ilman nimimerkkiä kun profetiaa pukkaa?
vai onko joku muu ja kuka?
onko Ingenjör_81
13
151
Vastaukset
- ...
"Älkää peljätkö. Minä se olen."
- dfgdsgf
Ingenjör_81 ei ole näiden takana.
- Ingenjör_81
Tässä on selkeästi joku, joka tunnistaa valheen totuudesta. Lähestykää Herraa, niin löydätte totuuden. :-)
- KTS (Ei kirj.)
Inhanööri pisti kaikki muutaman kortin varaan: Lontoon Olympialaisten, rabbi Kedurin elokuu-messiaan ja lehtimajajuhlan varaan.
Kaikki ennustukset meni reisille, joten päätti lähteä lipettiin.- Pakananpirulainen.
Lähinnähän tuo yritti saada rakennettua itsestään jonkinlaisen auktoriteettihahmon palstalle pommittamalla valtaisat määrät linkkejä sinne tänne sieltä täältä. Tuttu taktiikka monelta muultakin vastaavalta, kukaan kun ei koskaan jaksa alkaa käymään läpi ja kyseenalaistamaan tuollaista älytöntä määrää materiaalia vain yhden pienen keskustelupalstan ja sen überführeriksi haluavan nettiaddiktin vuoksi.
Netti on paitsi helppo, myös huono valinta yrityksissä noussa mielipidejohtajaksi. Se onnistuu hyvin harvalta. Täällä uskovaispuolella varsinkin, noita pomoksi haluavia kun on niin paljon ja vastapuoli, eli skeptisemmät äänet, voivat hyvin vaivattomasti ampua kaikenlaisen hörhöilyn alas vain sanomalla kyseessä olevan hörhön. Toiset YliProfeetaksi YliProfeetan paikalle halauvat yhtyvät kuoroon melko nopeasti ja ennen pitkää palsta-auktoriteettikokelas kypsyy ja vaihtaa foorumia.
Tätä on toisaalta ihan huvittavaa seurata täältä taka-alalta, välillä pientä höystettä sekaan heitellen :) - Jokkantii Pukkantii
Hyvin on KTS seurannut tätä palstaa, täytyy sanoa. Sieltä tulee kaikki ku liukuhihnalta.
- Ingenjör_81
Pakananpirulainen. kirjoitti:
Lähinnähän tuo yritti saada rakennettua itsestään jonkinlaisen auktoriteettihahmon palstalle pommittamalla valtaisat määrät linkkejä sinne tänne sieltä täältä. Tuttu taktiikka monelta muultakin vastaavalta, kukaan kun ei koskaan jaksa alkaa käymään läpi ja kyseenalaistamaan tuollaista älytöntä määrää materiaalia vain yhden pienen keskustelupalstan ja sen überführeriksi haluavan nettiaddiktin vuoksi.
Netti on paitsi helppo, myös huono valinta yrityksissä noussa mielipidejohtajaksi. Se onnistuu hyvin harvalta. Täällä uskovaispuolella varsinkin, noita pomoksi haluavia kun on niin paljon ja vastapuoli, eli skeptisemmät äänet, voivat hyvin vaivattomasti ampua kaikenlaisen hörhöilyn alas vain sanomalla kyseessä olevan hörhön. Toiset YliProfeetaksi YliProfeetan paikalle halauvat yhtyvät kuoroon melko nopeasti ja ennen pitkää palsta-auktoriteettikokelas kypsyy ja vaihtaa foorumia.
Tätä on toisaalta ihan huvittavaa seurata täältä taka-alalta, välillä pientä höystettä sekaan heitellen :)Olen täällä taka-alalla seurannut hymyilen kommenttejanne, mutta nyt päätin korjata vähän täällä leviteltyjä valheita. Suosittelen lukemaan muutaman sivun takana päin olevat ketjut aiheista ja seuraamaan minkälaista "kristillistä" suun käyttöä nämä tietyt kaverit täällä pitävät...
Täällähän ei ole siis esiintynyt profeettoina kuin Jokkis. Jos katsotte laittamiani linkkejä ja suomentamiani profetioita, niin ne saivat plussia, toisin kuin teidän laittamanne lupaukset palestiinan suuresta valtiosta ja iranin ydinaseettomuudest,a jotka molemmat ovat valheita ja se jokainen vähänkin tietoja tutkinut voi sen havaita. Valhe on tosiaan mukavampi ottaa vastaa eikä vaadi parannukseen. Jokainen profetia oli myös täysin raamatullinen, toisin kuin näiden eräiden levittelemät puheet miljoonista vuosista ja että parhaat ajat olisivat edessä, kun talous ja ilmastotutkijatkin sanovat toista.
KTS itse taisi profetoida, että Romney voittaisi vai mitenkäs se olikaan. Olympialaiset on kyllä ketjussa selitetty, joten turhaan levität valheita.
