Ja pankista sain pyytämäni summan.
Lainaa tarvitsen
5
915
Vastaukset
- Vippikundi
Voitko lainaa mulle osan siitä miotä sait pankista? Syynä nuoruuden hölmöilyt! Varma takkamaksu ja velkakirja tietty tehdään!
- Pertti Pusakka
Juu tottakai voin. Tietystihän hain pankista lainaa vaikken sitä itse tarvinnut. Juuri sen takia että voin sitten lainailla sitä kaikille "Varma takkamaksu" tyypeille täällä.
- Tingitingi
Hyvä Pertsa! Minäkin sain sen mitä pyysin ja vielä tarjousmarginaalilla. No hätä, kun on suhteita. Ja niitähän pankkiin saa, kun hoitaa hommansa.
- Jessica2222
http://nettilaina.blogspot.fi/ Tuolta saa mutta katsokaa tarkasti. Elkää huomioiko noita pikavippejä vaan niitä missä lukee että ovat nettilainoja. Täysin eri asia! Ite oon ottanut.
- huih huh..........
No kyllä tuo laina 30% korolla on vippilaina vaikka sitten miedommasta päästä. Normaali kultutusluotto 8-9%.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla6802567Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,311286- 1091168
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki121115- 93965
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k104925Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e240922Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?101883Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50769- 64751