Kirsi talli on paska paikka!

minämoi11

Onon :) Huonot hevoset ja huono opetus/opettaja.
Hyi ;/

29

1974

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hhhhhhhhhhhyyyyyyyyi

      hetan talli hestbakki

    • Traumoja saanut

      Hetan talli on hirveä paikka , kauhea opettaja ja kauheat hevoset !!!!

      • IhmetellenYkskaks

        Ja missäköhän on Hetan talli? Ja Kirsin?


    • miniponinen

      Eikä oo :O Oon käyny kaks kertaa leirillä ja kummallaki oli tosi kivaa, hevoset ihania. Sitä paitsi mulla oli joku ongelma laukkaa nostaessa, ja Kirsi korjas sen eikä yhen toisen tallin ratsastuksenope ees huomannu koko ongelmaa :D

      • tiedänkyllä

        Ei siellä mitään korjata ! Mieki sanoin et miul on laukannostossa ongelma ja huutaa vaa ku menee vääri!!


      • Marinhevoselamaa

        Kirsin talli on ihana paikka siellä on rauhalliset hevoset ja hyvä opetus ja Kirsi ei todellakaan huuda jos menee jokin vikaan!


      • Sissi_10

        Käyn ite Kirsin tallilla joka viikko siel on Hyvä opetus ihanat hevoset ja halvat hinnat Kirsi ei todellakaan huuda jos ei osaa/uskalla tai jos joku menee väärin


      • Huonotalli

        Sissi narraa. Kirsin talli on umpihuono. Kiertäkää kaukaa.


      • Et_Tiia_ees
        Huonotalli kirjoitti:

        Sissi narraa. Kirsin talli on umpihuono. Kiertäkää kaukaa.

        Varmaa et des Tiia millä paikka kunnalla se on eli toisin sanoen en tosiaan huijaa tuukko joskus miun kaa tunnille niin katotaa onko huonot hevoset


      • Anonyymi
        Huonotalli kirjoitti:

        Sissi narraa. Kirsin talli on umpihuono. Kiertäkää kaukaa.

        Et ole koskaan edes varmaan käynyt siellä kun noin sanot. Kirsin talli on just paras!


      • Anonyymi
        Huonotalli kirjoitti:

        Sissi narraa. Kirsin talli on umpihuono. Kiertäkää kaukaa.

        Paras paikka pidempään turoa tukossa be hepat ja opetus on ihanaa ja oppii hyvin.


    • lasdddddd

      kelläs nyt menit kirsillä kerran oli noin kusista ?

      • Kellä_kusista

        Pilkulla, Alisalla, Pölyllä,Enskalla Eetullaki oon menny. Harmi vaan ku Eetu lopetettii


    • sanon vaan111

      Ja perustelut on tasoa 10 .... oletko kuullut että jos ilmaisee mielipiteensä, on paras myös laittaa perustelut. Se että hevoset ja opettajat on huonot, ei kerro että oletko itse kokenut ja tallilla olisi "perus" opetus joka on sulle liian lässyä, vai mikä mättää. Itse en ole tuolla käynyt, ja useammat ketkä harkitsevat siellä käymistä, ei tuo mielipide johda heitä mihinkään ;)

    • heippulis1

      No huono on myös Savintalli. Pitävät jatkuvasti hevosia lannan keskellä liian pienissä aitauksissa. Ei mitään väliä millään siellä muutenkaan... emäntä voisi myös hioa käytöstapojaan... Onneksi on muita talleja, joissa asiat kunnossa : )

    • paperinukke

      Kirsin talli on itseasiassa aika hyvä paikka, kun ottaa huomioon tuntejen hinnat jne. Kirsi osaa opettaa perusasiat todella hyvin, ja hevosetkin ovat suht osaavia. Itse olen käynyt siellä kymmenisen vuotta kerran, pari vuodessa, ja sinne on aina yhtä kiva mennä. Tietysti nykyään siellä ei opi enää oikein mitään, mutta niitä hevosia on aina yhtä kiva ratsastaa. Olen itse tasoltani He A, ja olen sitä mieltä että Kirsillä voi hyvin oppia He B -tasoiseksi, kuten kaikilla muillakin ratsastustalleilla.

    • Paskin talli ikinä!

      Pulleromäkihän se vasta vitun paska onkin!

    • Moi moi

      Moilasen tilan leirit on huonoja ei saa heppojen tallia ees siivota ja luvataan paljon maastoa yks maasto 3päivän leiri ja muuten ki huono

      • konikki

        paras talli on Mirjan talli on halpa ja niin suosittu ettei meinaa ratsastus aikaa saada ei sitten millään että sillai !


      • pätikkä

        missäkähän se Mirjan talli oikein sijaitsee


    • zzeb

      Aloittajalle on näköjään sanottu jostain asiasta mitä hän ei ole eikä tule koskaan oppimaan. Juuri tuollaiset nuijat ovat koko harrastusalan syöpä.

    • loloikeesti

      Kuulkaas herra/rouva tai molemmat kirsin talli on paras että siellä on tosi kiva ope ja hepat et mietippä jos vaikla kirai näkisi tän jutun.. että jos nään sutjoka tän onkaan kirjottanut nii sä ehkäet ois siinä oot niin röyhkee ihminen kun olla ja voi oon sit ihan aikuinen ja asun täällä lähellä kirsintallia ja jos haukut noin nii oot sit varmaan käynu siel

      • Anonyymi

        en usko että olet aikuinen. vaikutat paljon nuoremmalta ja aina kun uhkaillaan siitä että on aikuinen tarina menee vielä epäuskottavammaksi mutta ok


    • Liltsuaaa

      Ei todellakaa oo p*ska tai mikää huono paikka!!!Kirsin talli on maailman parhain talli koko maailmassa parhaat hevoset ikinä!!♡♡♡♡♡ ja kirsi on ihan paras ope!! Ja kaikki hevoset on niin ihania en kestä miten ihana Kirsin talli oikeesti on!!!♡♡♡♡

    • hopeakavio

      mitä tuut tänne haukkuu ku et VARMANA oo koskaa käynykkää!!. kirsin talli on tosi hyvä!! osaavat hevoset,hyvä opetus ja muutenki kaikki on tosi hyvin. siellä uskaltaa kysyy apuu jos on ongelmii ku joissai talleis huudetaa ni ei uskalla ees kysyy....älä hauku jos et tiiä!!!!

    • Suomee

      Puhu suomea, ei suomee

    • viitu76

      voi vittu :DD en tiiä kyseisestä tallista mitää mutta se et ihmiset oikeesti riitelee ja väittele toisten mielipiteistä tääl on vitu lapsellista. ja en jaksanut kaikkea lukea, mutta ei tainnut tulla niiltäjotka ei tallista tykkää yhtäkään syytä _miksi_ tai on paska muutakun se että opettaja huutaa. ja moni opettaja "huutaa", se vain tulee luonnostaan, ei se meinaa että talli on paska? :DD tallia puolustaneet sentään antoi perusteluja. no mutta mitä suomi24 keskusteluista voikaa oottaa

    • Anonyymi

      Et ole edes varmaan koskaan käynyt siellä kun noin sanot. Kirsin talli on just paras!

    • Anonyymi

      Mitä välii kaikki tykkää eri asioista esim käyn ite jäälintallilla ja mun kamu ponipihalla ja sinä joka sanot et kirsin talli on huono nii ehkä sun mielestä kaikilla on oma mielipide

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      77
      5756
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2516
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1997
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      60
      1758
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1611
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1398
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1317
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1301
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1249
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1203
    Aihe