskuun tuskin yksityinen ihminen pystyy vaikuttamaan. Valuuttakurssin voi tarkistaa vaikka Forexin sivuilta. - Jussi
1 USD on noin 0,8 EUR
1 EUR on noin 1,2 USD - Minä
Kerro se kuudella niin kuin vanhat markat muutetaan euroiksi.
- älä
1 € = 5,94573 mk
euroista ei saa dollareita suinkaan kertomalla kuudella. ei ei!
- Kimmo
Dollarin kurssi on sama kuin euron tällä hetkellä. Pienen pieni ero voi olla.
- Vastaus
Dollarin kurssi on sama kuin euron. Ainakin hyvin lähellä toisiaan. Jos en väärin muista niin euro on hieman arvokkaami kuin dollari.
- Laardibonanza
Tuolta Forex'in sivuilta kun katsoo, niin seuraavaa kertoo se:
1) jos haluat ostaa 10 U.S. dollaria, maksaa se 8,47 euroa.
2) jos sinulla on 10 U.S. dollaria ja vaihdat sen euroiksi, saat siitä 8,21 euroa.
Elikkä myynti- ja ostokurssit eroavat. Jostainhan sitä katetta pitää ottaa rahanvaihtajankin.- Money
Tarkoitin tosiaan euroa dollariksi.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761725
- 108977
- 89849
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19673- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41557Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164513Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45508Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;191453- 26439