Siirryn takaisin taka-alalle, niin voitte jatkaa rypemistä valheissa ja panetteluissanne, mutta sitä ennen suosittelen lopettaa valheiden levittämisen ja seuratkaa vaikka antamieni Kevin Mirasin profetioiden sekä John Paul Jacksonin profetioiden toteutumista. Nyt olisi viimeiset hetken tehdä parannus. - 24ewrfg
Ingenjör_81 kirjoitti:
Olen täällä taka-alalla seurannut hymyilen kommenttejanne, mutta nyt päätin korjata vähän täällä leviteltyjä valheita. Suosittelen lukemaan muutaman sivun takana päin olevat ketjut aiheista ja seuraamaan minkälaista "kristillistä" suun käyttöä nämä tietyt kaverit täällä pitävät...
Täällähän ei ole siis esiintynyt profeettoina kuin Jokkis. Jos katsotte laittamiani linkkejä ja suomentamiani profetioita, niin ne saivat plussia, toisin kuin teidän laittamanne lupaukset palestiinan suuresta valtiosta ja iranin ydinaseettomuudest,a jotka molemmat ovat valheita ja se jokainen vähänkin tietoja tutkinut voi sen havaita. Valhe on tosiaan mukavampi ottaa vastaa eikä vaadi parannukseen. Jokainen profetia oli myös täysin raamatullinen, toisin kuin näiden eräiden levittelemät puheet miljoonista vuosista ja että parhaat ajat olisivat edessä, kun talous ja ilmastotutkijatkin sanovat toista.
KTS itse taisi profetoida, että Romney voittaisi vai mitenkäs se olikaan. Olympialaiset on kyllä ketjussa selitetty, joten turhaan levität valheita.
Siirryn takaisin taka-alalle, niin voitte jatkaa rypemistä valheissa ja panetteluissanne, mutta sitä ennen suosittelen lopettaa valheiden levittämisen ja seuratkaa vaikka antamieni Kevin Mirasin profetioiden sekä John Paul Jacksonin profetioiden toteutumista. Nyt olisi viimeiset hetken tehdä parannus.Uuuh. Viimeisillä hetkillä uhkaileva wannabe-profeetta. Kuinka omaperäistä.
- ???
Ingenjör_81 kirjoitti:
Olen täällä taka-alalla seurannut hymyilen kommenttejanne, mutta nyt päätin korjata vähän täällä leviteltyjä valheita. Suosittelen lukemaan muutaman sivun takana päin olevat ketjut aiheista ja seuraamaan minkälaista "kristillistä" suun käyttöä nämä tietyt kaverit täällä pitävät...
Siirryn takaisin taka-alalle, niin voitte jatkaa rypemistä valheissa ja panetteluissanne, mutta sitä ennen suosittelen lopettaa valheiden levittämisen ja seuratkaa vaikka antamieni Kevin Mirasin profetioiden sekä John Paul Jacksonin profetioiden toteutumista. Nyt olisi viimeiset hetken tehdä parannus.John Paul Jacksonin profetiasta!
"- Presidentti Obama yritetään murhata / murhataan naamioiden se rasistiseksi teoksi. Seurauksena ovat historian pahimmat rotumellakat, Ruandaa pahemmat."
"sekä John Paul Jacksonin profetioiden toteutumista"
- Jokkantii Pukkantii
"Täällähän ei ole siis esiintynyt profeettoina kuin Jokkis."
Taisin jo kysyäkin sulta, missä ketjussa? Vastausta ei kuulunut. Ei mun ole koskaan tarvinut vetästä profeetan mattelia ylleni, toisin kuin eräiden. Sillä alueella ei ole suorituspaineita. Lakkaa levittelemästä valheita!- KTS (Ei kirj.)
Enkä minä ole "profetoinut" yhtään mitään. Kaikkein vähiten USA:n pressanvaaleista. Sanoin vain, että Romneylla oli myös gallupien mukaan varteenotettavat mahdollisuudet ja hänen onnistuessaan siinä olisi moni keppula saanut heittää jo nyt povauksensa yli laidan eikä vasta neljän vuoden päästä.
- Jokkantii Pukkantii
KTS (Ei kirj.) kirjoitti:
Enkä minä ole "profetoinut" yhtään mitään. Kaikkein vähiten USA:n pressanvaaleista. Sanoin vain, että Romneylla oli myös gallupien mukaan varteenotettavat mahdollisuudet ja hänen onnistuessaan siinä olisi moni keppula saanut heittää jo nyt povauksensa yli laidan eikä vasta neljän vuoden päästä.
Laita ne lukulasit päähäs! Mä oon Jokkantii.
- KTS (Ei kirj.)
Jokkantii Pukkantii kirjoitti:
Laita ne lukulasit päähäs! Mä oon Jokkantii.
No vastaus olikin inhänöörille suunnattu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271944
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001690Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy561306Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?731265Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M311008Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47916Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51913Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44872- 108830
Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37830