Ja pankista sain pyytämäni summan.
Lainaa tarvitsen
5
753
Vastaukset
- Vippikundi
Voitko lainaa mulle osan siitä miotä sait pankista? Syynä nuoruuden hölmöilyt! Varma takkamaksu ja velkakirja tietty tehdään!
- Pertti Pusakka
Juu tottakai voin. Tietystihän hain pankista lainaa vaikken sitä itse tarvinnut. Juuri sen takia että voin sitten lainailla sitä kaikille "Varma takkamaksu" tyypeille täällä.
- Tingitingi
Hyvä Pertsa! Minäkin sain sen mitä pyysin ja vielä tarjousmarginaalilla. No hätä, kun on suhteita. Ja niitähän pankkiin saa, kun hoitaa hommansa.
- Jessica2222
http://nettilaina.blogspot.fi/ Tuolta saa mutta katsokaa tarkasti. Elkää huomioiko noita pikavippejä vaan niitä missä lukee että ovat nettilainoja. Täysin eri asia! Ite oon ottanut.
- huih huh..........
No kyllä tuo laina 30% korolla on vippilaina vaikka sitten miedommasta päästä. Normaali kultutusluotto 8-9%.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra haluaa muuttaa
maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....558709Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.3026560Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?995887- 1523790
Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.283183Maahanmuuton vastustajat ovat vajakkeja
Jokainen täysijärkinen suomalainen tietää, että Suomi ei pärjää ilman ulkomaalaisvahvistuksia.613089- 1511803
On asioita joita kadun
Yksi niistä on eräs J mies. Olen vasta hiljattain tajunnut. Kuinka väärin tein. Tulit sydän tarjottimella.. mutta tässä171746- 321438
Mitä sä pelkäät?
Että paljastan sut ja touhusi? Elät jotain ihan omaa fantasiaasi ja ainoa virhees oli sekoittaa mut näihin sairaisiin le191176